راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال از سایت آریا لاک

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال از سایت آریا لاک

قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال از تجهیزاتی مدرن و جدید و پیشرفته هستند که امروزه وظیفه امنیت و راحتی افراد و خانواده های مختلف و جان و مالشان را برعهده گرفته اند.

از این محصولات میتوان در مکان های مختلف استفاده کرد اما نکته هائز اهمیت این است که برای خرید و نصب قفل و دستگیره های هوشمند نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید.

قفل دیجیتال چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال از سایت آریا لاک

قفل های دیجیتال و هوشمند بهترین و ایمن ترین وسایل برای حفاظت از خانه و محل کار شماست که هم برای هوشمند سازی و هم برای بالا بردن ضریب ایمنی محیط استفاده میشود.

امروزه این قفل های الکترونیکی دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث محبوبیت و کارایی بیشتر آنها شده است که یکی از بهترین آنها کنترل از راه دور و ثبت ورود و خروج میباشد.

این محصولات قابلیت نصب در هر مکان مسکونی، تجاری، اداری و … را دارند انعطاف پذیری بیشتری نسبت به قفل های مکانیکی و کلیدی قدیمی دارند و دیگر لازم نیست برای باز کردن کلید همراهتان باشد.

انواع قفل دیجیتال دارای سیستم هوشمند پیشرفته و بدنه مقاوم هستند و روی انواع درب های معمولی و درب های ضد سرقت نصب میشوند و علاوه بر کارایی، زیبایی خاصی هم همراه دارند.

همچنین راه های باز کردن درب با این قفل ها همراه با رمز ورود، اثر انگشت، تشخیص چهره، ریموت و گوشی تلفن همراه میباشد که راحتی را برای کاربران فراهم کرده است.

از قابلیت های این محصولات هم میتوان به سیستم های هوشمند ، ضد حریق ، ضد هک ، کنترل از راه دور ، رمز ادمین ، رمز یکبار مصرف ، قفل کودک ، آلارم هشدار و حریم خصوصی و … اشاره کرد.

از بهترین قفل های الکترونیکی میتوان به قفل های اثر انگشتی، باشگاهی، رمزی و … اشاره کد که در برند های معتر سامسونگ، یوکا، گیتمن و … در بازار شرکت آریا لاک با قیمت مناسب و ضمانت کالا به فروش میرسند.

خرید قفل دیجیتال از سایت آریا لاک

دستگیره دیجیتال چگونه باعث افزایش امنیت میشود؟

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال از سایت آریا لاک

همانطور که میدانید امنیت جانی و مالی افراد و همچنین عدم نفوذ سارقین به داخل مکانی از دغدغه های مهم افراد مختلف شده است و همه به دنبال راهی برای افزایش امنیت هستند.

برای این کار راه های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از دوربین های مداربسته و درب های ضد سرقت و … اما به صراحت میتوان بهترین و ایمن ترین راه را نصب قفل و دستگیره های دیجیتال معرفی کرد.

دستگیره دیجیتال از آخرین فناوری های موجود در زمینه ایمنی و حفاظت مکان های مختلف میباشد که دارای قابلیت های زیادی است و میتواند امنیت را به حداکثر برساند.

از ویژگی های خاص و ویژه این محصولات میتوان به ذخیره سازی 200 کارت 50 رمز عبور، باز کردن قفل با رمز عبور ، کارت، رمز عبور + کارت و کلید، منبع تغذیه 4 باتری آلکالاین همراه با آژیر هشدار ولتاژ پایین، امکان استفاده از باتری بیرونی در مواقع اضطراری، حرکت دستگیره به سمت بالا و پایین، کار در دمای 20 تا 80+ درجه سانتی گراد و در رطوبت بیش از 80 درصد، زبانه های فولادی با ایمنی بالا، این دستگیره هوشمند، دارای 12 ماه گارانتی اشاره کرد.

البته این محصولات دارای قابلیت های دیگری هم هستند که با آنها میتوانند ایمنی و راحتی و آرامش را با حداکثر میزان به ارمغان بیاورند.

همچنین با این دستگیره ها دیگر نیازی به حمل کلید نیست و به راحتی میتوانید با وارد کردن رمز یا اثر انگشت و یا حتی چهره خود درب را باز کنید، البته با تلفن همراه هم میتوانید از راه دور ورود و خروج را کنترل کنید.

راهنمای خرید بهترین قفل الکترونیکی

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال از سایت آریا لاک

در ابتدا لازم به ذکر است که انتخاب و خرید چنین محصولاتی باید نسبت به شرایط و نیازتان باشد و بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید قفل و دستگیره الکترونیکی درب عبارتند از :

نوع قفل

یکی از مهم ترین مواد برای هنگام خرید بررسی نوع قفل است که در فراهم کردن امنیت نقش بسزایی دارد و قیمت قفل و دستگیره های معتبر نسبت به سایر آنها نیز بالاتر است.

کیفیت بدنه و ظاهر

از دیگر موارد میتوان به کیفیت بدنه اشاره کرد که باید مستحکم و مقاوم باشد و مورد بعدی ظاهر و زیبایی قفل و دستگیره میباشد.

عملکرد از راه دور

قفل و دستگیره با وای فای کار میکنند یا بلوتوث؟

تفاوت این دو در این است که بلوتوث محدودیت فاصله دارد اما با وای فای میتوان از راه خیلی دور هم ورود و خروج را مدیریت و کنترل کرد.

اپلیکیشن موبایل

اینکه محصول دارای برنامه مخصوص برای اتصال به تلفن همراه باشد یا خیر هم بسیار مهم است و برای کنترل از راه دور نیازمند این برنامه هستید.

تنها برخی برند ها و محصولات دارای چنین شرایطی میباشند نه همه محصولات.

اتصال یا عدم اتصال به سایر محصولات هوشمند

برخی قفل و دستگیره های هوشمند قابلیت اتصال به سایر وسایل منزل یا محل کار هستند.

مثلا میتوانید کاری کنید که وقتی درب باز شد، چراغ های خانه به صورت اتومات روشن شوند.

سیستم هشدار دهنده

سیستم هشدار دهنده از موارد بسیار مهم و تضمین کننده ایمنی میباشد و کارایی آن این است که اگر کسی قصد شکستن، ضربه زدن یا هک کردن و … قفل و دستگیره باشد، این قابلیت سریعا به تلفن همراه شما هشدار ارسال میکند و آلارم هشدار خود محصول هم به صدا در می آید.

نصب و راه اندازی آسان

شرایط نصب و راه‌اندازی را در زمان خرید قفل هوشمند بررسی کنید و ببینید آیا خودتان می‌توانید دست به کار شویدیا نه.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش از موارد مهم است که شرکت ها و فروشگاه های معتبر که دارای محصولاتی با کیفیت و مطمئن هستند، به صورت 2 الی 5 ساله ارائه میدهند تا رضایت کاربران را جلب کنند.

روش‌های تأیید هویت

هنگام خرید باید به این روش‌ها توجه داشته باشید و با توجه سطح امنیت مورد نیاز یکی از آنها مثلا بایومتری، رمز عبور یا کارت را انتخاب کنید.

برند تولید کننده

برند و شرکت تولید کننده قفل و دستگیره هم از موارد مهم است که برای خرید بهتر است به برند های معتبر که خدمتتان ذکر کردیم مراجعه کنید و محصولاتی با کیفیت و مطمئن را خریداری کنید.

طول عمر باطری و زمان نگه داشتن برق

با توجه به اینکه قفل‌های دیجیتال به هنگام قطع شدن جریان برق از باطری پشتیبان استفاده می‌کنند، این عامل می‌تواند در عملکرد مناسب مؤثر باشد.

امکان نصب بر روی انواع درب

محصول مورد نظر باید قابلیت نصب روی انواع درب های معمولی و درب های ضد سرقت را داشته باشد.

رنگ قفل و دستگیره دیجیتال

این قفل‌های از مواد فلزی مختلفی مانند برنز، کروم، استیل و یا سایر آلیاژهای آهن ساخته می‌شوند و ممکن است رنگ‌هایی مانند طلایی، نقره‌ای، سیلور مات یا کروم براق داشته باشند که بستگی به سلیقه افراد دارد.

لایه پوششی برای محافظت

وجود یک لایه پوششی باعث می‌شود که این قفل‌ها در برابر رطوبت محافظت شوند و امکان استفاده از آنها در فضای بیرونی ساختمان فراهم باشد.

نکات مهم برای نصب استاندارد قفل و دستگیره هوشمند

راهنمای خرید قفل و دستگیره دیجیتال از سایت آریا لاک

قبل از نصب قفل یا دستگیره به موارد زیر توجه کنید :

  • استفاده از باتری‌های استاندارد
  • رگلاژ درب پیش از نصب قفل الکترونیکی
  • استانداردهای درب ورودی جهت نصب قفل الکترونیکی
  • انتخاب بهترین برند قفل الکترونیکی
  • استفاده هم‌زمان از قفل قدیمی و قفل الکترونیکی
  • نصب قفل الکترونیکی در خانه‌های اجاره‌ای

مراحل نصب هم به شرح زیر میباشد :

  1. خارج کردن قفل قدیمی و سوراخ کاری (در صورت لزوم)
  2. نصب بدنه بیرون قفل الکترونیکی
  3. اتصال بدنه داخلی و خارجی
  4. تنظیمات و راه اندازی
چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟