آیا میتوان پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که از مشتریان می شنویم این است: آیا می توان پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟ جواب ساده بله است، میتوانید درب و پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کنید. برای بسیاری از صاحبان خانه ها سریع ترین راه نوسازی خانه، رنگ آمیزی درب و پنجره است. اما رنگ آمیزی پنجره یو پی وی سی کار آسانی نیست. 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد  قیمت ساخت پنجره UPVC را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک سازنده پنجره UPVC باشید می‌توانید درخواست  ساخت پنجره یو پی وی سی ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

آیا میتوان پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟

پنجره یو پی وی سی جدید خود را رنگ آمیزی نکنید

اگر می خواهید پنجره یو پی وی سی خود را رنگ آمیزی کنید و به دنبال نحوه انجام آن هستید، توصیه ما این است که اگر پنجره هایتان جدید هستند این کار را نکنید. به این دلیل که پوششی که یو پی وی سی دارد. در حین فرآیند تولید، یک لایه جدا از پلاستیک روی آن اعمال می شود که پنجره را براق نشان می دهد. این بخش نباید رنگ آمیزی شود، بنابراین هر محصول یو پی وی سی ای که به تازگی خریداری شده است نباید تا حداقل 12 ماه رنگ آمیزی شود.

چرا برخی افراد تصمیم می گیرند چارچوب یو پی وی سی پنجره خود را رنگ آمیزی کنند؟

یو پی وی سی ماده ای مستحکم است که بسیار مقرون به صرفه بوده و در انگلستان پرطرفدار می باشد. پنجره یو پی وی سی بادوام، مستحکم و شیک است و همچنین تمیزکاری آن بسیار راحت می باشد. تعجبی ندارد که این پنجره ها تا این اندازه محبوب هستند.

با این حال، سلایق تغییر می کنند و صاحبان خانه دوست دارند پس از چند سال فضای خارجی و داخلی خانه را به روز کنند. اینجاست که بسیاری از آن ها تصمیم می گیرند پنجره های یو پی وی سی خود را رنگ آمیزی نمایند.

چه رنگی برای پنجره یو پی وی سی بهتر است؟

اگر به دنبال پیدا کردن رنگی مناسب پنجره یو پی وی سی خود هستید، جواب این است؛ هر رنگی که خودتان دوست دارید. وقتی حرف از رنگ آمیزی به میان می آید، هر رنگی که خودتان انتخاب کنید بهترین است. با این حال، دقت داشته باشید رنگی انتخاب کنید که به سطح پلاستیکی یو پی وی سی بچسبد. بسیاری از رنگ ها مناسب استفاده روی پلاستیک نیستند، بنابراین باید محصولی را انتخاب کنید که از لحاظ شیمیایی سازگار باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه UV و اشعه خورشید مقاومت کند و از بین نرود.

چگونه پنجره های یو پی وی سی خود را رنگ آمیزی می کنید؟

بسیاری از افراد سوال می کنند، آیا می توان پنجره یو پی وی سی را با اسپری رنگ آمیزی کرد؟ بهترین روش رنگ آمیزی یو پی وی سی اسپری کردن می باشد. بهترین روش رنگ آمیزی پنجره یو پی وی سی استفاده از اسپری است که افراد حرفه ای در تمام کشور از آن پیروی می کنند. اسپری باعث می شود پوششی نرم و حرفه ای ایجاد می کند که شیار های حاصل از قلم مو را ندارد. اما رنگ آمیزی پنجره یو پی وی سی کار آسانی نیست و برای داشتن ظاهری حرفه ای بهتر است توصیه های ما را دنبال کنید.

از پوشش محافظ استفاده کنید: گام اول این است که پوشش محافظ را در اطراف فضای خارجی خانه اعمال کنید. این امر باعث می شود هم از خانه تان محافظت شود و هم پوشش جدید به خوبی روی چارچوب پنجره بنشیند.

آیا میتوان پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟

تمام پنجره ها را تمیز کنید: لای درب و پنجره را با دقت تمیز کرده و هر گونه گرد و خاک را از بین ببرید. این کار باعث می شود مطمئن شوید هیچ چیز به رنگ آمیزی شما تاثیر ندارد.

به آرامی پنجره را سنباده کنید: زمانی که همه پنجره ها به طور کامل تمیز شدند، گام بعد را آغاز کنید. پنجره را به آرامی سنباده بزنید تا سطحی یک دست و صاف به دست آید. این امر باعث می شود مطمئن شوید رنگ به خوبی روی سطح باقی می ماند و سطحی صاف و یکسان به دست می آید.

یک لایه پرایمر اعمال کنید: اعمال پرایمر روی سطح پنجره قبل از آغاز رنگ آمیزی، باعث می شود رنگ به خوبی روی سطح باقی مانده و پوششی باکیفیت داشته باشید.

پنجره خود را با اسپری رنگ آمیزی کنید: زمانی که سطح کاملا آماده شد، می توانید رنگ آمیزی را آغاز کنید. بهترین کار این است که حداقل سه لایه رنگ اعمال کنید، اما این امر به رنگ انتخابی تان بستگی دارد. می توانید چند لایه بیشتر رنگ بزنید تا مطمئن شوید کل پنجره کاملا پوشش داده شده است.

اجازه دهید رنگ خشک شود: وقتی رنگ آمیزی با اسپری را به پایان رساندید، باید 30 دقیقه اجازه دهید پنجره ها خشک شوند. سپس باید پنجره را بررسی کنید تا مطمئن شوید رنگ به خوبی روی سطح نشسته باشد.

پوشش های محافظ را بردارید: وقتی رنگ پنجره کاملا خشک شد، تمام پوشش های محافظتی را برداشته و از پنجره جدیدتان رونمایی کنید.

پاسخ سوال های شما

آیا میتوان چارچوب پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟ بله.

آیا میتوان پنجره یو پی وی سی قهوه ای را رنگ آمیزی کرد؟ با رنگ درست و مقدار مناسب پرایمر، بله.

آیا میتوان پایه پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟ بله،  می توانیم کل چارچوب را رنگ آمیزی کنید.

آیا میتوان پنجره یو پی وی سی سفید را به رنگ خاکستری در آورد؟ بله، می توانید آن را به هر رنگی که می خواهید در آورید.

آیا میتوان پنجره و درب یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟ بله، می توانید درب های خروجی یو پی وی سی را نیز رنگ آمیزی کنید.

آیا میتوان قسمت داخلی پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟ بله، هم می توانید بخش داخلی و هم بخش خارجی پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کنید.

افراد حرفه ای چه توصیه ای دارند؟

ما در این جا یک تیم حرفه ای از نصاب های پنجره یو پی وی سی داریم که به سوالات شما پاسخ می دهند. می دانیم که رنگ آمیزی پنجره کار رایجی شده است اما پیشنهاد می کنیم این کار را انجام ندهید. یو پی وی سی ماده ای است که در برابر آب و هوای سخت مقاوم می باشد، انرژی را در خانه حفظ می کند و آن را ایمن نگه می دارد و بسیار بادوام است.

اما سنباده کردن لایه محافظتی پنجره یو پی وی سی باعث می شود عمر آن کاهش پیدا کند. اما مهم ترین عیب رنگ آمیزی پنجره یو پی وی سی آن است که رنگ پس از مدتی پوسته پوسته شده، ترک بر می دارد و در نهایت آسیب می بیند. بنابراین پیشنهاد می کنیم مشتریانمان پنجره یو پی وی سی خود را رنگ آمیزی نکنند.

آیا میتوان پنجره یو پی وی سی را رنگ آمیزی کرد؟

معایب رنگ آمیزی یو پی وی سی

این فرآیند برای افراد بی تجربه بسیار پیچیده است.

با گذشت زمان رنگ کمرنگ شده، پوسته پوسته می شود و ترک بر می دارد.

فرآیند رنگ آمیزی به یو پی وی سی آسیب می رساند.

ممکن است رنگ آمیزی پنجره به سیاست بیمه خانگی تان تاثیر بگذارد.

انواع مختلف یو پی وی سی که برای فروش موجود هستند

می دانیم مشتریان ما برای خانه هایشان نیازهای متفاوتی دارند و به همین دلیل انواع مختلفی از پنجره های یو پی وی سی را به فروش می رسانیم. دو نوع مختلف یو پی ویس را موجود داریم: مدل حفاظ دار و سینرجی. هر دوی این پنجره های یو پی وی سی باعث حفاظت از انرژی، ایمنی و زیبایی خانه می شوند. همیشه مفتخر هستیم که در این جا خدمات خوبی ارائه می دهیم که مشتریان تا سال ها از آنها راضی خواهند بود.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟