قیمت و خرید تخت خواب کودک، تخت نوزاد،کودک و نوجوان

خرید تخت و سرویس خواب برای کودک یکی از کارهای لذت بخش برای خانواده ها است خصوصا اگر این تدارکات برای به دنیا آمدن فرزند اول چیده شود.

راهنما خرید سرویس خواب

وقتی می خواهید برای نوزاد خود خرید کنید باید پوست حساس و بدن ظریف او را در نظر بگیرید پس در هنگام خرید به متریال استفاده شده برای ساخت آن سرویس خواب توجه کنید. بهتر است سرویس خواب از چوب یا ام دی اف بوده و رنگ روی آن ضد حساسیت باشد.

علاوه بر آن تشک تختی که خریداری می کنید باید سفت باشد تا نوزاد در آن فرو نرود و در مقابل پتو آن باید بسیار نرم و سبک باشد.

تخت های نوزاد دارای نرده های متحرک هستند فاصله میله های این نرده ها نباید از هم زیاد باشد تا سر کودک در بین آنها گیر نکند هرچه فاضله میله ها کمتر باشد قیمت تخت بیشتر می شود.

قیمت و خرید تخت خواب کودک، تخت نوزاد،کودک و نوجوان

خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد

خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری مزیت های بیشتری دارد، در خرید اینترنتی شما در زمان کم و بدون صرف انرژی و خستگی می توانید هزاران مدل تخت نوزاد را در سایت های مختلف مشاهده کرده و آنها را با هم مقایسه کنید تا در نهایت تخت مورد نظر خود را خریداری کنید.

تخت نوزاد کنار مادر

تخت نوزاد کنار مادر تختی است که نرده یک سمت آن کشویی بوده، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است و به تخت مادر متصل می شود این تخت ها معمول تا حدود دو سالگی قابل استفاده هستند.

تخت خواب کودک دو طبقه

به علت کوچک بودن فضا آپارتمان ها کودکان مجبور به استفاده از یک اتاق هستند و بهترین راه حل برای استفاده از فضا اتاق خرید تخت دو طبقه است. وقتی تصمیم به خرید این تخت میگیرید بیش از هر چیزی باید امنیت فرزندتان را در نظر بگیرید تخت دو طبقه باید بسیار محکم و مستحکم باشد و طبقه بالا آن محافظ سراسری داشته باشد.

قیمت و خرید تخت خواب کودک، تخت نوزاد،کودک و نوجوان

تخت خواب نوجوان

با توجه به رشد بچه ها در سال های اولیه تولد شما می توانید برای فرزند خود تخت نوزاد_نوجوان را خریداری کنید این تخت ها از زمان نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده بوده و طول و ارتفاع آنها قابل تنظیم است.

بعد از این دوره نوبت به خرید سرویس خواب نوجوان می رسد، سرویس های نوجوان در طرح ها و مدل های مختلف و مطابق با سلیقه هر شخصی تولید می شوند. این سرویس ها به طور معمول شامل تخت، پاتختی، میز آرایش می شوند البته برخی از آنها میز کامپیوتر و کمد را هم شامل می شوند.

قیمت و خرید تخت خواب کودک، تخت نوزاد،کودک و نوجوان

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

تخت و کمد هایی که برای نوزاد پسر خریداری می شود طرح های ورزشی یا ماشینی دارد و معمولا در رنگ های آبی، قهوه ای و سفید تولید می شوند.

قیمت و خرید تخت خواب کودک، تخت نوزاد،کودک و نوجوان

مدل تخت و کمد نوزاد دختر

سرویس خواب های دخترانه طرح های فانتزی و زیبایی داشته و معمولا رنگ آنها رنگ های روشنی مثل صورتی، یاسی است. همچنین سرویس های دخترانه ممکن است میز آرایش کوچکی نیز داشته باشند.

قیمت و خرید تخت خواب کودک، تخت نوزاد،کودک و نوجوان

دکور خوب با تخفیف ویژه در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

امکان خرید تخت خواب نوزاد با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com)  که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف تخت خواب نوزاد، تخت کودک، سرویس خواب نوزاد، سرویس خواب، تخت خواب، تخت خواب دونفره و دوطبقه، مبل راحتی، مبل ال، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، میز جلو مبلی و میز عسلی و … را بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
تخت خواب نوزاد ایرانی با کیفیت ، تخت نوزاد استاندارد ، مدل تخت کودک ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)