معرفی بهترین برندهای ایرانی تجهیزات تلفن و محافظ برق

در اینجا ، ما قصد داریم بهترین برندهای ایرانی تولید کننده محافظ برق و تجهیزات تلفن را معرفی کنیم. به هر حال ، شناخت داشتن از برترین برندهای سازنده این نوع محصولات می ‌تواند به شما کمک کند تا از آسیب های ناشی از سوختن لوازم الکترونیکی در خانه تان جلوگیری کنید. بنابراین ، خواندن این مطلب آریا الکتریک ارزش آن را دارد.

خیام الکتریک

شرکت خیام الکتریک یکی از قدیمی‌ ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات تلفن و محافظ برق است و در زمینه تولید سیم و کابل و چندراهی برق صنعتی و خانگی فعالیت دارد. تولیدات این شرکت، تنها برای کنترل نوسانات شدید برقی مناسب هستند و به دلیل عدم قابلیت کنترل نوسانات برقی خفیف ، برای کاربرانی که به دنبال کنترل نوسانات برقی خفیف هستند ، مناسب نیستند.

هادرون

شرکت هادرون یک شرکت ایرانی است که به تولید تجهیزات الکترونیکی مشغول است. این شرکت محافظ برق را با حجم بسیار کمی تولید کرده و از جدیدترین فناوری ها در این زمینه استفاده می ‌کند. Hadron P102 از بهترین محافظ های برق این شرکت است.

معرفی بهترین برندهای ایرانی تجهیزات تلفن و محافظ برق

کاوه

کاوه یکی از برند های قدیمی با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تولید کلیدهای محافظ برق صنعتی در ایران است. محافظ برق های این شرکت به عنوان بهترین تولید کلیدهای محافظ برق صنعتی ایرانی شناخته می شوند و به طور کامل قابل اعتماد هستند. محافظ برق های ولتاژ کاوه قابلیت مقاومت در برابر هر نوع نوسانات برق ضعیف و شدید را دارا بوده و لوازم برقی شما را در برابر هرگونه خطرات برقی محافظت می کنند. بهترین محافظ برق کاوه ، مدل 3500 وات مخصوص یخچال و فریزر است.

سگال

شرکت سگال تولید کننده محافظ برق برای وسایل برقی مختلف است. محافظ های برق سگال به دو نوع تک پریز و دیواری تقسیم می شوند که هر کدام برای یک وسیله برقی قابل استفاده هستند. این محدودیت در برخی موارد می تواند بسیار مفید باشد. با این حال ، بهترین روش برای حفاظت از تمام وسایل برقی ، خریداری محافظ برق مجزا برای هر کدام از آنهاست. مدل 2K301 به عنوان بهترین محافظ برق سگال شناخته شده است.

امگا

ممکن است بسیاری از مشتریان ، برند تولیدکننده محافظ برق امگا را با شرکت سازنده نوسان گیر امگا در کره، اشتباه بگیرند ؛ اما این دو شرکت تنها نام اشتراکی دارند و مستقل از یکدیگر عمل می کنند. شرکت امگا یک شرکت ایرانی است و در زمینه تولید چندراهی برق ، محافظ ولتاژ ، دستگاه هویه ، مبدل برق و لوازم جانبی تجهیزات ذخیره‌ سازی فعالیت می کند. مدل P6000 بهترین محافظ برق این شرکت است.

معرفی بهترین برندهای ایرانی تجهیزات تلفن و محافظ برق

سارا ترانس

شرکت سارا ترانس در تولید محصولات صنعتی برقی بسیار حساس مانند استارتر هلیکوپتر و هواپیما فعالیت بیشتری دارد. البته این شرکت در حوزه فعالیت های گسترده تری نیز فعالیت می کند که تولید محافظ برق خانگی یکی از محصولات آن محسوب می شود. با توجه به پیشینه سارا ترانس ، می توان انتظار داشت که محافظ برق های این شرکت دارای کیفیت بسیار بالایی باشد. برترین محافظ برق Sara Trans مدل P255F است.

بهداد الکتریک

شرکت بهداد الکتریک با کمتر از دو دهه فعالیت در زمینه تولید چندراهی ، مبدل و محافظ ولتاژ برق فعالیت می کند. محافظ برق های ولتاژ برق بهداد الکتریک در زمان نوسانات برق شدید کار می کنند ؛ اما ممکن است برای نوسانات ولتاژ پایین مناسب نباشند. اگر به دنبال بهترین محافظ برق با درصد حساسیت بالا هستید ، این برندهایی مثل سارا ترانس و الدینو گزینه های بهتری به حساب می آیند.

تیراژه

تیراژه یکی از برندهای شرکت صبا تصویر کیمیا است که در زمینه تولید محافظ برق ، استابلایزر و چندراهی برق استاندارد فعالیت می کند. تولیدات این شرکت بیشتر بر روی سیم کشی صنعتی تمرکز دارد ؛ اما چندین محافظ برقی خانگی با کیفیت نیز در محصولات آن وجود دارد. بهترین محافظ برق Tirajeh مدل T106 است.

فردان الکتریک

شرکت فردان الکتریک با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تولید تجهیزات برقی فعالیت دارد و در میان تولیدات آن ، محافظ برق ‌های با قیمت اقتصادی و کیفیت قابل قبولی وجود دارد ؛ اما همانند برندهای خیام الکتریک و بهداد الکتریک ، تولیدات این شرکت نیز به دلیل مشکل کنترل نوسانات ولتاژ پایین ، برای کاربرانی که به دنبال کنترل نوسانات برقی خفیف هستند ، مناسب به نظر نمی رسد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟