خرید ارزان میلگرد، مفتول آرماتور بندی و پروفیل از شرکت آهن تخفیف

میلگرد ها یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی هستند که امروز در انواع مختلف سازه ها به کار گرفته شده و نبود آنها می تواند تبدیل به یک نقطه ضعف بزرگ برای هر ساختمانی باشد. پروفیل ها نیز مقاطعی برای بهینه کردن سازه های ساختمانی بوده و طراحی های مدرن سازه ای جایگزین محصولات قدیمی تر شده اند. مفتول آرماتور بندی نیز یکی دیگر از محصولات رایج در صنعت ساختمان است که به دلیل نوع کاربردی که دارد، سازندگان ساختمان ها ناچار به استفاده از آن نیز هستند. همه این محصولات کاربرد بسیار مهمی دارند. از این رو لازم است تا با مشخصات آنها آشنا شوید.

خرید ارزان میلگرد، مفتول آرماتور بندی و پروفیل از شرکت آهن تخفیف

آشنایی با مشخصات هر یک از محصولات ساختمانی باعث می شود تا کاربران خیلی تخصصی تر و حرفه ای تر در زمینه خرید آنها اقدام نمایند. از این گذشته با توجه به کارکرد سازه ای که این محصولات دارند، خریدار حتما باید با استناد به نقشه های سازه ای برای خرید آنها اقدام نماید. در این مقاله سعی کرده ایم تا نکات مهمی را درباره مشخصات هر یک از این محصولات و هم چنین شرایط خرید آسان آنها بیان کنیم. با ما همراه باشید.

چرا باید با مشخصات انواع میلگرد و پروفیل و مفتول ها آشنا باشیم؟

هر کدام از محصولات و مصالح ساختمانی ویژگی هایی دارند. این ویژگی های از ابعاد مختلفی قابل بررسی است. برای مثال در زمینه میلگرد ها هم می توان ان ها را از نظر قطر و مشخصات فنی مانند مقاومت کششی و … بررسی کرد و هم می توان آنها را از نظر کیفیت ساخت و متریال به کار گرفته شده برای تولید ارزیابی نمود. خرید میلگرد استاندارد یعنی تهیه محصولی که در کنار مشخصات فنی از نظر کیفیت نیز مطابق با استانداردهای موجود ساخته شده و تائیدیه های سازمان ها و مراکز مربوطه را نیز داشته باشد. همین امر برای سایر مصالح ساختمانی نیز صادق است.

به عنوان مثال دوم باید به پروفیل ها اشاره کنیم. پروفیل تنوع بسیار زیادی داشته و می توان در قسمت های مختلف ساختمان از آن استفاده کرد. از چارچوب درب و پنجره گرفته تا بخش های سازه ای ساختمان. اما هر کدام از این بخش ها جنس خاصی از پروفیل را لازم دارند. به همین دلیل کاربران می بایست با مشخصات هر یک از این محصولات آشنا باشند. این مهم باعث می شود تا درز میان خرید دست روی محصولی بگذارید که ویژگی های آن دقیقا منطبق با شرایط مورد نظر در ساختمان است.

خرید ارزان میلگرد، مفتول آرماتور بندی و پروفیل از شرکت آهن تخفیف

میلگرد و کاربردهای آن

یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی میلگرد است که در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد آج دار تولید و عرضه می شود. میلگرد  کارکرد سازه ای در ساختمان نداشته و بیشتر برای کارکردهای غیر سازه ای به کار گرفته می شود و میلگردهای بزرگ تر از آن به عنوان آرماتور در بتن مسلح مورد استفاده قرار می گیرند. بتن در مقاومت فشاری مقاومت قابل توجهی دارد اما در نیروهای کششی بسیار ضعیف عمل کرده و خیلی راحت با چالش روبرو می شود. استفاده از میلگرد در دل بتن باعث می شود تا مقاومت آن از نظر کششی نیز به حد قابل قبولی برسد. از این رو مهندسین برای ساخت ساختمان های بتن مسلح از میلگردها که مقاومت کششی خیلی زیادی دارند، استفاده می نمایند.

تعیین قیمت میلگرد ساده بر اساس هر کیلوگرم آن انجام می پذیرد. برای تعیین این قیمت نیز موارد مختلفی اعم از قیمت جهانی آهن و میلگرد و قیمت ارز در داخل کشور تاثیر گذار هستند. البته عوامل دیگری را نیز کی توان در این قیمت موثر دانست که اصلی ترین آنها همین میلگردها خواهند بود.

خرید ارزان میلگرد، مفتول آرماتور بندی و پروفیل از شرکت آهن تخفیف

پروفیل و کاربردهای آن

پروفیل یکی از مقاطع پرکاربرد ساختمانی است. معنی که مهندسین درباره پروفیل بیان می کنند، مقطعی است که در تمام طول خود ابعاد و شرایط یکسانی داشته و با تغییر روبرو نمی شود. در قسمت های مختلف ساختمان نیز می توان از پروفیل ها استفاده کرد. پروفیل ها در حال حاضر از جنس های مختلفی نظیر آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته و در دسترس کاربران قرار می گیرد. برای لوله های ساختمانی، قابل در و پنجره، تیرآهن، ناودانی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد. پر واضح است که این محصول را باید به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی به ویژه در سازه های فولادی بیان کنیم. خرید پروفیل مستقیما باید زیر نظر مهندسی پروژه و با توجه به نقشه های سازه ای صورت پذیرد.

با توجه به تخصصی بودن خرید پروفیل برای پروژه های ساختمانی شما می توانید در زمان خرید برای مشاوره با شماره تماس 55511555-021 در مجموعه آهن تخفیف تماس گرفته و سوالات خود را درباره این محصول از کارشناسان آنها بپرسید. خرید پروفیل از این طریق بسیار ساده تر خواهد شد.

خرید ارزان میلگرد، مفتول آرماتور بندی و پروفیل از شرکت آهن تخفیف

مفتول آرماتور بندی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی دیگر از مصالح ساختمانی که برای بستن آرماتور ها در فونداسیون، تیرها و ستون ها مورد استفاده قرار می گیرد، سیم و یا مفتول آرماتور بندی است. مفتول آرماتور بندی هر چند کاربرد متنوعی ندارد، اما همین کاربرد آن در قسمت های مختلف ساختمان بارها و بارها تکرار شده و از این رو نیاز است تا حجم بالایی از آن ساخته و در دسترس قرار گیرد.

مفتول آرماتور بندی در ابعاد مختلفی تولید می شود. این محصول را می توانید در ضخامت های 1.5 تا 4 میلی متر به صورت معمول تهیه کنید. مفتول سیاه اصلی ترین جنس برای تولید آن است هر چند از جنس های دیگری نظیر فولاد ضد زنگ نیز برای تولید مفتول آرماتور بندی استفاده می شود. از مفتول های آرماتور بندی در ضخامت های 1.5 و 2.5 میلی متر در ساختمان استفاده شده و قطرهای بزرگتر از آن معمولا در سایر صنایع مانند نجاری و یا صنعت بسته بندی استفاده می شود.

خرید ارزان میلگرد، مفتول آرماتور بندی و پروفیل از شرکت آهن تخفیف

خرید ارزان میلگرد, مفتول آرماتور بندی و پروفیل در آهن تخفیف

مجموعه آهن تخفیف با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع محصولات مربوط به صنعت ساختمان اعم از انواع میلگرد ها با شماره های مختلف، انواع پروفیل های ساختمانی و انواع مفتول آرماتور بندی شرایطی را برای کاربران فراهم آورده تا برای خرید این محصولات با کمترین چالش ممکن روبرو باشند. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در قدم اول در این مجموعه می توانید با مقالات آموزشی متعددی در زمینه هر یک از این محصولات روبرو شوید که مشخصات کاملی از آنها در اختیار شما قرار داده شده است. با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی ahantakhfif.com به این خواسته خود خواهید رسید.
  • هم چنین امکان مشاهده به لحظه قیمت میلگرد و سایر محصولات ساختمانی را در سایت این مجموعه خواهید داشت.
  • امکان انتخاب از میان محصولات متنوع را نیز دارید.
  • می توانید از خدمات پس از فروش عالی این مجموعه در زمینه حمل و نقل و … نیز بهره ببرید.
  • هم چنین شاهد تخفیف های بسیار عالی نیز خواهید بود که این مهم می تواند خرید شما را از نظر قیمتی نیز بهینه نماید.

انتخاب یک مجموعه معتبر و بزرگ برای خرید انواع میلگرد، پروفیل، مفتول آرماتور بندی و سایر محصولات مرتبط می تواند یکی از بهترین قدم ها برای یک خرید عالی باشد. مجموعه های بزرگ و معتبر برای اینکه سابقه خود را خراب نکرده و از این گذشته برای حفظ کاربران خود، ترجیح می دهند تا بهترین شرایط خدمات را عرضه دارند. مخصوصا برای خرید محصولات این چنینی حتما باید به این مهم دقت بسیار زیادی داشته باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟