دانلود فیلم هندی جدید

علم ثابت کرده است که مردم علاقه خاصی به بزرگ جلوه دادن ویژگی هایی دارند که در شخصیت خودشان کمتر دیده می شود.آمریکایی ها در ساخت فیلم های ابرقهرمانی شهره جهانند، ژاپنی ها در ساخت انیمه هایی که شخصیت های داستان دارای چشم های بزرگ هستند فوق العاده کار می کنند، ایرانی ها در ساخت فیلم و سریال های طنز شهرت جهانی دارند و در نهایت هندی ها هستند که بهترین فیلم های عاشقانه جهان را می سازند. جالب است بدانید که طرفداران سینما بالیوود از سینما هالیوود بیشتر است و این بدان معناست که در زندگی مردم مدرن امروزی، عشق و عاشقی کمرنگ تر شده است. اولین فیلم هندی در سال 1896 به کارگردانی برادران لومیر در هتل واتسون شهر بمبئی اکران شد، مردم چنان متعجب و ذوق زده به پرده سینما نگاه می کردند که فراموش کردند سوار قطار شوند و قطارهای هندی که در شلوغ بودن معروف هستند، در زمان اکران این فیلم، خلوت تر از همیشه به مسیر خود ادامه می دادند؛ اما با این توصیف از فیلم های هندی، مطمئنأ شما نیز به دنبال دانلود فیلم هندی جدید هستید، در ادامه این مطالب به معرفی چند فیلم هندی خوب و برتر می پردازیم تا بتوانید در تایم های خالی خودتان این فیلم ها را تماشا کنید.

فیلم سرگرد Major 2022

دانلود فیلم هندی جدید

فیلم سرگرد محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی ساشی کایرن تیکا و نویسندگی داستان و فیلمنامه آدیوی سش است، این فیلم در تاریخ 3 ژوئن 2022 به تهیه کنندگی ماهش بابو و نامراتا شیرودکار به نمایش عموم درآمد و توانست در گیشه جهانی فروش 5 میلیون دلاری را به خود اختصاص دهد ، تمام مراحل فیلمبرداری و سکانس های این اثر در شهر بمبئی هندوستان انجام شده است. آدیوی سش که علاوه بر بازی در این فیلم به عنوان بازیگر نقش اول سمت نویسندگی داستان را هم بر عهده داشته است در کنار او هنرپیشگان دیگری همچون پراکاش راج، سوبهیتا دولیپالا، سائی مانجرکار هنرنمایی کرده اند. خلاصه داستان : درباره زندگی سرگرد ساندیپ آنیکریشنان است که سال 2008 در جریان مبارزه با حملات تروریستی در بمبئی در تاج پالاس جان خود را از دست داد. پس از آن در سال 2009، نشان آشوکا چاکرا که باارزش ترین نشان شجاعت زمان صلح هندوستان است به او داده شد.

فیلم کراک Krack 2021

دانلود فیلم هندی جدید

کراک یک فیلم اکشن هندی زبان تلوگو به کارگردانی Gopichand Malineni در سال 2021 است که فیلمنامه را با دیالوگ های Sai Madhav Burra نوشته است. بازیگران این فیلم Ravi Teja ، Shruti Haasan ، Varalaxmi Sarathkumar و Samuthirakani هستند. این محصول توسط B. Madhu تحت پرچم بخش فیلم های ساراسواتی تولید شده است که براساس چندین واقعه واقعی در ایالت های آندرا پرادش و تلانگانا اتفاق افتاده است. داستان به دنبال P. Veera Shankar (Ravi Teja)، یک بازرس حلقه مستقر در آندرا ، معروف به از بین بردن مجرمان با سبک امضای پلیس است. هنگامی که شانکار در آنگول منصوب می شود، یک گانگستر معروف کاتاری کریشنا (ساموتیراکانی) مرتکب یک قتل ستون فقرات می شود و شانکار را عصبانی می کند، که منجر به رقابت بین شانکار و کاتاری می شود. پس از راه اندازی در یک مراسم رسمی در 14 نوامبر 2019 در حیدرآباد، عکس اصلی با وجود تاخیر در تولید به دلیل همه گیری COVID-19 در 21 نوامبر 2019 آغاز شد و در 7 دسامبر 2020 به پایان رسید. این فیلم شامل موسیقی به ثمر رسیده توسط S. Thaman، با فیلمبرداری توسط G. K. Vishnu و تدوین توسط Naveen Nooli است. کراک در 9 ژانویه 2021 به صورت تئاتری آزاد شد و در گیشه موفق بود؛ دانلود فیلم کراک نیز به علت استقبال طرفداران بسیار محبوب است.

فیلم استاد Master 2021

مستر (Master) یک فیلم مهیج اکشن – به زبان تامیلی هندی است به نویسندگی و کارگردانی لوکش کاناگاراج و تهیه کنندگی خاویر بریتو، تحت عنوان XB Film Creators است در این فیلم ویجای و ویجای ستوپاتی در نقش‌های اصلی بازی می‌ کنند در حالی که مالاویکا موهانان، ارجون داس، آندره ارمیا و شانتانو باگیاراج نقش‌های مکمل را بازی می ‌کنند. موسیقی این فیلم توسط آنیرود راویچاندر ساخته شده ‌است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط ساتیان سوریان و فیلومین راج انجام می ‌شود. این فیلم به زبانهای تامیل، تلوگو، هندی، کانادا و مالایالام منتشر خواهد شد. در ابتدا قرار بود این فیلم به صورت نمایشی در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۰ اکران شود، اما از آن زمان به دلیل دنیاگیری کرونا ویروس به تأخیر افتاد؛ خلاصه داستان : فیلم استاد 2021، یک استاد الکلی به مدرسه نوجوانان اعزام می شود و در آنجا با یک گانگستر که از بچه های مدرسه برای کارهای مجرمانه استفاده می کند درگیر می شود.

فیلم پنگوئن Penguin 2020

دانلود فیلم هندی جدید

پنگوئن یک فیلم هیجان انگیز و مرموز هند در سال 2020 است که به نویسندگی و کارگردانی Eashvar Karthic در اولین کارگردانی خود و تهیه کنندگی Kaarthekeyen Santhanam، Sudhan Sundaram و Jayaram به ترتیب زیر نظر Stone Bench Films ، با پشتیبانی Karthik Subbaraj و Passion Studios تهیه شده است. در این فیلم Keerthy Suresh نقش زنی باردار را بازی می کند که در اثر کابوس های مختلف درباره آدم ربایی حل نشده اولین فرزندش آسیب دیده و بعداً ماموریت خود را برای حل رمز و راز ناپدید شدن وی آغاز می کند. این پروژه در آگوست 2019 اعلام شد. Eashvar Karthic فیلمنامه را ظرف 18 روز نوشت و فیلمبرداری طی 36 روز بین سپتامبر و نوامبر 2019 در Kodaikanal به پایان رسید. این فیلم دارای فیلمبرداری توسط Kharthik Palani است و تدوین آن توسط Anil Krish انجام شده است. این فیلم دارای موسیقی است که توسط Santhosh Narayanan به ثمر رسیده است. پنگوئن که به طور همزمان در تامیل و تلوگو فیلمبرداری شده بود، پس از عدم موفقیت در یک نمایش تئاتر به دلیل قفل شدن COVID-19 در هند، از طریق Amazon Prime Video در 19 ژوئن 2020 به طور مستقیم منتشر شد. اگر به دنبال فیلم هندی دوبله فارسی هستید، یکی از گزینه های شما فیلم پنگوئن است که می تواند خاطره خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

1/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)