مشاوره با وکیل به صورت تلفنی یا آنلاین بهتر است یا حضوری؟

مشاوره با وکیل در کشور ما افزایش یافته است. پس از همه گیری ویروس کرونا که تجربه کردیم ؛ مشاوره آنلاین از اقبال بیشتری نسبت به مشاوره حضوری برخوردار گردید. بسیاری به مشاوره تلفنی یا آنلاین روی آورده اند و برخی هنوز ترجیح می دهند به صورت حضوری با وکیل مشورت کنند. در ادامه به مقایسه این دو روش می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع مشاوره با وکیل

در روش مشاوره با وکیل به صورت تلفنی یا آنلاین ، یک وکیل متخصص در مورد مشکلات حقوقی از طریق تلفن یا اینترنت با شما صحبت کرده و پشتیبانی و کمک حقوقی را ارائه می دهد. اشخاصی که به دفتر وکیل دور هستند ، با استفاده از اینترنت یا تلفن ، از خدمات مشاوره آنلاین استفاده می کنند.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از خدمات مشاوره با وکیل به صورت حضوری بهره مند شوند. افرادی که دارای پرونده های خاص یا کیفری هستند به دلیل پیچیدگی پرونده بهتر است از این روش استفاده کنند.

برای موضوعاتی مانند تنظیم یک قانون برای فروش خانه ، حل و فصل اختلاف با یک شرکت گاهی اوقات یک راهنمایی ساده از یک وکیل می تواند برای رهایی شما از شرایط سخت کافی باشد. در چنین شرایطی مشاوره با وکیل به صورت تلفنی یا آنلاین مناسب و کم هزینه تر خواهد بود. وکیل آنلاین به دنبال راه حلی دوستانه برای جلوگیری از رفتن به دادگاه است.

چنانچه حضور وکیل در دادگاه الزامی باشد ، مشاوره با وکیل به صورت حضوری ضروری است. او به عنوان نماینده شما در دادگاه شرکت کرده و از حقوق شما دفاع می کند.

مشاوره با وکیل به صورت تلفنی یا آنلاین بهتر است یا حضوری؟

در چه شرایطی خدمات مشاوره با وکیل به طور آنلاین مزیت دارد؟

مزایا مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین به شرح زیر است:

  • اگر وکیل متخصص در محلی که شخص در آن قرار دارد وجود نداشته باشد ؛
  • فرد مشکل زمانی داشته باشد ؛
  • فرد مشکل جسمی و حرکتی دارد ؛
  • شخص امکان گرفتن در مرخصی از محل کار را ندارد ؛
  • اگر به دلیل بیماری همه گیر یا دلایل دیگر مجبور هستید در خانه بمانید ؛
  • در چنین شرایطی مشاوره با وکیل به طور آنلاین در دسترس خواهد بود.

مشاوره با وکیل به طور آنلاین را می توانید در منزل ، محل کار یا هر مکان مناسب دیگری دریافت کنید. در نتیجه ، مشاوره آنلاین بر اساس یک نیاز به وجود آمده و در صورت لزوم فواید زیادی دارد.

منشور اخلاقی در مشاوره با وکیل به صورت آنلاین

  • تایید هویت وکیل را می توان قبل از مشاوره با وکیل به طور آنلاین انجام داد تا متوجه شد که آیا شخصی که مشاوره حقوقی آنلاین را ارائه می دهد وکیل است یا خیر تا اعتماد ایجاد شود ؛
  • رازداری یکی از مهم ترین اصول مشاوره حقوقی آنلاین است. باید اقدامات لازم برای حفاظت از انواع اطلاعات ، اسناد ، تصاویر و صداهای متقاضی توسط وکیل صورت گیرد ؛
  • تمام قوانین اخلاقی که در مورد مشاوره با وکیل به طور حضوری اعمال می شود باید در مورد مشاوره حقوقی آنلاین نیز اعمال گردد.

ویژگی های کلی مشاوره با وکیل به طور آنلاین

  • صرف هزینه کمتر در مشاوره با وکیل به صورت آنلاین یا تلفنی
  • سریع ترین زمان پاسخ در مشاوره آنلاین
  • صرفه جویی در زمان با مشاوره تلفنی با وکیل

مشاوره با وکیل به صورت تلفنی یا آنلاین بهتر است یا حضوری؟

خدمات مشاوره آنلاین وکیل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان از خدمات وکالت به صورت آنلاین بهره مند شد. اشخاص حقیقی یا حقوقی که زمان و فرصت مراجعه حضوری را ندارند خدمات مشاوره حقوقی آنلاین وکیل را می توانند انتخاب کنند. در این روش ، خدمات مشاوره حقوقی را می توان در هر مکانی که دسترسی به اینترنت وجود دارد دریافت کرد.

با توجه به همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا ، نیاز به مشاوره حقوقی از راه دور بین موکل و وکیل افزایش یافته است. افرادی که می خواهند از وکیل سوال بپرسند پاسخ تمام سوالات خود را بصورت آنلاین یا تلفنی می یابند. اگر به یک وکیل متخصص در حقوق خصوصی ، اداری یا جزایی نیاز دارید ، او را در در این موسسه حقوقی پیدا کنید و با شماره تلفن مندرج در سایت تماس بگیرید.

به این ترتیب ، متقاضیان می‌ توانند به صورت آنلاین از وکلای ما در مورد راه‌ حل‌ های ممکن در مواجهه با مشکل حقوقی خود راه حل دریافت کنند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟