تخت خواب بادی و استخر بادی کودک اینتکس

تخت خواب ها از سری محصولاتی هستند که با طراحی خاصی که دارند می توانند بستر های مناسبی برای استراحت کردن و خوابیدن فراهم کنند ، امروزه تنوع در تخت خواب ها بسیار افزایش یافته است و می توان بیش از هزار مدل تخت خواب ها را در سراسر دنیا مشاهده کرد . به مرور زمان تخت خواب هایی با عنوان تخت خواب بادی طراحی شدند که ساختار کاملا متفاوتی با تخت های دیگر داشتند و چه بسا مزیت های بسیار زیاد تخت خواب های بادی باعث شد تا بسیاری از دوست داران تخت ها اقدام به خرید تخت خواب بادی کنند و آن را جایگزین تخت های دیگر بکنند . و اما ویژگی های تخت خواب بادی چیست ؟ تخت خواب بادی چه مزایایی دارد ؟ علت پر طرفدار بودن تخت خواب بادی چیست ؟ دانستنی های تخت خواب بادی چیست ؟ در این مطلب قصد داریم تا به دانستنی های تخت خواب بادی بپردازیم و ویژگی این محصولات بادی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اطلاعات کافی را در رابطه با تخت بادی بدست آورید .

تخت خواب های بادی را می توان جدید ترین تخت خواب دانست ، این محصولات همانطور که از نامشان کاملا مشخص است از بدنه ای بادی تشکیل شده اند که نیاز است تا مخزن های باد شونده آن را باد کنید تا بتوانید از تخت خواب خود استفاده کنید . برای ساخت تخت خواب بادی اغلب از اجناسی چون pvc استفاده می شود ، پی وی سی ها از نمونه اجناس لاستیکی با کیفیت بسیار بالا هستند که قدرت کشسانی آن ها باعث شده است تا بتوانند بستری نرم و انعطاف پذیر را به محصول ببخشند . این اجناس بر خلاف دیگر اجناس پلاستیکی از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است به همین دلیل سمی نبوده و هیچگونه آسیب ها و حساسیت های پوستی را در هنگام برخورد بدن فرد با آن ایجاد نمی کند ، بنابراین می توان گفت تخت خواب های بادی کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان هستند .

تخت خواب بادی و استخر بادی کودک اینتکس

از دیگر ویژگی ها و دانستنی های تخت خواب بادی می توان به ضد آب بودن بدنه آن ها اشاره کرد ، به همین دلیل در صورت برخورد تخت خواب با آب هیچگونه آسیبی به محصول وارد نخواهد شد . شما می توانید حتی با رعایت نکاتی از تخت خواب های بادی خود بر روی آب نیز استفاده کنید ، اما از آن جا که این محصولات برای شناور ماندن بر روی آب ساخته نشده بهتر است تا کمتر از آن ها بر روی آب استفاده کنید و حدالامکان از آن ها بر روی آب های ساکن و آرام مانند استخر ها استفاده کنید . همچنین برخورد نور آفتاب با تخت خواب بادی به محصول آسیبی وارد نمی کند اما پیشنهاد می شود تا تخت خواب بادی خود را به صورت مستمر در زیر آفتاب قرار ندهید چرا که ممکن است بدنه به مرور زمان خاصیت کشسانی خود را از دست داده و آسیب ببیند .

تخت خواب های بادی برخلاف تشک های بادی بسیار ساده تر و سریع تر راه اندازی می شوند چرا که بر روی خود دارای پمپ باد قدرتمند برقی هستند . می توان گفت 90 درصد تخت خواب های بادی دارای پمپ باد سرخود هستند که با اتصال به برق شهری روشن شده و می تواند به سرعت تخت خواب بادی شما را راه اندازی کنید . تخت خواب های بادی اغلب به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شدند که سرعت راه اندازی نمونه های یک نفره آن با کمک پمپ باد سرخود به 2 الی 4 دقیقه و نمونه های دو نفره آن 3 الی 5 دقیقه می رسد ، به همین دلیل شما می توانید به سهولت تخت خواب بادی خود را راه اندازی کنید . لازم به ذکر است که پمپ های باد برقی تخت خواب های بادی قابلیت مکش باد و تخلیه آن را نیز انجام می دهد بنابراین شما می توانید برای وکیوم تخت بادی خود از همین پمپ های باد کمک بگیرید . این راه اندازی و جمع آوری سریع باعث شده است تا شما در هر زمان که نیاز به استفاده از تخت خواب بادی دارید آن را راه اندازی کنید و در غیر این صورت آن را جمع کرده و فضای اشغال شده را به اتاق خود بازگردانید .

این ویژگی باعث شده است تا کسانی که اتاق های کوچکی دارند بتوانند از تخت خواب های بادی استفاده کنند و پس از هر بار استفاده آن را جمع کرده و فضای اشغال شده توسط تخت را آزاد کنند . دیگر تخت خواب های چوبی و فلزی از این ویژگی برخوردار نیستند و همین موضوع باعث شده است تا بیشتر افراد به فکر خرید تخت خواب بادی به جای دیگر تخت ها باشند . تخت خواب های بادی وزن بسیار سبکی دارند به همین دلیل شما می توانید از آن ها در سفر ها استفاده کنید ، این مزیت برای کسانی که به مزاجشان خوش نمی آید تا از تخت های هتل ها ، سوئیت ها و ویلاهای اجاره ای استفاده کنند بسیار کاربردی و پر اهمیت خواهد بود . به طور متوسط تخت خواب های بادی یک نفره 4 و تخت خواب های بادی دو نفره وزنی حدودا 5 کیلوگرمی دارند . علت سبک بودن تخت های بادی این است که بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده و تنها قسمت بدنه و پمپ تصفیه باد آن دارای جرم است .

چند نکته در خصوص استخر بادی کودک و بزرگ اینتکس انواع استخر بادی بزرگ

استخر ها از نمونه بستر های آبی هستند که از آن استفاده های زیادی از جمله مصارف صنعتی ، کشاورزی و تفریح می شود . با توجه به اینکه استفاده از استخر ها برای شنا کردن و آب تنی بسیار شاداب و جذاب است می توان گفت تمامی سنین از بازی های آبی ، شنا کردن و آب تنی لذت می برند از این رو می توان در سراسر شهر ها و همچنین در داخل خانه ها ، ویلا ها و حتی آپارتمان ها انواع استخر های شخصی و عمومی را مشاهده کرد که نشان از علاقه افراد به استفاده از استخر ها می باشد . اما با این حال بیشتر افراد به دلیل کمبود جا و یا نداشتن محل مناسب برای احداث استخر های بتنی شخصی از ساخت استخر های خانگی صرف نظر می کنند ، از این رو برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی سعی بر این داشتند تا با ساخت انواع استخر بادی بزرگ ، بستر های مناسب و ایده آلی را برای تمامی سنین و کودکان فراهم کند تا کمبود جا نتواند مانع بهره مندی علاقه مندان به استخر شوند .

تخت خواب بادی و استخر بادی کودک اینتکس

استخر های بادی جدید طراحی شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و می توانند بستر های مناسب و ایمنی برای تفریحات آبی شما عزیزان باشند ، چرا که طراحان و تولیدی های بزرگ با در نظر گرفتن طراحی های مدرن و همچنین به کار گیری اجناس با کیفیت و مقاوم ، استخر های بادی با کیفیتی را در ابعاد بزرگ تولید کردند که حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند ، از این رو مشتریان می توانند انواع استخر های بادی بزرگ و مقاوم را در بازار ها و فروشگاه های فعال در این زمینه مشاهده و خریداری کنند . اما استخر های بادی بزرگ نیز از نظر نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارند به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه انواع استخر بادی بزرگ را معرفی و ساختار و ویژگی هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم .

استخر بادی بزرگ خانوادگی

شاید با شنیدن نام استخر بادی به یاد استخر های بادی کودکان با طراحی های شاد و کودکانه باشید که اغلب در ابعاد کوچک و کمتر 1 الی 2 متری بیوفتید ، اما جالب است بدانید که استخر های بادی تنها مختص کودکان نبوده و در این میان می توان انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی را خریداری کرده و استفاده کنید . شرکت ها و تولیدی هایی در سراسر دنیا اقدام به تولید استخر های بادی بزرگ خانوادگی کرده اند که می توان به برند های اینتکس ، بست وی ، جیلونگ ، اینتایم ، سابل اشاره کرد . شرکت های نام برده چون اینتکس و بست وی از بهترین سازندگان و طراحان استخر بادی می باشند که در آمریکا ، چین و … فعالیت دارند . این برند ها با استفاده از دانش و تجربه کاری بسیار بالای خود استخر های بادی را با ابعاد بزرگ و مناسب برای بزرگسالان طراحی کرده اند . این نوع از استخر ها عمدتا ظاهر ساده ای نسبت به استخر های بادی کودک دارند و طول و ابعاد آن ها بزرگ است ، گاها برخی از این استخر های بادی دارای طولی بیش از 3 متر می باشند .

تخت خواب بادی و استخر بادی کودک اینتکس

بدین ترتیب بزرگسالان نیز می توانند به راحتی در داخل استخر دراز بکشند و ریلکس کنند . این گونه استخر ها برای استفاده جمعی و خانوادگی نیز مناسب است و اجازه می دهد تا چند نفر به راحتی بتوانند در داخل استخر مشغول بازی شوند . عمق اینگونه از استخر ها عمدتا کمتر از 70 سانتی متر است . از آن جا که بدنه این نوع از استخر ها بادی می باشد در صورت عمیق بودن ، دیواره ها نمی توانند حجم بالای آب را تحمل کنند و استخر با مشکل مواجه خواهد شد ، بنابراین شرکت های تولید کننده استخر بادی اورجینال ، تمامی استاندارد های ساخت استخر بادی را در نظر گرفته و اقدام به تولید آن ها می کنند . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران انواع استخر بادی بزرگ و مناسب برای مصارف خانوادگی را مشاهده و آن ها را در صورت نیاز با قیمت استثنایی خریداری کنید .

استخر بادی بزرگ ایزی ست

استخر بادی ایزی ست نیز نوعی از استخر های بادی سایز بزرگ هستند که دارای طراحی متفاوت نسبت به استخر بادی بزرگ خانوادگی می باشد . استخر های بادی ایزی ست به دلیل ابعاد بسیار بزرگ و همچنین لبه های باد شونده ای که دارند هم جزء استخر های بادی و هم استخر های پیش ساخته قرار می گیرند . این نوع استخر ها در برخی نمونه ها دارای فریم می باشند ، اما اغلب آن ها از فریم استفاده نمی کنند و تنها دارای بخش لبه و بدنه اصلی می باشد . این لبه های باد شونده پس از باد شدن می توانند استخر را به صورت ایستاده قرار دهند تا پس از پر شدن استخر با آب ، لبه ها مانع از تخلیه آب شوند تا بدین ترتیب استخر ایزی ست بدون نیاز به فریم و پایه بتواند فرم خود را حفظ کند . استخر های ایزی ست به دلیل نوع آرگونومی ساختی که دارند معمولا به صورت گرد طراحی می شوند که بر روی جعبه بسته بندی محصول قطر و ارتفاع استخر ایزی ست را با واحد اینچ یا سانتی متر درج می کنند .

استخر های ایزی ست در ابعاد مختلفی تولید شده اند که کوچک ترین آن ها اغلب دارای قطر 2 متر و ارتفاع 50 سانتی متر و بزرگ ترین آن ها در قطر 5 متر و ارتفاع 1 متر و 30 سانتی متر تولید شده اند که نشان از بزرگی این نوع از استخرها دارد . استخر های ایزی ست از بهترین استخر های پیش ساخته خانگی می باشد که می توانید با صرف هزینه بسیار کم صاحب آن شوید و از آن در حیاط خانه و حتی پارکینگ استفاده کنید . شما می توانید با در نظر داشتن بودجه خرید و همچنین فضای خانه و حیاط خود این استخر ها را خریداری کنید و از داشستن چنین استخر بادی بزرگی در خانه خود لذت ببرید .

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)