نکات کلیدی برای نوشتن آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان

در سال‌های اخیر ، تقریباً همه خریداران املاک و مستغلات در مرحله‌ای از فرآیند خرید یا اجاره ملک جدید خود از آگهی های اینترنت استفاده می‌کنند. بر اساس پیش‌بینی آینده کارشناسان ، از زمان شیوع ویروس کرونا، تأثیرگذاری در اینترنت ، به‌ویژه برای بخش املاک ، اجباری و حتی حیاتی گردید. در ادامه قصد داریم به نکات مهم برای نگارش و درج آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان بپردازیم.

اگر خریداران بالقوه ، آگهی شما را بخوانند و تحت تاثیر قرار نگیرند ، در عرض چند ثانیه به سراغ آگهی بعدی خواهند رفت. بنابراین چگونه می توان یک آگهی املاک موثر ایجاد کرد؟ این کار آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. می توانید از نکات کلیدی برای ایجاد آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان استفاده کنید.

به قسمت توضیحات آگهی املاک توجه کنید

هر ملکی که می خواهید بفروشید و اجاره دهید به قسمت توضیحاتی که ملک شما را مشخص می کند و همچنین ویژگی های تبلیغات در املاک توجه کنید. تا جایی که می توانید سعی کنید برای هر ملک توضیحات موثری ایجاد کنید. اما از نوشتن توضیحاتی که نه خیلی کوتاه هستند و نه خیلی طولانی خودداری کنید.

ملک خود را به درستی توصیف کنید

این هشدار ممکن است هنگام نوشتن توضیحات ساده در آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان به نظر برسد. اما اغراق در ویژگی های ملک برای تسریع در فروش یا اجاره یک اشتباه رایج است. توضیحات ملک شما باید صادقانه باشد. به عنوان مثال ، اگر خانه شما به سختی 100 متر مربع است ، نوشتن این که دارای فضای “بزرگ” است ، نادرست خواهد بود. ایجاد انتظارات غیر واقعی به کسی کمک نمی کند.

نکات کلیدی برای نوشتن آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان

صفت ها را هوشمندانه انتخاب کنید

هنگام توصیف خانه بدون اغراق توصیفی باشید. به یاد داشته باشید ، برخی کلمات می توانند چیزهای بیشتری را به مردم بگویند. شرح فهرست املاک ، شانس شما برای خلاقیت و ترسیم تصویری از ملک خود است. صفت اضافی در آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان اضافه نکنید. صفت‌های اضافی خواننده را به این فکر می‌اندازد که «سعی می‌کنید حواس او را از واقعیت منحرف کنید».

کلمات ارزش افزا را اضافه کنید

کلماتی وجود دارند که می توانند به توصیف یک خانه کمک کنند. کلماتی مانند «عالی» ، «لوکس» و «بازسازی شده» به افزایش قیمت فروش و اجاره کمک می‌کنند. اگر خانه شما دارای “جکوزی یا استخر” است ، قطعاً اصطلاح “لوکس” کاربردی ترین کلمه برای خلاصه آگهی رایگان املاک یا خرید و فروش املاک و آپارتمان خواهد بود.

ویژگی های منحصر به فرد را برجسته کنید

داشتن شخصیت در خانه می تواند به فروش خانه شما کمک کند. به عنوان مثال ، آیا شما شومینه دارید؟ یا یک پنجره شیشه ای رنگی اصلی در ورودی است؟ حداقل ، تایپ کردن این ویژگی‌های منحصر به فرد به خریداران بالقوه کمک می ‌کند تا خلاصه توضیحات ملک را از ده‌ها فهرست دیگر که در حال مرور هستند متمایز کنند. در آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان ، چند ویژگی مختلف ملک خود را در صورت وجود ذکر کنید که آن را از سایر املاک متمایز می کند.

به علائم نگارشی توجه کنید

هنگام درج آگهی ، هر جمله نباید به علامت تعجب ختم شود! اگر همه چیز شگفت انگیز است ، بدانید که هیچ چیز خواننده را شگفت زده نمی کند. مطمئن شوید که از علائم نگارشی به درستی استفاده می کنید. علاوه بر این ، پیروی از جملات طولانی و مداوم دشوار است. ایده اصلی گم می شود. توضیح خود را با استفاده از جملات کوتاه و با نقطه گذاری مناسب بنویسید که همیشه با یک فعل ختم می شود.

نکات کلیدی برای نوشتن آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان

اصول اولیه را کنار بگذارید

ویژگی های استاندارد مانند اتاق خواب ، حمام ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه را می توان در انتهای ورودی آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان مشاهده کرد. همین امر در مورد شماره تلفن یا اطلاعات تماس شما نیز صدق می کند. این اطلاعات را می توان در انتهای توضیحات یافت. قرار دادن این اطلاعات در ابتدای آگهی توهین آمیز خواهد بود. این اطلاعات در صفحه اطلاعات پروفایل شما در سایت تبلیغاتی وجود دارد.

از عکس های عالی استفاده کنید

عکس ها بخش فوق العاده مهمی از توضیحات شما در آگهی خرید و فروش املاک و آپارتمان هستند. اول اینکه برای عکس های واضح ، استفاده از سه پایه ، هرچند ارزان ، به شما این امکان را می دهد که بدون لرزش عکس بگیرید. دوم ، نور طبیعی همیشه برای عکس ها بهترین است. بنابراین هنگام عکاسی از خانه ، پرده ها را باز کنید و شروع به گرفتن عکس های زیبا کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟