خرید مبل کلاسیک مدرن 2022 در ایران

خرید مبل کلاسیک مدرن برای افرادی که به این سبک مدل علاقه مند هستند و می دانند که با کمک آنها می توانند فضای جدیدی را برای خود ایجاد کنند، گزینه مناسبی است. معمولا ساخت این سری از مبلمان توسط کارگاه ها و کارخانه هایی انجام می شود که از مهارت لازم برخوردار بوده و آشنایی کاملی در زمینه مبلمان و مد سال دارند. خرید مبل کلاسیک مدرن از مرکز اصلی این اطمینان را به شما می دهد که مبل تهیه شده می تواند برای مدت طولانی تری سالم و طبق مد بماند.

معرفی مبلمان نئوکلاسیک

برای استفاده از مبلمان نئوکلاسیک لازم است که فضای اولیه را داشته باشیم. منظور همان متراژ بالای خانه، پنجره های خیلی بزرگ و ارتفاع بالای سقف می باشد، پس در نتیجه چنین مبلمانی مناسب خانه های کوچک نیستند، زیرا هم نمای گرفته ای به خانه میدهد و هم مبلمان آنطور که باید جلوه خوبی را از خود نشان نمی دهند. در ابتدا این سبک مبل در کشورهای انگلستان و فرانسه استفاده می شد.

خرید مبل کلاسیک مدرن 2022 در ایران

اهمیت هماهنگی لوازم خانه برای سبک نئوکلاسیک

  • پرده هایی که در سبک نئوکلاسیک به کار می روند معمولا کوتاه نیستند، زیرا کوتاه بودن آنها باعث می شود طراحی کلا به هم بریزد. استفاده از پرده های بلندی که ساده هستند، گزینه مناسبی است.
  • میز چوبی با رویه شیشه و رنگ  طلایی نیز بهترین گزینه است.
  • شومینه بخش جدا نشدنی از خانه های نئوکلاسیک است.
  • کتابخانه در این سبک حتی می تواند تا سقف ادامه پیدا کند. برخی تمایل دارند از سبک نئوکلاسیک تنها در اتاق مطالعه خود استفاده کنند. در این طراحی کتابخانه و میز تحریر باید در کنار هم باشند.
  • فرش یک بخش کلیدی در چیدمان است. فرش های ایرانی در جهان مشهور هستند و خوشبختانه در سبک نئوکلاسیک کمک زیادی می کنند. تنها استفاده از فرش های کوچک ایرانی کافیست.
  • آینه مانند امضای کار در این سبک می باشد. آینده ای بزرگ و بلند با قابی که خیلی شلوغ نیست، به زیباتر شدن خانه کمک زیادی می کند.

مبلمان نئوکلاسیک همانطور که می دانیم ساده هستند، پس از استفاده همزمان مبلمان سلطنتی در کنار آنها اجتناب کنید. در خرید مبل کلاسیک مدرن رنگ ساده و طرح ساده بهترین پیشنهاد است. حواستان باشد که رنگ ها نیز تاثیر بسیار مهمی دارند. رنگ های نقره ای، بژ، کرم و زرد بهترین ها برای این سبک است.

خرید مبل کلاسیک مدرن 2022 در ایران

ویژگی های آپارتمان برای هماهنگ بودن با سبک کلاسیک

  • کاغذ دیواری دارای تنوع خیلی زیادی است. کاغذ دیواری طرح دار و کلاسیک یک روش عالی برای ایجاد بستری مناسب جهت چیدمان فضایی کلاسیک است. اگر از رنگ استفاده میکنید، باید سفید یک دست باشد.
  • دیوار هم می تواند با یک تابلو کلاسیک از خالی بودن خارج بشه. خانه های بزرگتر فضای زیادی برای مانور دادن و استفاده از تابلو دارد.
  • سقف حتما باید بلند باشد، زیرا پرده ی بلند تنها به خانه ای که بزرگ و بلند باشد، می آید.
  • آشپزخانه می تواند از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب درست شود. این مواد انرژی موجود در خانه را دو چندان می کنند.

خرید مبل کلاسیک مدرن 2022 در ایران

مدل مبل نئوکلاسیک برای خرید مبل کلاسیک مدرن

  • مبل نئوکلاسیک لئوناردو؛ دارای پارچه های ظریف و با کیفیت است که کمک می کند برای پذیرایی گزینه مناسبی باشد.
  • مبل نئوکلاسیک لیبرتی؛ یک نماد کامل از طرح نئوکلاسیک قدیمی می باشد که امروزه با کمک تغییراتی، نوع جدید آن را به وجود آورده اند. نشیمنگاه پهن همراه با دسته های بلند در صندلی باعث می شوند شما در هنگام نشستن احساس مطلوبی داشته باشید.
  • مبل نئوکلاسیک ملودیا؛ رنگ طلایی در این سبک مبل به وضوح دیده می شود. رومیزی ها با پارچه های خود مبلمان ست میشود. تنوع پارچه ها بسیار بالا بوده و شما می توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.
  • مبل کلاسیک فانتزی زیبا و خاص بهترین ویژگی های این سبک مبل می باشند. آنها بسیار نرم بوده و شما می توانید هنگام نشستن بر روی آنها احساس آرامش داشته باشید. اشکال هندسی به مقدار خیلی زیادی دیده می شوند.
  • مبل سلطنتی کیانا و سوپر کیانا
  • مبل کلاسیک فلورانس که در آن چوب در بخش بیرونی و داخلی محصول مورد استفاده قرار گرفته است و همراه با پارچه منحصر به فرد خود ترکیب مناسبی را ایجاد کرده است.

خرید مبل کلاسیک مدرن 2022 در ایران

خرید انواع مبلمان نئوکلاسیک

برای خرید مبل کلاسیک مدرن که همان نئوکلاسیک می باشد، لازم است ابتدا یک شناخت کلی نسبت به تمامی وسایل داشته باشید تا خریدی مناسب را از آن خود کنید. افرادی که همزمان طرفدار سبک های کلاسیک و مدرن هستند می توانند از این سبک ها به خوبی استفاده کنند. در کنار تهیه لوازم مناسب برای خلق فضایی کلاسیک مدرن، لازم است که بافت ساختمان ها را هم در سطح مناسبی قرار دهیم تا هماهنگی لازم شکل بگیرد. برای خرید مبلمان نئوکلاسیک هستند، رنگ ها را در اولویت خود قرار دهید، وقتی که رنگ ها تیره هستند، دیگر نباید رنگ دیوار ها را تیره کنید، این کار باعث ایجاد ناهماهنگی و انرژی منفی می شود. وجود فضایی ساده در رنگ های ملایم باعث می شود شما ارتباط بهتری با فضایی که طراحی کرده اید، برقرار کنید.

خرید مبل کلاسیک مدرن 2022 در ایران

جنس پارچه های به کار رفته در مبل

  • پارچه های ایرانی در آستر نخ دارد و همین باعث می شود تا جذب آب فراوانی داشته باشد و خیلی زود زیبایی و منسجم بودن خود را از دست بدهد.
  • پارچه های چینی دارای چند درجه هستند، در بهترین حالت ما شاهد الیاف پنبه هستیم که هم باعث راحت بودن ما می شود و هم اینکه جذابیت کار بالا می رود. توجه کنید که وضوح تصاویر در آنها به خوبی قابل مشاهده هستند.
  • پارچه مبلی ترک از بهترین و مرغوب ترین پارچه هایی است که ما می توانید برای خرید مبل کلاسیک انتخاب کنید. مجموعه مبل آنلاین با استفاده از پارچه مبلی ترک توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نکات کلی در مورد مبلمان نئوکلاسیک

  • برای تمیز کردن پارچه های مبلمان خود، لازم است که حتما از شوینده های مخصوص استفاده کنید تا تراکم آنها همانطور که هست، بمانند.
  • امروزه دو دسته مبلمان تهیه می شوند، یعنی از دو رنگ برای تهیه مبلمان استفاده می کنند و پرده ها، فرش و حتی رنگ خانه را با آنها ست می کنند. همین باعث می شود تا خانه ویژه و متفاوت باشد و بر قیمت آن افزوده شود.
  • برخی مبلمان کلا به صورت ست ارائه می شوند و شما در خرید مبل کلاسیک مدرن یک پک و مجموعه را می بینید. اما در مورد مبلمان راحتی، در هنگام خرید مبل کلاسیک مدرن، اگر شما میز عسلی هم بخواهید باید جدا تهیه کنید.

ضمانت خرید مبل کلاسیک مدرن

ضمانت یک محصول، نشان می دهد که تولید کننده به مبل تولیدی خود اطمینان کامل دارد. در خرید مبل کلاسیک مدرن شما باید تمامی جزئیات را در نظر داشته باشید. منظور از جزئیات، بافت به کار رفته در پارچه مبل، ضمانت داشتن یا نداشتن آن، اسفنج به کار رفته و چگالی آن و کلاف چوبی مبل است. انتخاب مبلی که دارای ضمانت است و تمامی فامتور های انتخابی شما را داشته باشد تخصص مجموعه مبل آنلاین است. ما در این مجموعه از ابتدا خدمات مشاوره طراحی دکوراسیون و ساخت و تولید مبلمان با کیفیت و تعمیرات مبل را در سراسر ایران اجرا میکنیم.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟