ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین در سال 1401 چقدر هزینه دارد؟

ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین در سال 1401 چقدر هزینه دارد؟

کسب و کارهایی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال هستند، برای اینکه بتوانند از مزیت های مختلف برای کسب سود و درآمد بسیار بیشتر استفاده کنند باید حتماً شرکت خود را به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت برسانند.

اجرای تمامی مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص و رعایت کردن شرایطی که برای ثبت قانونی شرکت در نظر گرفته شده است و به شما کمک می کند تا بتوانید شرکت دیجیتال مارکتینگ خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده و مسئولیت‌های قانونی بودن آن که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم استفاده نمایید.

ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ در سال ۱۴۰۱

کسب و کارهای اینترنتی امروز رونق بسیار بیشتری در فضای آنلاین گرفته اند و کسانی که در زمینه های مختلف فعالیت دارند سعی می‌کنند تا با ثبت شرکت و قانونی کردن کسب و کار خود به صورت کامل آنلاین فعالیت خود را از سر بگیرند و همین موضوع باعث می شود تا به سمت انجام امور دیجیتال مارکتینگ که حوزه بسیار جدید و البته قوی برای کسب درآمد می باشد بروند.

با توجه به اینکه همه شرکت ها و کسب و کار ها نمی توانند نیروهای زیادی را برای انجام امور دیجیتال مارکتینگ خود استخدام کنند شرکت ها و کسب و کارهای به عنوان واسطه تاسیس شده و تمامی امور و فعالیت های مربوط به دیجیتال مارکتینگ شرکت ها و کسب و کار ها و سازمان های مختلف را به عهده میگیرند.

سازمان ها و شرکت های که قصد داشته باشند فعالیت های دیجیتال مارکتینگ خود را برون‌سپاری کنند، از خدماتی که این شرکت‌های ارائه می‌کنند استفاده نموده و فعالیت های مختلف را در این قالب انجام میدهند.

با توجه به همین موضوع رقابت بسیار شدیدی در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و به همین دلیل شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند سعی می‌کنند تا با ثبت شرکت خود به صورت کامل قانونی بتوانند زمینه را برای همکاری با شرکتها و افراد بسیار بیشتری فراهم سازند.

ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین در سال 1401 چقدر هزینه دارد؟

با رعایت کردن تمامی شرایط ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما ارزش و اعتبار بسیار بیشتری دریافت کرده و با توجه به اینکه شرکت ها برای عملیات دیجیتال مارکتینگ خود هزینه های بسیار زیاد و گزافی را پرداخت می کنند، اعتماد به کسب و کار شما می تواند مهمترین عامل می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید با شرکتها و کسب و کارهای مختلف و سازمان های دولتی و رسمی قراردادهای همکاری را امضا کنید.

زمانی که کسب و کارهای مختلف قصد داشته باشند از خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایند قطعاً ثبت شرکت به صورت کاملاً قانونی می تواند در رویه انتخاب آنها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مراحل ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ

برای اینکه بتوانیم در این زمینه به موفقیت‌های بسیار بیشتری دست پیدا کرده و شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید و از مزیت های آن که باعث افزایش اعتبار و قابلیت شرکت در مناقصه ها و مزایده های عمومی و رسمی می‌شود استفاده نمایید باید تمامی مراحل ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ را همراه با ارائه مدارک که ثبت شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص اجرا نمایید.

یکی از مهمترین مراحل که برای ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شده است این است که شما باید یک اسم مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید که شباهتی به نام شرکت های ثبت شده قبلی نداشته باشد. در مبحث دیجیتال مارکتینگ انتخاب اسم برای برند و شرکت یکی از مهمترین کارهایی که باید در کسب و کار انجام داد با توجه به اینکه نام شرکت شما نباید از اسامی افراد شاخص و همچنین مکان های جغرافیایی در بر گرفته باشد می توانیم بگوییم که هرچقدر نام شما خلاقانه و جدید تر باشد قطعاً شانس ثبت کردن شرکت شما بالاتر خواهد رفت.

شرکت های مختلفی در زمینه دیجیتال مارکتینگ سد فعالیت دارند برای اینکه بتوانند از شباهت نام شرکت خود به شرکت های ثبت شده قبلی جلوگیری کنند می توانند استعلام نام شرکت های ثبت شده را از طریق سامانه های رسمی استعلام ثبت شرکت ها انجام دهند.

بعد از انتخاب نام مناسب شما باید به دنبال انتخاب نوع شرکت و کسب و کار خود باشید که با توجه به اینکه ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص طرفداران بسیار بیشتری دارد قاعدتاً ثبت کردن شرکت به یکی از این دو روش می تواند مزیت های بسیار بیشتری را برای شما در ابتدای را به همراه داشته باشد.

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود شما لازم است تا شرایط خاصی برای این شرکت در نظر گرفته شده است را رعایت کنید و البته مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم را در اختیار مراجعه کننده شرکت قرار دهید.

دو برگ تقاضا نامه ثبت شرکت

دو برگ شرکت‌ نامه رسمی

دو جلد از اساسنامه شرکت

دو نسخه از صورت‌ جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌ مدیره

فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا (اگر تمام یا بخشی از سرمایه به صورت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

ثبت شرکت به صورت سهامی خاص

در صورتی که برای شرکت خود را به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید باید تمامی مدارک و شرایط برای این شرکت در نظر گرفته شده است را در مراکز ثبت کننده شرکت مانند موسسات مختلف آنلاین همچون سامانه پایدار ثبت قرار دهید.

در صورتی که شرکت خود را به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید محدودیتهای برای تغییر اعضا خواهید داشت که این محدودیت ها برای ثبت شرکت مسئولیت محدود وجود نخواهد داشت.

ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین در سال 1401 چقدر هزینه دارد؟

هزینه ثبت شرکت دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

در مبحث دیجیتال مارکتینگ قطعاً هزینه‌ها به عنوان یکی از فاکتورهای مهم که در بسته تبلیغات در بحث مشتری مداری در نظر گرفته می شود. به همین دلیل شرکت یکی از کارهایی که فقط در آن شرکت خود را در زمینه دیجیتال مارکتینگ به ثبت برسانند سعی می‌کنند تا به دنبال ارزانترین  تعرفه و هزینه ثبت شرکت و البته انجام امور در سریعترین زمان با بالاترین کیفیت باشند.

به همین دلیل سامانه آنلاین پایدار ثبت سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و ثبت برند را به صورت کاملا آنلاین و با ارزان ترین هزینه و تبلیغات انجام دهد.

با توجه به اینکه تمامی امور مربوط به ثبت شرکت در شرکت شما به صورت کاملا آنلاین انجام می دهد شما می توانید صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه های مربوط به تشکیل پرونده های اداری داشته باشید و البته از راهنمایی و مشاوره کارشناسان متخصص در این زمینه نیز بهره مند شوید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟