شوینده‌ای که در همه خانه‌ها لازم است

یکی از پرکاربردترین مواد شوینده، مایع‌ ظرفشویی است که در ترکیبات آن از مواد فعال در سطح استفاده شده است. این شوینده با تکیه بر ایجاد کف به جای مواد شیمیایی خورنده، از تحریک پوست پیشگیری می‌کند.

فسفات موجود در ساختار این شوینده‌ها موجب تمیزی بیشتر ظروف می‌شود. اما، یکی از معایب فسفات‌ها، آسیب‌های زیست محیطی و خشکی پوست دست می‌باشد. بنابراین، برندهای معتبر که برای سلامت مصرف‌کننده ارزش قائل هستند، دست به تولید شوینده‌های عاری از فسفات می‌زنند.

شوینده‌ای که در همه خانه‌ها لازم است

یکی دیگر از ترکیبات مایع‌های ظرفشویی، تریکلوزان است که یک ماده ضدباکتری می‌باشد اما از تجزیه میکروبی پسماندها جلوگیری می‌کند و همین موضوع می‌تواند مشکلاتی را به دنبال داشته باشد.

از همین جهت، مایع ظرفشویی مناسب، مایعی است که علاوه بر غلظت مناسب، فرمولاسیونی امن و رایحه مطبوعی داشته باشد.

اغلب افراد اطلاعات کاملی از آن‌ها ندارند. به همین‌ خاطر در انتخاب شوینده مناسب، سردرگم می‌شوند.

مایع‌ظرفشویی به طور مستقیم با سطوح ظروف در تماس است و می‌تواند تاثیر زیادی بر بهداشت ظروف و سلامت اعضای خانه بگذارد. بنابراین، لازم است هنگام خرید آن، دقت کافی به خرج بدهید.

با توجه به معیارهای اقتصادی، چربی‌زدایی، پیشگیری از آسیب دیدن محیط زیست و قدرت پاک‌کنندگی قصد داریم یک شوینده مناسب به شما معرفی کنیم بعد از شستشو با آن، رایحه پاکیزگی بر روی ظروف همچنان باقی خواهد ماند.

مایع ظرفشویی هوم پلاس، شوینده‌ای است که تمامی ویژگی‌های یک شوینده خوب و باکیفیت را دارد. شاید این سوال در ذهن‌تان نقش ببندد که چرا مایع ظرفشویی هوم پلاس؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است؛ زیرا، هوم پلاس تمامی استانداردهای بالا را به خوبی رعایت می‌کند و با انواع پوست و تمامی ظروف سازگاری دارد.

شوینده‌ای که در همه خانه‌ها لازم است

ویژگی مایع ظرفشویی مناسب:

مایع ظرفشویی مناسب باید قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته باشد. موادی مانند آنیونیک، آمفوتریک و نانیونیک در ترکیبات مایع ظرفشویی می‌تواند لکه‌ها را از روی سطوح به طور کامل پاک کنند.

ترکیباتی مانند الکترولیت‌ها، آلکانول‌آمیدها و سورفاکتانت‌ها موجب غلیظ شدن شوینده‌ها می‌شوند. در نتیجه، مایع ظرفشویی باکیفیت و به صرفه، باید از غلظت مناسب برخوردار باشد.

PH مایع ظرفشویی باید خنثی باشد تا مانع از آسیب دیدن و بروز آلرژی پوستی شود.

یکی دیگر از خصوصیات شوینده مناسب، آبکشی آسان است؛ یعنی، شوینده باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که کف تولید شده از روی ظروف، به راحتی هنگام آبکشی پاک شود.

از سوی دیگر، مایع ظرفشویی باکیفیت دارای رایحه خوش می‌باشد و موجب القای حس خوشایند هنگام مصرف می‌شود.

شوینده‌ای که در همه خانه‌ها لازم است

معرفی مایع ‌ظرفشویی هوم پلاس:

از جمله ویژگی‌های مایع ظرفشویی هوم پلاس می‌توان به آبکشی سریع و آسان اشاره کرد. این شوینده با غلظت مناسب و قدرت چربی‌زدایی بالا، به راحتی تمامی آلودگی‌ها و باقی‌مانده غذا را از سطوح ظروف پاک می‌کند و بعد از آبکشی، اثری از آن باقی نخواهد ماند.

همانطور که متوجه شدید، مایع ظرفشویی در تماس مستقیم با سطوح ظروف است و در صورت باقی‌ماندن بر روی سطوح، به مواد غذایی نفوذ کرده و وارد بدن می‌شود. خبر خوب این است که هنگام کار با مایع ظرفشویی هوم پلاس، جای نگرانی و دغدغه برای باقی‌ماندن مواد شوینده بر روی ظروف باقی نخواهد ماند.

از دیگر ویژگی مایع ظرفشویی هوم پلاس، فرمولاسیون منحصر به فرد آن می‌باشد که باعث قدرت پاک‌کنندگی و چربی‌زدایی بالا آن می‌شود. قدرت پاک‌کنندگی این شوینده موجب از بین رفتن تمامی لکه‌ها از سطوح ظروف شیشه‌ای و کریستال می‌شود.

همچنین، علاوه بر لکه‌بری بالا قادر است که با چربی‌زدایی مناسب، مواد غذایی سوخته یا باقی‌مانده مواد خوراکی را از سطوح ظروف به راحتی تمیز کند.

از دیگر ویژگی‌های متمایز آن، تنوع رایحه این شوینده است که بوی دلپذیر و مطبوع بر روی ظروف باقی می‌گذارد. رایحه‌های مایع ظرفشویی هوم پلاس براساس سلیقه و علاقه مصرف‌کنندگان تهیه می‌شود.

شوینده‌ای که در همه خانه‌ها لازم است

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مایع، قیمت و غلظت مناسب آن می‌باشد. این ویژگی باعث شده است که مایع هوم پلاس، محصولی مقرون به صرفه برای مصرف‌کنندگان به حساب بیاید.

در نتیجه، مایع ظرفشویی هوم پلاس را می‌توانید با رایحه نعنا و دارچین، بری و لیمو تهیه کنید و با استفاده از رایحه مطبوع و قدرت پاک‌کنندگی آن، از شستشوی ظروف لذت ببرید.

همچنین، غلظت مناسب و آبکشی آسان باعث درخشندگی بیشتر ظروف و صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود.

نکات ضروری هنگام استفاده از مایع ظرفشویی هوم پلاس:

  • حتما مایع ظرفشویی را دور از دسترس اطفال نگه‌دارید.
  • از تماس محصول با چشم جدا خودداری نمایید. همچنین، از برخورد دست‌های آغشته به کف با صورت و چشم بپرهیزید.

نکته: در صورت تماس مایع ظرفشویی با چشم، بلافاصله چشم‌ها را به مدت 10 دقیقه با آب فراوان بشویید.

  • هنگام شستشوی ظروف از دستکش استفاده نمایید.
  • مایع ظرفشویی را دور از نور مستقیم خورشید، در مکانی خشک و خنک و در دمای 10 تا 40 درجه سانتی‌گراد نگهداری نمایید.

طریقه مصرف مایع ظرفشویی:

ابتدا، قابلمه و ماهیتابه را در آب داغ غوطه‌ور کنید تا چربی و باقی‌مانده غذا از روی سطوح پاک شود. آب را تا دمایی که دست‌هایتان نمی‌سوزد، داغ کنید.

سپس، با یک اسفنج آغشته به مایع، تمامی چربی و لکه‌ها را از روی سطوح پاک کنید.

در آخر، بعد از تمیز شدن ظروف، آن‌ها را زیر آب برده و آبکشی نمایید.

آیا می‌دانید که…

آیا می‌دانید که از مایع ظرفشویی هوم پلاس می‌توانید را برای تمیزی بیشتر منزل استفاده کنید؟

امروزه، مایع ظرفشویی در همه خانه‌ها یافت می‌شود. در حقیقت این شوینده یک جز جدانشدنی از آشپزخانه‌ به حساب می‌آید. برخی از موارد مصرف مایع ظرفشویی هوم پلاس به شرح زیر می‌باشد.

  • پاک کردن لکه‌های چربی از روی لباس
  • تمیز کردن کف آشپزخانه
  • درخشان کردن زیورآلات
  • شستشوی مبلمان فلزی
  • پاکسازی برس و شانه
  • شستشوی دستی لباس‌ها
  • ضدعفونی کردن لباس‌ها
  • لکه‌زدایی از روی فرش و موکت
  • چربی‌زدایی از روی کابینت و تمیزی بیشتر آشپزخانه
  • پاک کردن لکه‌های روغن از کف پارکینگ
چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟