دو روی سکه‌ی زارونی

دو روی سکه‌ی زارونی

هیچ تولید کننده‌ای در داخل و خارج نمی‌تواند ادعا کند که در حوزه‌ی پوشاک فعالیت می‌کند و در کنار توجه به صنعت مد و فشن به فکر رفع بعضی از ناترازی‌های اندام و هیکل مشتری‌هاست. اما بزرگترین افتخار و ادعای برند زارونی این است که در سایه‌ی حس کمبود البسه‌ی تمام و کمال و لاکچری به وجود آمده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با اتاق فکر و طراحان خلاق خود پوشاکی را ارایه کند که به انواع هیکل‌های مردانه و اندام‌های زنانه توجه داشته و اسکیس‌های خود را برای رفع دل مشغولی مردم پیاده می‌کند. اگر خریداران محترمی که از قامت کوتاه و بلند خودشان رنج می‌برند، یا بالاتنه‌ی بلند و کوتاه دارند.

شانه‌های افتاده، دست‌های کوتاه، کشیده، شکم بزرگ، ساق پای کلفت, پاهای بزرگ و سر کوچک یا بزرگ دارند؛ توجه داشته باشند که برند زارونی با طراحی لباسهای متناسب با مشکل آنها می‌تواند ظاهری بی‌نقص به آنها هدیه کند.

تاسیس برند پوشاک زارونی

برند زارونی و تاسیس آن در هسته حاصل یک شکست در پیدا کردن لباس مناسب اندام بوده و یکی از طراحان اصلی اتاق فکر زارونی ادعا دارد که تمام سال‌های عمرش را صرف پیدا کردن لباس مناسب برای هیکل خود بوده و هیچگاه هم لباس مطلوبش را پیدا نکرده است. وی بعد از این کنکاش تصمیم گرفته تا به جای خرید در فکر تولید باشد و رضایت خاطر امثال خود را جلب نماید.

دو روی سکه‌ی زارونی

این برند شما را به طور کامل برای خرید محصول راهنمایی می‌کند. اگر ظاهری معمولی دارید و از قد و وزن و تناسب اندام خودتان راضی هستید، می‌توانید به لباس‌های عمومی سایت دسترسی پیدا کنید و آنها را با رنگ و مدل دلخواه سفارش دهید. ولی اگر دنبال طرح خاص، رنگ خاص، فرم و شکل خاص هستید و می‌خواهید قد بلند خود را پهن یا کوتاه‌تر نشان دهید، چاقی و لاغری‌تان را بپوشانید و احساس آرامش بکنید، با مراجعه به بخش خصوصی دیدگاه و مشکل خود را با طراحان سایت در میان بگذارید و با راهنمایی و مشورت آنها لباس دلخواهتان را از بین مدل‌های متفاوت انتخاب کنید.

اصول پنج گانه برند پوشاک زارونی

هر دو بخش عمومی و خصوصی دارای اصل اساسی پنجگانه هستند:

  • اولین اصل تهیه‌ی لباس از پارچه‌های مرغوب است.
  • اصل دوم دوخت زیبا و استفاده از نخ‌های گرفته سده از طبیعت می‌باشد.
  • اصل سوم مصرف رنگ‌های طبیعی و دوری از هرگونه رنگ مصنوعی و توجه به روانشناسی رنگ، هارمونی و تونالیته آن است.
  • اصل چهارم استفاده از لوازم و آرایه‌ی درجه‌یک روی لباس است. لوازمی چون دکمه، زیپ، خرج، یراق و نوارهای مختلف که از جنس‌های خوب و مقاوم در مقابل شستشو و مجاورت با هوا تهیه می‌شوند.
  • اصل پنجم هم مراعات سلیقه‌های مختلف بومی، غیربومی و مذهبیست.

دو روی سکه‌ی زارونی

برند زارونی تفاوت دیگری نیز با تمام برندهایی که تاکنون دیده‌اید دارد. این سایت و تولیدی، زیر نظر گروهی با نام و ماسک گوریل‌ اداره می‌شود که ادعا می‌کند برای تمام مراحل خود از استعدادها و مغزهای هنرمند و حرفه‌ای استفاده کرده است. این برند دارای اتاق فکری با سنجش سلیقه‌ی مشتری‌های‌هاست و با توجه به فیدبک‌هایی که از طرف مردم دریافت می‌کند مسیر تولید خود را تغییر می‌دهد. لباس‌های نمونه قبل از ارائه به سایت توسط مدل‌های مختلف امتحان می‌شود و برای رفع عیب و بهتر شدن کار دوباره به اتاق طراحی و خیاطی عودت داده می‌شود. لازم به ذکر است که برنامه نویس محترم سایت تمام نقطه‌نظرات شما را در کوتاهترین زمان به مدیریت انتقال می‌دهد و برای کارکرد بی‌نقص سایت، برنامه‌ و کدهای بی‌نظیری می‌نویسد.

تنوع لباس در زارونی

این سایت انواع لباس مجلسی، راحتی، رسمی، غیر رسمی و اسپرت زنانه و مردانه، مدل‌های متفاوت کلاه و محصولات چرمی مقاوم را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

نکته بسیار مهم دیگر این است که این روزها باب شده که تمام سایت‌ها و فروشگاه‌ها ادعا می‌کنند که اگر مشتری از کالایی که خرید کرده راضی نباشد، می‌تواند آنها را مرجوع کند. اما پای عمل که می‌رسد همه این سایت‌ها از پاسخگویی درست به مشتری رویگردان می‌شوند. زارونی به خاطر اینکه می‌خواهد محبوبیت خود را در دل مردم حفظ کند و برای همیشه آنها را زارونی پوش نماید. در صورت عدم رضایت شما کالا را مرجوع کرده و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا کالای دیگری را که مطابق میل و نظر شماست جایگزین خرید قبلی نماید.

دو روی سکه‌ی زارونی

کافیست به سایت زارونی مراجعه کنید و با دیدن محصولاتی که در آن گذاشته شده، سفارش‌تان را ثبت نمایید و با خرید پوشاک و سایر تولیدات زارونی آسایش و آرامش و زیبایی ظاهری را با خود به خانه، محل کار، میهمانی و حتی سفر ببرید. مطمئن باشید که اولین خرید شما از زارونی آخرین خریدتان از برندهای دیگر خواهد بود.

حفظ زیبایی ظاهری شما مهم‌تر از کسب درآمد بیشتر می‌باشد. چون ظاهر شما معرف برند زارونیست و زارونی هیچگاه اعتبار خود را فدای درآمدی بالا ولی کوتاه مدت نمی‌کند.

بانوان عزیز و آقایان خوش‌پوش کمدهای لباستان را برای ورود لباس‌های جدید باکیفیت و محبوب زارونی خالی کنید.

برای دیدن محصولات و آشنایی بیشتر با پوشاک زارونی از سایت این شرکت دیدن کنید.

https://zarroni.com/shop

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟