آیا درب های استیل و پی وی سی، از محصولات ضد آب هستند؟

در این مطلب می خواهیم شما را با درب های داخلی و درب وروی ساختمان که در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند، آشنا سازیم. البته قصد داریم به طور انحصاری در مورد درب های پی وی سی و درب استیل صحبت نماییم. این دو محصول از درب های پرفروش در فروشگاه ها می باشند. همان طور که می دانید درب ها یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده و کامل کننده یک ساختمان می باشند. فرقی نمی کند ساختمان چه کاربری داشته باشد: مسکونی، تجاری، اداری و یا ورزشی باز هم به نصب درب نیاز دارید. این درب ها هستند که امنیت را فراهم می آورند و در داخل ساختمان قسمت های مختلف را مستقل نموده و باعث تفکیک بخش های مختلف می شوند. درب استیل یک نمونه از درب ورودی ساختمان و درب پی وی سی هم یک مدل از درب داخلی است که هر دو جز درب های ضد آب به شمار رفته و در مقابل نفوذ آب بسیار مقاوم هستند. به طور کلی درب ضد آب به دربی گفته می شود که در صورت مواجه با آب و یا رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نشود. انواع مختلفی از درب های ضد آب در بازار موجود هستند. این درب ها از جنس های مختلف ساخته شده که یا متریال مورد استفاده برای ساخت آن ها در مقابل آب مقاوم است و یا با استفاده از روش ها و عایق هایی آن ها را ضد آب می نمایند. از معتبرترین تولید کنندگان درب ساختمانی می توان به راشا درب، راسان درب، اتحاد درب و درب امن اشاره نمود. درب های ضد آب یکی از بهترین گزینه ها برای آب و هوای مرطوب می باشد.

آیا درب های استیل و پی وی سی، از محصولات ضد آب هستند؟

درب ضد آب

همان طور که در مطلب بالا اشاره شد درب ضد آب به دربی گفته می شود که در مقابل زنگ زدن و پوسیدگی در اثر مواجه با رطوبت مقاوم هستند. اکثرا وقتی نام درب ضد آب را می شنویم به یاد درب های داخلی مورد استفاده برای درب سرویس و درب حمام میفتیم و این امر هم صحیح است. از محصولات درب ضد آب بازدید نمایید. اما نمونه ای از درب ضد آب برای ورودی ساختمان وجود دارد که در مقابل رطوبت مقاوم بوده و به هیچ وجه دچار تغییر شکل نمی شوند. بله، درب استیل همان درب های ورودی ساختمان هستند که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و اگر این درب ها را برای ساختمان خود خریداری نمایید تا سال ها می توانید از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر طول عمر بالای این محصولات باید بدانید که درب های استیل پس از نصب کمتر پیش می آید که به تعمیر و سرویس نیاز پیدا کنند.

درب پی وی سی

درب های پی وی سی از جمله درب های پرفروش برای درب داخلی ساختمان و درب اتاقی می باشند. این درب ها بسیار مقاوم بوده و حتی مدل های درب پی وی سی با ضخامت بالا برای درب ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. هر چند که برای درب ورودی هم چنان توصیه به استفاده از درب ضد سرقت است. زیرا درب های ضد سرقت دارای مقاومت و امنیت بسیار بالایی می باشند. درب روکش PVC در واقعا نوعی درب ساخته شده از ام دی اف است که با استفاده از روکش های پی وی سی تزیین و مورد استفاده قرار می گیرند. درب روکش پی وی سی را نمی توان به عنوان درب ضد آب معرفی نمود.

آیا درب های استیل و پی وی سی، از محصولات ضد آب هستند؟

آیا درب پی وی سی را می توان به عنوان درب ضد آب نصب و مورد استفاده قرار داد؟

به طور کلی می توان گت بهترین محصول برای استفاده به عنوان درب ضد آب، درب ABS است اما درب های پی وی سی را هم می توانید برای درب سرویس و حمام نصب نمایید بدون اینکه دچار پوسیدگی شوند. درب های پی وی سی دارای روکش مقاوم هستند که از جنس نوعی پلاستیک بوده بنابراین در مقابل آب مقاوم هستند. البته می توان با روش هایی مانند استفاده از رزین برای پوشش دهی گوشه ها و درزهای درب، میزان ضد آب بودن این درب ها را افزایش داد. نکته ای که در هنگام خرید این محصولات باید بدانید این است که قیمت درب پی وی سی نسبت به درب ای بی سی گران تر است و آن هم بیشتر به دلیل ظاهر جذاب تر درب های پی وی سی می باشد.

آیا درب های استیل و پی وی سی، از محصولات ضد آب هستند؟

آیا درب های استیل و پی وی سی، از محصولات ضد آب هستند؟

درب ورودی استیل

بعد از درب های داخلی ضد آب نوبت به درب ورودی می باشد. درب ورودی استیل از جمله درب های مقاوم در برابر آب و زنگ زدگی می باشد. البته درب ها ضد سرقت فلزی هم از درب های مقاوم هستند که می توان به عنوان درب لابی نصب و مورد استفاده قرار گیرند. اما مقاومت درب ها استیل را ندارند. درب های استیل علاوه بر مقاومت و امنیت بالا دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب هستند و کمک می کنند به افزایش زیبایی نمای ساختمان شما. مورد مهم در مورد این محصولات، قیمت درب استیل می باشد. زیرا قیمت این درب ها نسبت به سایر درب های ورودی چوبی و فلزی گران تر است. اما طول عمر بالای این درب ها به همراه عدم نیاز به سرویس و تعمیر در این محصولات موجب می شود تهیه و نصب این درب ها در دراز مدت صرفه اقتصادی داشته و خرید این محصولات اصلا به زیان شما نخواهد بود. فرض کنید دربی با قیمت ارزان بخرید، پس از دو یا سه سال استفاده این درب ها دچار پوسیدگی و یا زنگ زدگی خواهند شد و شما مجبور به پرداخت هزینه دوباره و خرید درب جدید خواهید بود و این یعنی ضرر رسیدن به شما. اما درب های استیل سال ها بدون تغییر شکل و با همان کیفیت اولیه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. پس توصیه می شود اصلا در خرید این درب ها غفلت نفرمایید. در مورد درب های استیل باید بگوییم این درب ها علاوه بر اینکه به عنوان درب ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند می توان از برخی مدل ها به عنوان درب فروشگاه و مغازه هم استفاده نمود. درب استیل طلایی از محبوب ترین مدل های این محصولات می باشد.

آیا درب های استیل و پی وی سی، از محصولات ضد آب هستند؟

نکته مهم برای خرید درب های ساختمانی

از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید درب های ساختمانی باید به آن توجه نمایید این است که برای خرید حتما به یک مرکز فروش معتبر و نام آشنا مراجعه بفرمایید. شما با خرید محصولات از یک مرکز پخش و تولید کننده درب نه تنها محصولی مقاوم و با کیفیت را می توانید تهیه بلکه این درب ها را می توانید با قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه خریداری نمایید. اکثر تولید کنندگان بنام درب های ساختمانی اقدام به تاسیس فروشگاه های اینترنتی نموده اند که می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها از محصولات آن ها بازید نمایید و درب مورد نظر خود را سفارش دهید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟