نحوه چیدمان صحیح میز کار+ 33 عکس بسیار شیک و زیبا لوازم اداری رومیزی

  • 24 اسفند 1402
  • محمدرضا عباسی

کار کردن در یک محیطی منظم و زیبا باعث میشود از کار کردن لذت ببرید بیشتر افراد در طول روز بیشتر وقت خود را برای کار کردن و سر کار سپری میکنند. پس کار کردن در یک محیط مناسب و آرام تاثیر زیادی در روحیه و همچنین سلامتی شما دارد.اگر در یک اداره و یا شرکت کار میکنید و از کار خود ناراضی هستید و اذیت میشوید میتوانید با انتخاب درست وسایل داخل اتاق خود و چیدن مناسب وسایل روی میز کار مشکل خود را حل کنید و از کار کردن لذت ببرید.بهترین کسی که میتواند یک میز کار زیبا و منظم درست کند خودتان هستید. زیرا میدانید به چه چیزی بیشتر نیاز دارید و با محیط کاری خود بیشتر آشنا هستید پس سعی کنید میز خود را خودتان بچینید و میتوانید بهترین وسایل و همچنین وسایل هایی که بیشتر از آن استفاده میکنید را انتخاب و به درستی بچینید.و میدانید که با چه چیدمانی بیشتر راحت هستید.چیدمان صحیح میز کار تاثیر مستفیم در کار شما و لذت بردن از کار و دیدگاه سایرین به شما دارد.اگر میز کار منظم و مرتبی داشته باشید حتمی در شخصیت شما تاثیر مثبت میگذارد. اگر در چیدمان میز کار به چند نکته مفید بیشتر توجه کنید حتمی هنگام کار کردن اذیت نمیشوید و از کار کردن لذت میبرید. (بیشتر…)

39 مدل میز لپ تاپ بسیار زیبا و مدرن [در سال جدید]

  • 2 اسفند 1402
  • محمدرضا عباسی

این روز ها کامپیوتر و لپ تاپ جزو وسایلی است ک در اکثر خانه ها از آن استفاده میشود و بیشتر افراد ساعات طولانی از آن استفاده میکنند در کنار آن نشستن به طور نا درست عوارضی مانند ضایعات چشمی، سردرد، کمردرد و فشار در نواحی مچ دست، انگشتان، کمر، شانه و گردن دارد حال اگر مکان نشستن و استفاده از لپ تاپ یا میز لپ تاپ نا مناسب باشد این عوارض تشدید شده و سرعت اثر گذاری آن نیز بیشتر میشود در این میان لپ تاپ که قابل حمل است و میتوان همه جا با خود برد عوارض بیشتری دارد اما میز لپ تاپ به گونه ای طراحی شده است که از تمام این عوارض جلو گیری میکند اسنفاده از میز لپ تاپ هم باعث خنک ماندن لپ تاپ میشود و هم از آسیب رسیدن ب قطعات لپ تاپ جلو گیری میکند اگر به فکر سلامتی خود هستید حتما از میز لپ تاپ استفاده کنید زیرا استفاد ناصحیح از لپ تاپ بر روی میز های نا مناسب سبب خرابی لپ تاپ و استفاده از آن بر روی پا ها صدمات جبران نا پذیری بر افراد وارد میکند و استفاده از میز لپ تاپ مناسب از نشستین نا درست جلو گیری میکند  و باکار کردن طولانی با لپ تاپ سبب خستگی نمیشود.

(بیشتر…)

30 مدل عکس از وسایل روی میز کار و تحریر مدرن فضاهای کوچک + قیمت ارزان

  • 15 بهمن 1402
  • مهدی محمدیان

 

وسایل روی میز کار خصوصا میز تحریر و میزهای اداری جزئی از ضروریات هستند. برای اینکه سطح روی میز کارتان همیشه مرتب و منظم باشد نیاز مبرمی به این وسایل پیدا می کنید. بدون آنها سریعا سطح میز پر از وسایل بهم ریخته می شود که علاوه بر کند کردن کار شما، باعث بهم خوردن تمرکز و اعصاب نیز می شوند. (بیشتر…)

39 عکس جدید از انواع چراغ سقفی [شیک و لوکس] برای منزل و شرکت ارزان

  • 8 بهمن 1402
  • مهدی محمدیان

بروز شده در 98/6/10

خرید از بین انواع چراغ سقفی کاری بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است، البته اگر بدانید دقیقا دنبال چه مدلی هستید. دنیای چراغ و لامپ بسیار متنوع بوده و آشنایی با تک تک این مدل ها کاری لذت بخش است. چراغ سقفی را می شود در انواع آویزان، توکار و پنهان، هالوژنی و انواع لوسترها تقسیم بندی کرد. (بیشتر…)

راه‌اندازی یک فضای کار حرفه‌ای در خانه

  • 26 مهر 1402
  • حسین محبی

با پیشرفت فناوری و تغییر ساختار کارها، بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند در خانه خود به صورت حرفه‌ای کار کنند. ایجاد یک فضای کار مناسب در خانه می‌تواند به شما کمک کند تا تمرکز و بهره‌وری خود را افزایش دهید. در این مقاله، به بررسی چگونگی ایجاد یک فضای کار کارآمد و حرفه‌ای در خانه می‌پردازیم. (بیشتر…)

مدل های جدید میز تحریر کتابخانه دار مدرن [اتاق جوانان] 23 طرح سال 1402

  • 17 مهر 1402
  • مهدی محمدیان

مسلما تزیین اتاق خواب کاری بسیار لذت بخش برای هر جوان و نوجوانی است. اتاق محلی برای سرگرمی، استراحت و صد البته کار جدی است.  میز تحریر کتابخانه دار درست مانند تخت خواب، جزئی بسیار مهم و لازم برای دکوراسیون اتاق خواب جوانان بوده و حتما باید توجه و دقت زیادی در انتخاب آنها کرد. میز تحریر نقطه مرکزی برای انجام تکالیف درسی و دانشگاهی و همینطور کارهای اداری محسوب می شود و باید فضای کافی و مناسب حتی در اتاق خواب های کوچک برای چنین وسیله ای در نظر گرفته شود.

(بیشتر…)

چطور می توان شرایط کار در خانه را بهینه تر کرد؟

  • 14 تیر 1402
  • حسین محبی

در سال‌ های اخیر به خصوص از زمان شیوع کرونا بارها شنیده ‌ایم که مدل «کار از راه دور» یا فریلنسر در بسیاری از محیط‌ های کاری پیاده‌سازی شده است. این مدل در کشور ما به دلیل اپیدمی کرونا دچار تحول سریعی شده است. البته این وضعیت شرایطی مانند عدم توانایی در مدیریت زمان ، نداشتن انگیزه و کارآمد نبودن را به همراه داشته ؛ به خصوص برای کسانی که عادت به کار در خانه را ندارند. در این مقاله به چند نکته اساسی برای بهینه تر کردن کار در خانه می پردازیم.   (بیشتر…)

فضای کاری ایده آل چگونه باید باشد؟

  • 19 اردیبهشت 1402
  • حسین محبی

منطقه کاری ایده آل از حواس پرتی و عدم تمرکز جلوگیری کرده و به شما کمک می کند تا روی کار خود تمرکز نمایید. توجه به بیش از یک عامل برای ایجاد یک محیط کاری ایده آل مهم است. نگاه کل نگر در این زمینه بسیار مفید است. سوال اینجاست که محیط کار باید چگونه باشد؟ (بیشتر…)

طراحی و ایده های دکوراسیون اداری

  • 18 اردیبهشت 1402
  • حسین محبی

طراحی دفتر ، فرآیند سازماندهی فضا در یک محل کار است تا کارکنان را قادر سازد تا به طور موثر کار کنند. طراحی دفتر شامل استفاده از فضاهای کاری ، مبلمان ، نورپردازی ، رنگ ها ، مواد و عناصر دیگر است. این طراحی عملکرد ، ارگونومی و زیبایی شناسی را در نظر می گیرد تا اطمینان حاصل شود که کارکنان در حین انجام کارهای خود در محیطی راحت ، ایمن و موثر کار می کنند. طراحی موفق دفتر ، بهره وری کارکنان را افزایش داده ؛ هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد و کارایی شرکت را تقویت می کند. در این مقاله به شیوه مناسب دکوراسیون اداری می پردازیم. (بیشتر…)

چند نکته برای چیدمان میز به روش فنگ شویی

  • 21 آذر 1401
  • حسین محبی

همه دوست دارند فضای زندگی‌ شان در خانه همیشه مرتب باشد ؛ زیرا نظم عامل بسیار مهمی است که باعث می‌ شود افراد از نظر روانی احساس بهتری داشته باشند. وقتی صحبت از خانه و محل کار می ‌شود ، یکی از قسمت ‌هایی که زودتر از بقیه قسمت ها به هم می ریزد میز کار است. اغلب کارشناسان بر این باورند که مرتب بودن میز تأثیر زیادی بر ظرفیت تمرکز بر کار و بهره وری ما دارد. اگر شما فردی هستید که در خانه کار می‌کنید یا در محل کارتان پشت میز کار می‌کنید بهتر است به روش فنگ شویی میز خود را به طور دوره ای مرتب کنید. در ادامه این مقاله شما با چیدمان میز به روش فنگ شویی آشنا می کنیم. با ما همراه باشید. (بیشتر…)

35 مدل طراحی دکوراسیون اداری [مدرن-شیک-زیبا] + 24 ست اداری زیبا

  • 26 آبان 1401
  • محمدرضا عباسی

همانطور که دکوراسیون داخلی منزل اهمیت زیادی دارد. و برای طراحی آن بیشتر وقت میگذارید.  باید به طراحی دکوراسیون اداری نیز بیشتر اهمیت بدهید. زیرا با طراحی محیطی زیبا برای محل کار خود میتوانید با روحیه کارهای خود را انجام دهید. امروزه یکی از مهم ترین بخش های زندگی که کار و کسب درآمد است بیشتر افرادی که در محیط اداری مشغول به کار هستند به محیط کار خود اهمیت زیادی نمیدهند و آن را ساده طراحی میکنند. اما کار کردن در یک محیط شیک و زیبا تاثیر زیادی در کار شما دارد. یکی از دغدغه های بزرگ برای مدیران داخلی طراحی دکوراسیون اداری است. محیط کار افراد خانه ی دوم آنهاست باید همانطور که به دکوراسیون داخلی خانه خود اهمیت میدهید و شیک و زیبا طراحی میکنید تا هنگامی که در خانه هستید احساس آرامش و راحتی کنید.باید به محیط کار خود نیز اهمیت بدهید و یک محیطی استاندارد و کاربر پسند طراحی کنید.در طراحی دکوراسیون اداری باید به نکات زیادی مانند رنگ دیوار ها و نور و نحوه ی قراردادن و چیدمان میز اداری و  مبلمان توجه کنید.اگر یک محیط اداری شیک و مدرن داشته باشید هم باعث افزایش روحیه و انگیزه ی شما برای ادامه ی کار و همچنین باعث دید مثبت سایرین به شما میشود.کار کردن در محیطی شیک در شخصیت و زندگی شما نیز تاثیر دارد. (بیشتر…)

هنگام خرید میز کار خانگی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

  • 13 شهریور 1401
  • حسین محبی

انواع مختلفی میز برای خانه وجود دارد که سلیقه های گوناگون را به خود جذب می کند. از این نظر، انتخاب درست بسیار مهم است. هنگام انتخاب این میزها باید به نکاتی توجه کرد. اولین معیاری که باید در نظر بگیرید این است که میز مورد نظر ، انتظارات شما را برآورده کند. میز کار خانگی یکی از میزهاست که اغلب در خانه هایی که به صورت فریلنسر کار انجام می شود لازم است. اگر شما هم در صدد خرید میز کار برای خانه هستید این مقاله را تا آخر دنبال کنید. (بیشتر…)

نکات لازم برای طراحی و مبلمان اتاق جلسه

  • 12 شهریور 1401
  • حسین محبی

اتاق ‌های جلسه مکان‌ هایی هستند که نیاز به تمرکز بالا دارند و تبادل اطلاعات در آن‌ها بسیار زیاد است. به همین دلیل طراحی اتاق جلسات بسیار مهم است. اتاق های اجتماعات باید شامل کلیه تجهیزات فنی و کاربردی در طراحی خود باشند تا کارایی و خلاقیت افزایش یابد و بازدهی بالایی از جلسات حاصل شود. عواملی مانند تجهیزات با ویژگی های فنی که از اتلاف زمان جلوگیری می کند ، مبلمانی که باعث افزایش کارایی جلسه و ایجاد راحتی می شود ، رنگ های انتخاب شده با دقت ، تجهیزاتی که عملکرد کامل دستگاه های فناورانه مورد استفاده در جلسه را تضمین می کند باید در نظر گرفته شود. در ادامه به نکات لازم برای طراحی و مبلمان اتاق جلسه خواهیم پرداخت. (بیشتر…)

چگونه محیط خانه را برای کار آماده کنیم؟

  • 29 تیر 1401
  • حسین محبی

با گسترش جهانی ویروس کرونا ، بسیاری از مشاغل در سراسر جهان محیط های کاری خود را به خانه های خود منتقل کرده اند. البته این که کارهایی که بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص می دهند ، در خانه انجام شود ، نه در دفتر کار ، البته با خود علامت سوال نیز به همراه است. آیا کار در خانه کارآمد است؟ چگونه می توانیم کار کردن در خانه را عملی کنیم؟

برای کسانی که قبلاً در خانه کار نکرده اند ، خانه می تواند موقعیت غیرعادی ایجاد کند. هم عوامل منحرف کننده در محیط خانه و هم محو شدن مرز بین زندگی خانگی و زندگی کاری می تواند درک کار از خانه را ناکارآمد کند. پس چگونه می توانید با این وضعیت کنار بیایید؟ در اینجا چند پیشنهاد ارائه شده است که بتوانید کار در خانه را کارآمدتر کنید. (بیشتر…)

ایده های جذاب برای اینکه چگونه فضای کاری خود را مرتب کنید

  • 1 تیر 1401
  • حسین محبی

یک دفتر کار تمیز ، مرتب و مجهز به طور مستقیم حال ما را خوب می کند و به ما انگیزه می دهد. طبق یک مطالعه 92 درصد از افراد شاغل معتقدند که چیدمان فضاهای کاری نقش مهمی در رفاه و بهره وری آنها دارد. این امر ممکن است در مورد شما نیز باشد ، اما شرکت ها همیشه از آن آگاه نیستند.

چه از یک دفتر کار فردی لذت ببرید و چه در یک فضای باز کار کنید ، چیدمان فضای کاری شما بر سطح تمرکز و همچنین بر انگیزه و خلاقیت شما تأثیر می گذارد. بنابراین هر فعالیتی که دارید ، برای اینکه در طول روز سازنده و پویا بمانید ، نکات برنامه ریزی و دکوراسیون را برای سازماندهی بهتر فضای کاری خود کشف کنید. با ما همراه باشید. (بیشتر…)

طراحی دکوراسیون داخلی آزمایشگاه با ایده های مدرن

  • 24 فروردین 1401
  • حسین مهدوی

طراحی دکوراسیون داخلی آزمایشگاه یکی از موارد مهمی است که در محیط های این چنینی می تواند دارای اهمیت بسیار زیادی باشد. در حقیقت آزمایشگاه ها نسبت به محیط های دیگر همچون دفاتر کار، شرکت ها و…دارای اهمیت بیشتری از لحاظ دکوراسیون داخلی هستند. این اهمیت بنا به وجود چند مولفه و موضوع مهم است که لازم می دانیم ابتدا در مورد آن ها توضیح مختصری را ارائه داده و سپس ایده های مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی آزمایشگاه را عنوان کنیم. در این خصوص بهتر است بدانید که موارد مطرح شده را حتما باید در این نوع از طراحی ها به خوبی رعایت کنید تا بهترین نتیجه را در این زمینه به دست آورید.

(بیشتر…)