راهنمای خرید ترمووود در تهران

برای خرید چوب ترمووود به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ چه فاکتور هایی باعث می شود تا بتوانید در خریدن این الواز ها و تخته چوب ها انتخاب بهترین داشته باشید. در این مطالب شما را با دلایل انتخاب چوب ترمو آشنا می کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا شما را در خرید این نوع چوب ها بیشتر راهنمایی کنیم.

راهنمای خرید ترمووود در تهران

اگر چوب را در دماهای بسیار بالا، حدود صد و هشتاد الی دویست و پنجاه درجه سانتی گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوری شده یا ترمووود حاصل می‌آید، که به آن ترمو چوب هم می‌گویند. این محصول بسیار سازگار با محیط زیست است، در مقابل پوسیدگی و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است، رنگی یکنواخت دارد، حشرات نمی‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسیب بزنند، خشک است، ترک نمی‌خورد، در یک کلام، بسیار مقاوم است. از این نوع چوب برای نمای ساختمان‌ها، دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند.

اگر تصمیم خرید ترمووود را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان تهران هستید، از بین انواع مختلف چوب در شهر تهران ترمووود را جستجو نموده و با نمایندگان فروش تماس بگیرید.

راهنمای خرید ترمووود در تهران

آشنایی با مشخصات ترمووود

از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید ترمووود ها باید به آن توجه نمود، آشنایی با مشخصات و استانداردهای ترمو چوب ها است. از آنجایی که امروزه چوب های ترمو شده از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. بسیاری از سودجویان با تولید ترمو چوب های بی کیفیت در بازار فروش ترمو چوب ها راه پیدا کرده اند. اما قطعا شما نمی توانید این افراد را از تولید کنندگان معتبر تشخیص دهید، مگر با مشخصات استاندارد ترمو چوب های با کیفیت آشنایی پیدا کنید. توجه داشته باشید که خرید ترمو چوب های بی کیفیت و استفاده از آن ها، شاهد ترک خوردگی، رنگ پریدگی و در نهایت پوسیدگی آن ها خواهید بود. به همین دلیل بهتر است با این ویژگی ها به طور کامل آشنایی پیدا کنید.

استانداردهای مورد تایید در رابطه با ترمووود باکیفیت

چوب های ترموود دارای مشخصات ویژه و استانداردی می باشند، که هنگام خرید باید آن ها را در نظر داشته باشید. تا بتوانید ترمو چوب با کیفیت تری را تهیه نمایید. از ویژگی های استاندارد ترمو چوب ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. ترمو چوب ها دارای رنگ مخصوص به خود هستند. این رنگ ناشی از حرارتی است که در روند ترمو شدن به چوب ها اعمال می شود.

2.در صورتی که ترمو چوب ها از چوب درخت کاج اسکاندیناوی تهیه شده باشند، روی سطح آن هاگره های پروانه ای به صورت منظم دیده می شود.

راهنمای خرید ترمووود در تهران

3.چوب هایی که از مغز چوب درختان تولید می شوند، از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. که معمولا با مشاهده نمودن ابتدا و انتهای الوارها به راحتی می توان تفاوت آن ها را با دیگر ترمو چوب ها تشخیص داد.

4.هر چه رگه های روی چوب بیشتر باشد، نشان دهنده این است که چوب اولیه به مغز چوب نزدیک تر است.

5.ترموود های گرید A باید فاقد هرگونه ترک خوردگی و یا گره سوخته روی سطح چوب باشند.

6.صاف و صیقلی بودن سطح ترمو چوب ها می تواند نشان دهنده کیفیت مناسب آن ها باشد.

چطور چوب ترمووود بخریم؟

همانطور که می دانید چوب ترمو از فراید گرما و حرارت دهی به چوب تولید می شود.در هنگام انتخاب این نوع چوب ها لازم است تا ابتدا ابعاد و مقدار چوب مورد نیازتان را مشخص کنید.

همچنین باید بدانید که از این نوع تخته های چوبی برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید.  به طبع استفاده از چوب هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و با تخته چوب هایی که برای ساخت وسایل چوبی استفاده می شوند متفاوت خواهند بود.

راهنمای خرید ترمووود در تهران

یکی دیگر از فاکتور های که باید در هنگام خرید ترموود مورد بررسی قرار دهید این است که از چه شیوه هایی برای حرارت دهی به چوب و تبدیل آن به ترموود استفاده شده است. بهتر است از چوب هایی که در روند حرارت دهی به آن ها از مواد شیمیایی استفاده می شود انتخاب نکنید.

خرید چوب ترمووود در ایران

پروسه خریدی مطمئن و آسان را با ما تجربه کنید

شرکت پارس چوب  با بهره گیری از نیروهای متخصص و متبحر در طول فعالیت کاری خود در زمینه چوب های تخصصی صنعت ساختمان های تجاری و مسکونی همواره تلاش نموده است تا با کیفیت بالای محصولات و همچنین کیفیت بالای اجرای آنها رضایت مشتریان را جلب نماید. این شرکت با بهره گیری از تخصص، کارآمدی و دارا بودن دانش فنی در خصوص صنعت چوب گام های موثری در این حوزه برداشته است. مشتری مداری، کار گروهی و تیمی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد که با بکار گیری این موارد پارس چوب توانسته رابطه خود با مشتریان را بلند مدت و طولانی کند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر در زمینه قیمت ترمووود به مقاله پارس چوب مراجعه کنید.

راهنمای خرید ترمووود در تهران

کاربردهای چوب ترمو

با توجه به تغییرات اعمال شده بر روی چوب، این محصول از کاربردهای متنوعی در صنعت ساختمان برخوردار است. این کاربردها به شرح زیر می باشند:

  1. استفاده در نمای چوبی داخل ساختمان ها
  2. استفاده در نمای خارجی بناها
  3. استفاده به عنوان کف پوش در قسمت های مختلف ساختمان
  4. استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی
  5. استفاده در ساخت انواع درب چوبی و پنجره
  6. استفاده در ساخت قسمت زیر سقف
  7. استفاده در کف پله ها

راه های ارتباطی با مشاورین ما :

آدرس : تهران آزادگان جاده امام رضا بعد از پاک دشت شهرک صنعتی خاوران سایت چوبستانه خیابان 6 پلاک 5294

شماره تماس : 09122282092-  09122250453 – 02140335181- 02140336382

شبکه های اجتماعی :

https://t.me/pwf_wood

https://www.instagram.com/pwf_com

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟