راهنمای خرید آینه دکوراتیو مدرن از آیریهوم

راهنمای خرید آینه دکوراتیو مدرن از آیریهوم

در دنیای مدرن امروز کمتر خانه‌ای پیدا میشود که از آینه استفاده نکرده باشد.حال میتواند این آینه‌ها برای موارد مختلف دکوراسیون داخلی استفاده شود.در این مقاله قصد داریم تا شما را با کاربردهای مختلف آینه‌های دکوراتیو آشنا کنیم ، از مزایا و معایب استفاده آینه دکوراتیو در نقاط مختلف منزل بگوییم و نکاتی که قبل از خرید باید بدانید را مطرح کنیم.

کاربرد آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

کاربرد آینه فقط به زیباسازی فضا منتهی نمیشود بلکه از آن میتوان استفاده‌های مختلفی داشت.آینه یکی از متریال‌های مشترک بین سبک‌های مختلف دکوراسیون است که از قدیم تا به الان مورد توجه بوده است.

بزرگتر جلوه دادن فضای منزل

از بارزترین کاربردهای آینه کاری میتوان به بزرگتر نشان دادن منزل اشاره کرد.مخصوصاً در خانه‌هایی که دارای فضای کوچکی هستند. آینه ها با ایجاد توهم بعد باعث بزرگتر جلوه کردن خانه میشوند اما این در صورتی است که در جای مناسبی نصب شود.هرچه آینه بزرگتر باشد ذهن بیینده فریب بیشتری میخورد و محیط وسیعتر به نظر میرسد.

افزایش نور منزل

همچنین یکی دیگر از کاربردهای رایج آینه‌ها در دکوراسیون خانه‌ها ، استفاده از آن به عنوان افزایش دهنده نور است.آینه با بازتاب کردن نور خورشید که از پنجره وارد منزل میشود و یا نوری که از نورپردازی منزل میگیرد باعث افزایش نور منزل میشود.یکی از تکنیک‌های رایج برای افزایش روشنایی منزل این است که آینه را بین دو پنجره قرار میدهند تا نور بیشتری را جذب و بازتاب کند.همچنین میتوایند آینه را در جایی نصب کنید که نورپردازی وجود دارد اما فضا را آن طور که باید روشن نمیکند.

مجلل جلوه دادن محیط

یکی دیگر از کاربردهای آینه کاری دکوراتیو به منظور مجلل نشان دادن محیط منزل یا محیطی که آینه در آن استفاده شده ، است.در این حالت آینه‌ها با استفاده از دستگاه سی ان سی به اشکال مختلف مانند لوزی ، مربع ، چند ضلعی و … بریده و تراش میخورند و بر روی دیوار پذیرایی ، بالای میز ناهار خوری و یا محیطی که نیاز به آینه دارد نصب میشوند.همچنین آینه‌ها رنگبندی مختلفی دارند و شما فقط محدود به انتخاب رنگ سیلور (نقره‌ای) نیستید.

افزایش ارتفاع

اگر به تالارها و قصرهای قدیمی توجه کرده باشید در آنها به وفور از آینه استفاده شده است.آینه‌ها با سایزهای کوچک که در کنارهم نصب شده‌اند با ایجاد توهم و فریب ذهن بیننده باعث بلندتر دیده شدن سقف و افزایش ارتفاع میشوند.

آینه کاری در فنگشویی

فنگشویی یک فلسفه یا دانش قدیمی است که به ما برای بهبود چیدمان و دکوراسیون کمک میکند.فنگشویی متشکل از قواعد مختلفی در انتخاب صحیح وسایل منزل و رنگبندی آنها و مکان قرارگیری آنها است.یکی از مواردی که فنگشویی به آن توجه داشته است ، استفاده از آینه در فضای درست است.در صورتی که آینه در مکان درستی نصب شود باعث چرخش و گردش آزادانه انرژی مثبت و افزایش آن میشود.

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو در منزل :

• باعث افزایش نور و روشنایی منزل میشود
• باعث ایجاد بزرگتر جلوه کردن محیط میشود
• محیط را مجلل‌تر و لاکچری نشان میدهد
• حرکت انرژی مثبت را تسریع میکند
• باعث زیبایی در دکوراسیون داخلی میشود

معایب آینه کاری :

• آینه را در مقابل تخت خواب نصب نکنید ، بهتر است که آینه در کناره ها قرار بگیرد.
• اگر به منظور افزایش روشنایی از آینه استفاده میکنید توجه داشته باشید که بی نظمی در منزل و نصب آن در مکان نادرست باعث ایجاد حس بی نظمی بیشتر میگردد.
• در فنگشویی استفاده از آینه شکسته منع شده و بهتر است هر چه سریعتر اقدام به تعویض آن کنید.
• در آشپزخانه از آینه استفاده نکنید.

نکاتی که قبل از خرید آینه دکوراتیو باید بدانید

– آینه‌ای که انتخاب میکنید مناسب فضا باشد : آینه‌ها به اشکال مختلف در دسترس خرید هستند ، لذا شما قبل از خرید باید بدانید که چه شکلی متناسب فضای شماست و با دیگر اجزای آن بخش همخوانی دارد.
– اندازه متناسب با فضا : همچنین این آینه ها با سایزهای متفاوتی امکان تولید و استفاده دارند.قبل از خرید حتما فضای مورد نظرتان را انتخاب کرده و سایز آن را یادداشت کنید.در صورتی که از آینه دکوراتیو یک تیکه استفاده میکند توجه داشته باشید که نباید تمام فضا را پوشش بدهد و باید متناسب با فضا در میانه آن قرار بگیرد.
– نصب آینه دکوراتیو : یک تکه بودن و یا چند تکه بودن آینه در سهولت و یا سختی نصب آن تاثیر گذار است.در صورتی که نمیدانید چگونه نصب میشود قبل از آن آموزش نصب آینه دکوری را پرس و جو کنید و یا از یک نصاب ماهر درخواست کمک کنید.
– قیمت آینه دکوراتیو : عوامل مختلفی در قیمت یک آینه تاثیر گذار است.حتما قبل از خرید این چند سوال را از فروشنده بپرسید :
شاسی (زیرکار) آینه از چه جنسی است؟ آیا ام دی اف است ؟ آینه استفاده شده چه ضخامتی دارد ؟ بهترین حالت استفاده از آینه چهار میل است. آینه با چه چسبی بر روی شاسی چسبانده شده است؟ در صورتی که از هر چسبی غیر از چسب مخصوص آینه استفاده شده باشد به دلیل دارا بودن مقداری اسید در محتویات چسب ، باعث از بین رفتن جیوه پشت آینه شده و آینه به مرور سیاه و کدر میشود.از فروشنده سوال کنید که آینه مورد نظر پشت جیوه است یا آلمینیوم؟ زیرا که اگر آلومینیوم باشد با در معرض رطوب قرار گرفتن امکان زنگ زدگی آینه وجود دارد.
همچنین رنگبندی میتواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.بعضی از رنگها با قیمت بالاتری به فروش میرسد.
– آینه کاری مدرن روی دیوار : در صورتی که قصد خرید و نصب آینه کاری بر روی بخشی از دیوار منزلتان را دارید به این نکته توجه داشته باشید که آینه‌ها توسط دستگاه سی ان سی برش بخورند تا در زمانی که کنار هم نصب میشوند درز نداشته باشند و موقع نصب مشکلی پیش نیاید.

خرید آینه دکوراتیو از تولیدکننده

اگر شما هم به دنبال قیمت مناسب و در عین حال کیفیت عالی هستید ، پس ایده‌آل است که از دست اول و مرکز فروش آینه های دکوراتیو خرید کنید.آینه دکوری یکی از مواردی است که خرید آن از تولیدکننده مطمئن بصرفه‌تر است.آیریهوم یکی از تولیدکنندگان معتبر آینه های دکوراتیو با بیش از 8 سال سابقه است که امکان خرید غیر حضوری و همچنین امکان خرید اقساطی آینه دکوراتیو را دارد.آیریهوم با استفاده از تکنولوژی مدرن و نیروی متخصص محصولات خود را تولید میکند و آنها را تا 10 سال گارانتی میکند.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)