طراح وب سایت چه کارهایی را باید برای کارفرما انجام دهد؟

طراح وب سایت که می خواهد کار طراحی فروشگاه آنلاین را انجام دهد و یا با سیستم مدیریت محتوا دی ان ان کار کند باید خدمات متعددی را به کارفرمایان ارائه دهند. بهتر است بدانید هر چقدر طراح وب حرفه ای تر باشد و تخصص بیشتری را در این زمینه داشته باشد، خدمات بیشتری را برای مشتریانش در نظر می گیرد و این امر می تواند به دیده شدن بیشتر سایت در آینده کمک کند. به همین دلیل، تمامی کسب و کارهایی که می خواهند در این زمینه موفق شوند باید با این خدمات آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین شرکت و یا بهترین طراح وب را انتخاب کنند.

طراح وب سایت چه کارهایی را باید برای کارفرما انجام دهد؟

بررسی اهداف کارفرما

یکی از مهمترین مواردی که انتظار می رود طراح وب سایت انجام دهد بررسی اهداف کارفرما است. به طور مثال، تصور کنید شما یک فروشگاه فروش کفش هستید و می خواهید سایت اینترنتی خود را راه اندازی کنید. هدف شما افزایش فروش است، اما فرد دیگری که در زمینه فروش لباس فعالیت دارد می خواهد به ثبت برندش در ذهن مشتریانش کمک کند.

در واقع، هر کدام از این اهداف می توانند به طراح کمک کنند تا بهترین نقشه راه را برای سایت در نظر بگیرد و بهترین سایت را طراحی کند. طراحانی که تخصص لازم را در این زمینه دارد ابتدا تلاش می کنند جلساتی را با کارفرما داشته باشند تا به اهداف او پی ببرند.

ارائه پلن های مختلف

طراح وب سایت پس از آنکه با اهداف کسب و کارها آشنا گردید پلن های مناسبی را باید برنامه ریزی کند. این پلن ها باید بر اساس اطلاعاتی که در جلسات مشاوره اولیه بدست آمده اند صورت گیرد. در واقع، طراح تلاش می کند تمام آنچه را که به کسب و کارها کمک می کند تا به اهداف خود دست پیدا کنند در پلن ها پیاده سازی نماید و سپس در اختیار کارفرما قرار دهد. همچنین، این پلن ها باید هزینه ای را که کارفرما باید پرداخت کند در بر گیرد. این امر به شفاف سازی کار کمک می کند و سبب می شود کسب و کارها از همان ابتدا بودجه مناسب را برای اینکار در نظر گیرند.

برنامه ریزی برای اطلاع رسانی به کارفرما

پس از آنکه یکی از پلن های ارائه شده توسط طراح وب سایت مورد تایید کارفرما قرار گرفت کار طراحی سایت آغاز می گردد. در اینجا باید بدانید تمامی طراحان حرفه ای پلت فرمی را که از سوی کارفرما مورد تایید است انتخاب می کنند و تمامی مراحل کار طراحی سایت را به اطلاع کارفرما می رسند. زیرا طراح وب سایت حرفه ای به این موضوع واقف است هر چقدر کارفرما بیشتر درگیر پروسه طراحی سایت گردد، به همان اندازه سایتی که طراحی می شود به ماهیت کسب و کار نزدیک تر است و باعث موفقیتش می شود.

موارد دیگر

طراح وب سایت در طراحی سایت باید به این موارد توجه کند:

  • پوشش نیازهای کاربران در منو سایت
  • گرافیک پیچیده و پیشرفته و استفاده کردن از قدرت رنگ ها
  • بررسی موارد تکنیکال مانند سرعت سایت و امنیت سایت

طراح وب سایت چه کارهایی را باید برای کارفرما انجام دهد؟

مزایای طراحی فروشگاه آنلاین

مزایای طراحی فروشگاه آنلاین به شرح زیرند:

  • طراحی فروشگاه آنلاین باعث افزایش تعداد مشتریان کسب و کار می شود و به همان اندازه درآمد کسب و کارها را افزایش می دهد.
  • طراحی فروشگاه آنلاین باعث ثبت برند در ذهن مشتریان می شود و به درخشش برند در ذهن مشتریان کمک می کند.
  • فروشگاه آنلاین اعتبار کسب و کار را به میزان زیادی افزایش می دهد.

به طور کلی، مزایای طراحی فروشگاه آنلاین به حدی زیاد است که می تواند موفقیت زیادی را برای کسب و کارها به همراه داشته باشد.

دی ان ان چیست؟

دی ان ان نوعی سیستم مدیریت محتواست که ویژگی های بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های دی ان ان این است که این سیستم اوپن سورس است و دائما در حال پیشرفت و به روز رسانی قرار دارد. همچنین، این سیستم قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و کسب و کارها می توانند بر اساس نیازهای خودشان به خوبی آن سایت را سفارشی سازی کنند. مدیریت دی ان ان ساده است و ویراستاران و افرادی که می خواهند بر روی سایت کار کنند به راحتی می توانند آن را پوشش دهند.

طراح وب سایت چه کارهایی را باید برای کارفرما انجام دهد؟

چگونه بهترین طراح وب سایت را انتخاب کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ویژگی های طراح وب سایت در اختیار شما قرار دهیم. طراح باید ابتدا اهداف کسب و کار را مشخص سازد و سپس پلن های مورد نیاز را بر اساس همین اهداف به کارفرما ارئه دهد. طراح باید به موارد متعددی از جمله گرافیک سایت، سرعت سایت و موارد مشابه توجه داشته باشد.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟