کافه های معروف روف گاردن در تهران را می شناسید؟

این روزها کافه روف گاردن های ساخته شده در پشت بام ساختمان ها یکی از متنوع ترین و جذاب ترین کافه های شهرها هستند. این کافه ها می توانند شهر را از نقطه دید دیگری به مشتریان خود نمایش دهند. بهترین کافه روف گاردن ها می توانند چشم اندازهای دلپذیری از خیابان ها و مردم را ارائه دهند و به مهمانان اجازه می دهند تا در کنار صرف یک نوشیدنی از افق منحصر به فردی سطح شهر را نظاره کنند.

داشتن یک باغ بام یا روف گاردن که فضای سرسبز و بیشتری را برای دورهمی های ما ایجاد نماید، امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته است. در این میان طراحی و ساخت روف گاردن های لاکچری در سال های اخیر یکی از سوالات بسیاری از کاربران بوده و در حقیقت افراد زیادی با این چالش مواجه می شوند که چگونه می توانند یک روف گاردن لاکچری و بسیار زیبا را برای ساختمان خود ایجاد نمایند.

کافی شاپ روف گاردن ها گزینه مناسبی برای بهار و تابستان هستند. در این فضاهای بی نظیر با چشم انداز سطح شهر شما می توانید با دوستان یا خانواده خود ملاقات کنید یا یک بعد از ظهر را به خلوت خود در کافه بپردازید.

کافه رستوران سرای علا

این کافه رستوران روف گاردن یکی از شناخته شده ترین کافه رستوران های پشت بام در تهران است. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی را در منو ببینید. فضای این رستوران تلفیقی از المان های ایرانی، لبنانی و ترکی است که با درهم آمیخته شدن سنت و مدرنیته توانسته محیطی جذاب، دلنشین و زیبا برای مشتریان فراهم نماید.

کافه های معروف روف گاردن در تهران را می شناسید؟

آدرس کافه رستوران سرای علا: خیابان فرمانيه، روبروى بيمارستان فرمانيه، مركز خريد برند سنتر، طبقه دوم رستوران كافه ايرانى– لبنانى سراى علا

کافه رستوران ویکولو

کافه ویکولو در تهران 2 شعبه دارد که اولین شعبه آن در طبقه‌ی بالایی یا تاپ روف مجتمع مدرن الهیه قرار دارد. این کافه با نام ویکولو که در زبان ایتالیایی به معنی کوچه است، فضایی کوچه مانند با درب ورودی مزین شده به مجسمه های حجاری شده، دارد. آب نمای سنگی، سنگ فرش کف کافه، استفاده از رنگ های سفید و شیری در محیط، میز و صندلی های حصیری، چترهای رنگی، همه و همه فضایی ایتالیایی و مدرن را برای مشتریان ایجاد کرده است.

کافه های معروف روف گاردن در تهران را می شناسید؟

طراحي و اجراي روف گاردن این کافه ها با دارا بودن فضای باز و بسته، محیطی خوب توامان با آرامش را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. شما می توانید برای قرارهای دوستانه، خانوادگی و یا قرارهای کاری خود از محیط این کافه رستوران روف گاردن تهران استفاده نمایید. در منوی این رستوران نیز انواع پیش غذا، قهوه دمی، کرپ، صبحانه، غذای اصلی، دسر، شیک، چای و دمنوش و آبمیوه طبیعی وجود دارد.

آدرس کافه ویکولو: منطقه 1 تهران، الهیه، آفریقای شمالی، مرکز خرید مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

کافه رستوران ایتالیایی فلورین (ارگ)

این کافه رستوران فضایی بسیار زیبا و جذاب با ویویی عالی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. در فضای بزرگ و جذاب این رستوران می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و یا شیک ها و انواع نوشیدنی ها را امتحان کنید. این کافه روف گاردن تهران نیز محل مناسبی برای دورهمی ها می باشد. در منوی این رستوران پیش غذا، سالاد، قهوه دمی، پیتزا، صبحانه، پاستا، پنینی، غذای کودک، بشقاب ها، شیک ها، کیک و دسر، قهوه، قهوه سرد، آبمیوه طبیعی، نوشیدنی گرم و چای و دمنوش وجود دارد.

آدرس کافه فلورین : منطقه 1 تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد، مجتمع ارگ تجریش، طبقه چهارم، کافه روف گاردن فلورین

کافه رویال میراژ

این کافه رستوران در محیطی زیبا، دنج و جذاب با دکوراسیونی خاص با انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی، فست فود و منوی کافی شاپ از میهمانان خود پذیرایی می کند. در فضای این رستوران می توانید در کنار صرف غذا کل شهر تهران را تماشا کنید و از محیط لذت ببرید.

در منوی این کافه رستوران انواع پیش غذا، پیش غذای گرم، سوپ، سالاد، پیتزا، غذای دریایی، غذای اصلی، پاستا، دسر و بستنی، میلک شیک، قلیان، کیک، کوکتل ها، نوشیدنی ها، آبمیوه، قهوه، دمنوش، گلاسه و چای وجود دارد.

آدرس کافه رستوران رویال میراژ: تهران، خیابان دولت، چهارراه قنات، مجموعه تالارهای ژابیز، طبقه ششم، کافه رستوران میراژ

کافه های معروف روف گاردن در تهران را می شناسید؟

کافه رستوران جیلاردینو

این کافه رستوران با منوی متنوع انواع غذاهای ایرانی، فست فود، پاستا و کافه در روف گاردن مجتمع تجاری بوستان واقع شده است. این کافه رستوران با دارا بودن فضای باز و بسته می تواند رضایت مشتریان خود را با هر سلیقه ای جلب نماید. محیط دنج و زیبای این رستوران با دکوراسیون سنتی چوبی در کنار فضای سبز زیبا، قادر خواهد بود تا یک بعد از ظهر یا شب خاطره انگیز را برای شما به یادگار بگذارد.

آدرس کافه رستوران جیلاردینو: منطقه ۲ شهرداری تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، مرکز خرید بوستان

کافه روف گاردن ریوان

کافه ریوان یکی دیگر از کافه های ساخته شده در فضای روف گاردن تهران است که با منوی متنوع و فضای دلپذیر و جذاب، همه روزه پذیرای میهمانان خود می باشد. فضای داخلی و خارجی این کافه محیط مناسبی برای دورهمی های دوستانه، خانوادگی و حتی قرارهای کاری است. همچنین فضای این کافه برای خلوت های شخصی نیز بسیار مناسب است و شما می توانید با دید کلی به شهر تهران، لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

کافه های معروف روف گاردن در تهران را می شناسید؟

این کافه 60 نفر ظرفیت دارد که برای برگزاری جشن ها، میهمانی ها و تولدها نیز مناسب است. اینترنت رایگان نیز از جمله ویژگی های این کافه است.

آدرس کافه روف گاردن ریوان: منطقه 5 شهرداری تهران، فردوس، بلوار فردوس شرق، سر وفا آذر، پاساژ آیریک سنتر، طبقه 6، پلاک 401

آبگون دیزاین

در سال های اخیر با توجه به گسترش چشمگیر صنعت کافه رستوران و افزایش تقاضا و علاقه مردم، سفره خانه های کلاسیک کم کم جای خود را به انواع کافه رستوران های مدرن داده اند. امروزه دیگر ساخت یک رستوران ساده در فضای شهری نمی تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد. از همین رو ساخت کافه روف گاردن ها امروزه توانسته اند جایگاه خوبی را در بین علاقمندان به کافه گردی باز کنند.

آبگون دیزاین یک تیم تخصصی متشکل از مهندسین معماری است که با سال ها تجربه امروزه در طراحی و اجرای انواع پروژه های ساختمانی مهارت دارد. شما می توانید جهت اجرای انواع آبنما، روف گاردن و یا محوطه سازی و طراحی ویلا به متخصصین جوان و باتجربه ما اعتماد کنید. تیم ما آماده دریافت پروژه های طراحی و اجرای انواع روف گاردن و طراحی و اجرای لندسکیپ شما عزیزان در هر نقطه ای از کشور می باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟