خلق نمایی زیبا در محیط با استفاده از کاغذ دیواری

خلق نمایی زیبا در محیط با استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها جز پوشش هایی هستند که تا به اکنون توانسته اند علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جذب کنند. این پوشش ها قدمتی به نسبت طولانی دارند که در گذر زمان ساختار آن بهتر و توسعه یافته شده است. با توجه به قیمت های بالایی که در خرید سایر پوشش ها وجود دارد اما قیمت کاغذ دیواری نسبت به دیگر پوشش‌ها اقتصادی و به صرفه تر می باشد. آنچه که بیشتر در مورد کاغذهای دیواری جلوه گری می کند زیبایی طرح و رنگ آنهاست که باعث میشود دکوراسیون محیط را کاملاً تغییر یا دگرگون کنند. اکثر افراد به دنبال پوشش های دیواری هستند که دارای مقاومت بالا، زیبایی ظاهری و همچنین قیمت مناسب باشد. خوشبختانه این سه ویژگی مذکور در کاغذهای دیواری وجود دارد. در این مقاله قصد داریم جزئیات بیشتری در مورد کاغذهای دیواری مانند انواع برند آن ها، مشخصات ساختاری و همچنین کاربردها و مزیت های آن ها صحبت کنیم. لذا اگر قصد خرید کاغذهای دیواری را برای محیط مورد نظر خود دارید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

پرطرفدارترین برندهای کاغذ دیواری

شرکت های مختلفی در حوزه تهیه و واردات کاغذ دیواری فعالیت می کنند که هر کدام از آنها با یک برند انحصاری مشغول فعالیت هستند. در حال حاضر برندهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. اما جهت آشنایی بیشتر خریداران در اینجا ۵ نمونه از برندهای معتبری که تا به اکنون آمار فروش بسیار بالایی داشته‌اند معرفی می‌کنیم.

هر کدام از این برندها دارای آلبوم های جداگانه ای هستند که اگر بخواهید یک انتخاب صحیح و درستی از میان این آلبوم های متنوع داشته باشید لازم است که یک وقت و زمان جداگانه ای را برای مقایسه و همچنین ارزیابی طرح های مختلف موجود در یک آلبوم صرف کنید تا در نهایت بتوانید ایده‌آل ترین کاغذهای دیواری را برای محیط مورد نظر خود انتخاب کنید. خوشبختانه طرح و رنگ های بسیار زیبایی در آلبوم های موجود در برند های مذکور وجود دارد که همگی دارای ظاهری جذاب و مشتری پسندی هستند. آنچه که باعث تفاوت در آنها می شود سبک طراحی و همچنین نقش و نگاره های موجود در سطح کاغذهای دیواری می باشد.

خلق نمایی زیبا در محیط با استفاده از کاغذ دیواری

مشخصات ساختاری کاغذ دیواری

کاغذهای دیواری معمولا به صورت رول شده به فروش می رسند. در واقع این مشخصات بهترین حالتی است که می توان کاغذهای دیواری را نگهداری و به نوعی محافظت کرد. از لحاظ ابعاد ساختاری معمولاً کاغذهای دیواری را در عرض های ۵۳ و یا ۵۰، ۷۰ و ۱۰۶ سانتی متر طراحی می کنند که دارای طول ۱۰ متر و ۱۵ متر می باشند. این ابعاد کاملا استاندارد است و باعث می‌شود تا کاغذهای دیواری حجم قابل قبولی را داشته باشند. از لحاظ جنس ساختاری نیز معمولاً ساخته شده از پلیمرهای وینیل یا pvc می باشند که دارای ضخامت به نسبت کمی هستند. کاغذ دیواری در این ضخامت کم انعطاف پذیری مطلوبی دارد و می تواند به صورت رول شده دربیاید. زمانیکه کاغذ دیواری منعطف است شما به راحتی می توانید آنها را بر روی سطوح دیوار بچسبانید.

موارد استفاده از کاغذهای دیواری

ممکن است این سوال اساسی برای شما به وجود بیاید که در چه نقاطی می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید از کاغذ های دیواری در هر محیطی که به صورت بسته میباشد و هیچ گونه تنش فیزیکی یا محیطی سطح دیوارها را تهدید نمی‌کند استفاده کنید. محیط های بسته معمولاً منازل که شامل اتاق خواب ها، قسمت پذیرایی، آشپزخانه و راهروها می باشد. محیط های کاری و اداری نیز از این پوشش های دیواری استفاده می کنند. طرح های بسیار جذاب و ایده آلی مختص محیط های اداری وجود دارد که همواره می‌تواند شکل رسمی آفیس ها یا فضاهای اداری را حفظ کند.

چرا کاغذهای دیواری ضد آب هستند؟

همه ما به دنبال پوشش هایی برای سطوح دیواری هستیم که کاملاً ضد آب باشد. به طور کلی ضدآب بودن یک پوشش خصوصاً برای دیوارها فوق العاده اهمیت دارد. چرا که در طولانی مدت شما می توانید سطوح دیواری را در صورت آلودگی با استفاده از تجهیزات پاک کننده رایج پاکسازی کنید. بنابراین سطح کاغذهای دیواری همواره تمیز و سالم باقی می‌ماند. اما علت ضد آب بودن آن ها در چیست؟ همان‌طور که گفته شد کاغذ دیواری ساخته شده از پلیمرهای وینیل میباشد. این ماده ذاتاً ضد رطوبت و ضد مایعات می باشد. بنابراین نه رطوبت می تواند در بافت آن نفوذ کند و نه اینکه نسبت به سیالات یا مایعات تأثیر پذیر هستند. این ویژگی کاغذ دیواری باعث می‌شود تا از لحاظ ساختاری هم جنس محکمی داشته باشند و هم اینکه نقش و نگارهای موجود در سطح آن نیز طی عملیات پاکسازی دچار تخریب نشوند.

خلق نمایی زیبا در محیط با استفاده از کاغذ دیواری

طرح های متنوع کاغذ دیواری

از جمله ویژگی‌های ارزشمندی که یک کاغذ دیواری دارد این است که در آلبوم خود طرح های متنوعی را شامل می شود. در واقع وجود طرح و رنگ های گوناگون یکی از دلایلی است که مشتریان مختلف به سمت خرید این نوع پوشش دیواری می روند. تصور کنید کاغذهای دیواری ها تنها از یک نوع طرح و رنگ ساخته شوند. در آن صورت هیچ فردی رغبتی برای خرید آنها از خود نشان نمی دهد. خوشبختانه در برندهای معتبر که در آغاز مقاله ذکر شد مانند کاغذ دیواری کارن، پلاستر، تیمبرلند و یا روستر همگی طرح های متنوعی را در آلبوم خود دارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک زمان مشخصی را برای مشاهده آلبوم ها در نظر بگیرید. ممکن است این زمان طولانی باشد اما ارزش آن را دارد چرا که شما می توانید با مشاهده آلبوم ها نزدیک ترین طرح و رنگ به دکوراسیون محیط و همچنین سلیقه خود را انتخاب کنید.

مشاوره قیمت و خرید انواع کاغذهای دیواری از شرکت ویستا افرند

مشتریان گرامی اگر قصد خرید کاغذ های دیواری دارند می توانند با شرکت ویستا افرند تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان ما با ارائه طرح‌های گوناگون و همچنین قیمت آنها مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کند. با توجه به وجود آلبوم های متعدد در کاغذهای دیواری قطعاً نیاز به دریافت مشاوره جهت انتخاب خواهید داشت. به همین دلیل شرکت ویستا افرند یکسری راهنمایی های اساسی را در جهت داشتن یک خرید موفق به شما ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.vistaafrand.com مراجعه کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)