فروشگاه صنایع دستی میناکاری اصفهان عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی

میناکاری اصفهان با تنوع بی نظیر و قیمت های استثنایی

میناکاری اصفهان یکی از زیباترین و قدیمی ترین صنایع دستی ایران محسوب می شود که قدمت آن به بیش از 5000 سال می رسد. اوج این هنر به دوران صفویه برمی گردد که به علت علاقه وافر شاهان عصر صفویه، تمامی هنرمندان کشور به اصفهان آمدند و صنایع دستی مختلف از جمله میناکاری رونق بسیار زیادی گرفت. ظروف میناکاری تنوع بسیار زیادی دارند که در کنار تنوع بالای طرح و نقش خود توانسته اند سلیقه های گوناگون مخصوص خانم ها را پوشش دهند. میناکاری اصفهان بر روی ورقه مسی مرغوب با ضخامت مناسب انجام می گیرد. میناکاری بر روی مس اصفهان نه تنها شهرت داخلی بلکه جهانی داشته و سالانه صادرات فعال به کشورهای همسایه و همچنین برخی کشورهای اروپایی دارد. البته میناکاری بر روی زمینه سفالی نیز انجام می شود که مرغوب ترین نمونه آن به شهر لالجین همدان تعلق دارد. میناکاری روی طلا و نقره یا میناکاری جواهرات نیز که به میناکاری صُبّی شهرت دارد، با بالاترین کیفیت در اهواز انجام می شود. هر کدام از انواع میناکاری در ایران و کشورهای دیگر فروش بسیار بالایی دارند.

فروشگاه صنایع دستی میناکاری اصفهان عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی

فروشگاه میناکاری بازار مینا به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های صنایع دستی اصفهان در کشور فعالیت دارد. در این فروشگاه امکان خرید تکی ظروف میناکاری برای مصارف شخصی و دکوراتیو (تزئینی) در منازل وجود دارد. ظروف میناکاری با کاربرد تزئینی را می توان به کمک پایه پلاستیکی محکم به شکل رومیزی استفاده نمود و یا حتی به شکل دیوارکوب از زیبایی آنها لذت برد. خرید ظروف میناکاری شده برای استفاده شخصی مثل ظروف پذیرایی در بین خانم های خانه دار رواج بسیار زیادی دارد. این ظروف، با لعاب بسیار با کیفیت و مقاومت بسیار بالا تولید می شوند و با کمی دقت در نگهداری آنها می توان تا سالیان طولانی از آنها استفاده نمود. در خرید اینترنتی میناکاری باید در انتخاب فروشگاه میناکاری صنایع دستی دقت نمود تا تمامی ظروف از گارانتی مرغوبیت و اصالت کالا برخوردار باشند و در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی هم داشته باشند.

فروشگاه صنایع دستی میناکاری اصفهان عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی

برای خرید محصولات صنایع دستی ایرانی اعم از میناکاری اصفهان،فیروزه کوبی،خاتم کاری،مس و پرداز،قلم زنی اصفهان،ترمه،میناکاری روی سفال،ملیله کاری، نقره نما،تندیس میناکاری و … می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

تلفن واحد فروش: 09019277512    فروشگاه صنایع دستی بازار مینا  bzm.ir

هدیه میناکاری نسل جدید هدایای نفیس و گرانبها و بهترین جایگزین برای هدایای لوکس خارجی است. هدایای نفیس میناکاری شده مثل انواع ظروف میناکاری به شکل تکی یا ست و همچنین سرویس های پذیرایی، با قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا و ظاهر زیبای خود به سلیقه اول خانم های خانه دار تبدیل شده است. امروزه خرید ظروف میناکاری به عنوان هدیه و یادبود طرفداران بسیاری پیدا کرده که با بسته بندی شکیل و زیبای خود توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. هدایای میناکاری شده به شکل هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هم عرضه می شوند. این نوع هدایای میناکاری به شکل عمده برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور به فروش می رسد که امکان ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت نیز وجود دارد. میناکاری را زیباترین و قدیمی ترین صنایع دستی ایران می دانند که در دوره های مختلف تاریخی فراز و نشیب های زیادی داشته است. امروزه از میناکاری فقط برای تزئین دکوراسیون داخلی استفاده نمی شود. هنر صنایع دستی میناکاری با قابلیت مصارف شخصی، هدایای تبلیغاتی و تندیس هم تولید می شوند که هر کدام کاربرد و ارزش هنری خاص خود را دارند. بازار مینا بزرگترین فروشگاه آنلاین صنایع دستی ایران است.

فروشگاه صنایع دستی میناکاری اصفهان عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی

هدیه میناکاری تبلیغاتی به شکل ست مثل ست بشقاب و گلدان میناکاری یا تابلوهای میناکاری شده با قابلیت سفارشی سازی یعنی درج پلاک یا نشان تجاری در خرید عمده عرضه می شوند. جعبه هدایای تبلیغاتی با پارچه مخمل و تودوزی بسیار زیباست که هماهنگی رنگ چشم نوازی با رنگ ظروف میناکاری ایجاد کرده است. تندیس های میناکاری شده نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی میناکاری هستند. تندیس های میناکاری برای مناسبت های مختلف تولید می شوند که از بدنه چوبی برش خورده با لیزر و بخش میناکاری تشکیل شده اند. بخش میناکاری تندیس ها به شکل بشقاب چسبیده به تندیس یا گلدان در سایزهای مختلف در کنار آن به چشم می خورند که تضاد رنگ آنها با بخش چوبی قهوه ای رنگ، زیبایی آنها را دو چندان کرده است. در ساخت تندیس ها و هدایای تبلیغاتی میناکاری از بهترین ظروف میناکاری و الیاف چوبی مرغوب استفاده شده که برش آنها با لیزر نه تنها ارزش هنری کار را بالا برده بلکه زیبایی و ظرافت این آثار هنری هم چندین برابر شده است.

فروشگاه بازار مینا امکان خرید تکی و عمده کلیه محصولات خود را از ظروف میناکاری شده در انواع مختلف تا هدایای تبلیغاتی و تندیس ها را فراهم ساخته است. خرید عمده میناکاری با تخفیف های بسیار ویژه ای همراه است تا تهیه آنها را برای خریداران بیش از پیش مقرون به صرفه کند. برای خرید عمده هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی مختلف علاوه بر تخفیف های ویژه، امکان سفارشی سازی و درج پلاک یا نشان تجاری هم فراهم گردیده که باعث استقبال بی نظیر سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی مختلف کشور شده است. سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی مختلف از هدیه میناکاری یا تندیس ها برای تجلیل از کارمندان یا پرسنل نمونه، تقدیر از افراد برگزیده جشنواره یا همایش های مختلف و یا توسعه برنامه های بازاریابی و حفظ مشتریان وفادار خود استفاده می کنند. چنانچه به فکر خرید محصولات مختلف میناکاری برای مصارف شخصی یا سازمانی خود هستید ولی هنوز موفق نشده اید فروشگاه میناکاری مناسب و مدنظر ایده­آل خود را پیدا کنید، فروشگاه بازار مینا پایان جستجوهای شماست. چنانچه در هر مرحله نیاز به مشاوره و راهنمای خرید داشته باشید امکان برخورداری از مشاوره رایگان توسط کارشناسان فروش این مجموعه نیز وجود دارد.میناکاری صنایع دستی ایران با قابلیت کاربرد به فرم هدیه تبلیغاتی و تندیس و حتی مصارف شخصی می باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟