معرفی 4 مدل برتر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در سال جدید

در سال‌های گذشته شاهد افزایش محبوبیت استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب به عنوان یک ابزار کمک مدیریتی در سازمان‌های کوچک و بزرگ هستیم. تنوع بالای محصولات موجود در بازار با امکانات متنوع از مهمترین دلایل سردرگمی در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب متناسب نیازشان است. اما برای انتخاب بهترین دستگاه کنترل تردد، چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی 5 مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بر اساس قیمت، کاربرد و برند سازنده به شما معرفی کنیم.

معرفی 4 مدل برتر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در سال جدید

به‌طور کلی در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. ظرفیت دستگاه
  2. روش‌های احراز هویت
  3. منبع تغذیه ( باتری داخلی)
  4. روش‌های تخلیه
  5. نرم افزار دستگاه
  6. امکانات جانبی ( اکسس کنترل)
  7. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی نانوتایم مدل XF100

اگر به دنبال یک دستگاه تشخیص‌چهره همه فن حریف با ظرفیت مناسب هستید، نانوتایم مدل XF100 بهترین گزینه پیش‌روی شماست. از مهمترین وجه تماییز این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه، بهرمندی از هوش مصنوعی در احراز هویت و تشخیص چهره با ماسک است. لازم بذکر است XF100  از سه روش احراز هویت تشخیص چهره با ماسک، اثر انگشت و کارت تردد استفاده می‌کند.

XF100 دارای ظرفیت نسبتا خوبی بوده تا 2000 الگوی اثر انگشت، 1500 الگوی چهره، 1500 کارت تردد و 100،000 رکورد تردد را پشتیبانی می‌کند. با انتخاب این دستگاه با یک تیر دو نشان بزنید، چون این دستگاه مجهز به ماژول اکسس کنترل بوده و علاوه بر امکان ثبت ورود و خروح پرسنل، امکان تعیین سطح دسترسی به قسمت‌های مختلف سازمان را برای شما فراهم می‌آورد.

معرفی 4 مدل برتر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در سال جدید

بهرمندی از الگوریتم Deep Learning امکان شناسایی چهره در صورت چرخش سر فرد از -30 تا 30 درجه را فراهم کرده و این در حالی است که در سایر دستگاه ها این زاویه بین -15 تا 15 درجه است. به همراه این دستگاه یک نسخه نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم، نسخه پایه با قابلیت تعریف سه سطح شیفت کاری و 50 پرسنل به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سه ماه دسترسی به داشبورد مدیریتی وب و اندروید
ظرفیت اثر انگشت

 

 200
ظرفیت چهره

 

1500
ظرفیت کارت 1500

 

ظرفیت رکورد تردد 100،000
قابلیت شناسایی با ماسکدارد
سیستم عامللینوکس
صفحه نمایش2.8 اینچی از نوع TFT
قابلیت شناسایی چند چهره دارد
سرعت شناساییکمتر از یک ثانیه

 

لیست سیاهدارد

دستگاه حضور و غیاب نانوتایم مدل MB201 GOLD PLUS

MB201 Gold، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصول برند نانوتایم در سال جاری است. این دستگاه علاوه بر قابلیت تشخیص چهره، قابلیت احراز هویت با اثر انگشت و کارت تردد را دارد. این دستگاه قابلیت تعریف 300 الگوی چهره،1000 اثر انگشت، 1000 کارت تردد و ذخیره سازی 100.000 رکورد تردد را دارد.

معرفی 4 مدل برتر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در سال جدید

به منظور تخلیه دستگاه می‌توان از کابل LAN  یا پورت USB می توان از قابلیت WIFI استفاده کرد. نحوه تخلیه دستگاه با کمک WIFI در سایت نانوتایم به نشانی https://nanotime.ir/ارائه شده است.

ظرفیت اثر انگشت

 

 1000
شناسایی چهره

 

300
ظرفیت کارت1000

 

ظرفیت رکورد تردد 100،000
خروجیLAN-USB-WIFI
سیستم عامللینوکس
کلید عملیاتیدارای 6 کلید عملیاتی
اکسس کنترلندارد
سرعت شناساییکمتر از یک ثانیه

 

باطری داخلیندارد

دستگاه حضور غیاب نانوتایم مدل MB200 Silver

دستگاهی جذاب با کارایی فوق العاده، که علاوه بر قابلیت ثبت تردد، با بهرمندی از ماژل اکسس کنترل امکان تعیین سطح دسترسی به قسمت‌های مختلف سازمان را دارد. این دستگاه علاوه بر قابلیت احراز هویت چهره، امکان ثبت تردد با استفاده از الگوی اثر انگشت را دارد.

معرفی 4 مدل برتر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در سال جدید

دستگاه حضور و غیاب MB200 Silver  از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است و برای سازمان‌هایی با تعداد پرسنل کم و متوسط گزینه مناسبی است. در این دستگاه امکان تعریف 400 الگوی اثر انگشت و 200 الگوی چهره است و تا 50،000 رکورد تردد را ثبت می‌کند. به منظور تخلیه دستگاه می توان از دو روش کابل شبکه و USB استفاده کرد.

با توجه به قابلیت‌های این دستگاه و روش‌های احراز هویت آن، گزینه مناسبی برای مراکز درمانی و پزشکی است. به منظور جلوگیری از نیاز به تخلیه زود هنگام دستگاه و تشکیل صف‌های طولانی در صورت بالا بودن تعداد پرسنل از چند دستگاه به طور همزمان استفاده کنید. این محصول مجهز به ماژول نیمه اکسس کنترل بوده که امکان تنظیم سطح دسترسی و قفل الکتریکی درب را دارد.

ظرفیت اثر انگشت

 

 400
شناسایی چهره

 

200
تردد با کارتندارد
ظرفیت رکورد تردد 50،000
خروجیLAN-USB
سیستم عامللینوکس
کلید عملیاتیدارای 4 کلید عملیاتی
اکسس کنترلدارد
سرعت شناساییکمتر از یک ثانیه

 

باطری داخلیندارد

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی مدل BF500

اگر بخواهیم از اقتصادی ترین ترین دستگاه کنترل تردد نانوتایم یاد کنیم، BF500 مناسب ترین گزینه است. این دستگاه علاوه بر ثبت تردد با استفاده از اثر انگشت، امکان تشخیص چهره را دارد. امکان ثبت 150،000 رکورد تردد، 500 الگوی چهره و 500 اثر انگشت نشان از حافظه مناسب این دستگاه است. در منوی دستگاه و بخش تنظیمات گزینه ای به منظور تست سنسور بیومتریک و بررسی صحت عملکرد دستگاه در نظر گرفته شده است.

دستگاه قابلیت تشخیص افراد تا فاصله 2 متری دستگاه را داشته و به دلیل بهرمندی از الگوریتم‌های پیشرفته براحتی قابلیت تشخیص چهره و اثر انگشت واقعی از عکس و نمونه‌های باسازی شده را دارد. استفاده از سنسور نوری ضد خش با قدرت  تشخیص بالا، امکان تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه را فراهم آورده و مانع از تشکیل صف‌های طولانی و اتلاف وقت جلوگیری می‌شود.

از دیگر وجه تمایزات  BF500 با نمونه های مشابه می‌توان به قابلیت استفاده به عنوان اکسس کنترل و تعیین سطح دسترسی افراد به قسمت‌های مختلف اشاره کرد.

ظرفیت اثر انگشت

 

500
ظرفیت چهره

 

500
ظرفیت کارتندارد
ظرفیت ثبت تردد150،000
قابلیت شناسایی با ماسکندارد
سیستم عامللینوکس
صفحه نمایش2.8 اینچی ازTFT  
روش های تخلیهUSB/LAN
نرم افزار حضور و غیاب

 

نرم افزار حضور و غیاب پایه(تا 50 پرسنل، تعریف سه سطح شیفت ) قابل ارتقا به نسخه سازمانی و پیشرفته

 

اکسس کنترلندارد

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟