نحوه تعمیر پایه شکسته لوازم چوبی

برای انجام این کار به یک پایه چوبی، دریل، مته دریل در اندازه پایه و چسب چوب نیاز دارید. ابتدا در وسط پایه یک سوراخ دریل کنید و در وسط بخشی از وسیله چوبی که پایه به آن وصل می شود که سوراخ دیگری دریل کنید.

وقتی مرحله اول را انجام دادید این حالت ایجاد می شود.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه نجاری را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال نجار در تهران باشید می‌توانید درخواست نجاری ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

نحوه تعمیر پایه شکسته لوازم چوبی

ابتدا باید پایه را امتحان کنید تا از اندازه آن برای وسیله چوبی مطمئن باشید. سپس آن را چسب زده و به جای خود بچسبانید. پس از اینکه پایه را در اندازه مناسب کوتاه کردید، می توانید آن را چسب بزنید تا طوری به وسیله چوبی بچسبد که محل شکست آن معلوم نباشد.

همانطور که در تصویر میبیند خط شکستگی چوب مشخص است. بهتر است در هنگام چسب زدن دقت کنید تا دو قطعه خوب بهم چسبیده و در این صورت پایه محکم شود. البته شاید این پایه چسب کاری شده مانند پایه اصلی قوی نباشد اما قابل استفاده است.

حالا می توانید از آن استفاده کنید.

جالب است بدانید همسایه مان یک میز پایه شکسته را دور انداخت. ما از او اجازه گرفتیم و در عرض 15 دقیقه پایه را تعمیر کردیم. حالا هنوز توی نشیمن است و می درخشد.

پایه جلویی این میز مثل میز قبلی شکسته بود، درحالی که حالا اصلا معلوم نیست شکسته!

پس دفعه دیگر که پایه میزتان شکست خودتان آن را تعمیر کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟