مبلمان خانگی نیلپر، زمستان را با تخفیف شروع کرد

با شروع زمستان، جشنواره فروش مبلمان خانگی نیلپر با تخفیف ویژه آغاز شد. این جشنواره در تمامی شعب و نمایندگی های فروش نیلپر برگزار می شود. یکی از تفاوت های مهم جشنواره فروش مبلمان خانگی نیلپر با دیگر جشنواره ها، معرفی محصولات جدید و امکان خرید آن ها با تخفیف ویژه است. جشنواره فروش ویژه زمستانه نیلپر، از یکم دیماه آغاز و تا بیستم دی ماه ادامه خواهد داشت. اطلاعات کامل در زمینه زمان برگزاری و محل دقیق جشنواره فروش نیلپر را می توانید در این لینک مطالعه نمایید.مبلمان خانگی نیلپر، زمستان را با تخفیف شروع کرد

جشنواره ای به گستره سراسر ایران

مبلمان خانگی نیلپر با 4 شعبه در تهران و بیش از 60 نمایندگی فروش در تمامی استان های ایران دارای بزرگترین کانال توزیع مبلمان خانگی می باشد شما می توانید با مراجعه حضوری به تمامی شعب و نمایندگی های رسمی نیلپر در سراسر کشور از تخفیفات ویژه ی جشنواره فروش مبلمان خانگی نیلپر بهره مند شوید. با توجه به همه گیری ویروس کرونا و نگرانی های موجود در این زمینه، تیم نیلپر خود را موظف نموده است تا با رعایت تمامی نکات و پروتکل های بهداشتی در محل فروشگاه ها حاضر شوند تا مشتریان عزیز بتوانند با خیالی آسوده به شعب و نمایندگی های مبلمان نیلپر در سراسر ایران مراجعه کرده و از تخفیف استثنایی این جشنواره بهره مند گردند. برای دریافت لیست شعب و نمایندگان رسمی فروش مبلمان نیلپر می توانید اینجا را کلیک کنید.

نیلپر، حس خوب همنشینی

مبلمان نیلپر با 28 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید و فروش مبلمان اداری و خانگی، به عنوان پیشرو و رهبر در این بازار محسوب می شود. مجموعه ی نیلپر با شعار حس خوب همنشینی، تلاش می کند که تجربه متفاوتی از خرید را برای مشتریان خود به ارمغان آورده و با تولید مبلمانی با کیفیت و مدرن، موجبات آرامش، راحتی و تجربه حس خوب هم نشینی را برای خانواده های عزیز ایرانی فراهم آورد. نیلپر با استفاده از بهترین مواد اولیه، بهره گیری از متخصصان تراز اول این صنعت و همچنین به روزترین تکنولوژی ساخت مبلمان، کیفیت محصولات خود را در طول این 28 سال، در بهترین درجه حفظ نموده است. امسال نیز، نیلپر، زمستان را با تخفیف آغاز کرد. در این جشنواره از مجموعه ی نیلپر می توانید تمامی مبلمان خانگی را با تخفیف ویژه 15 درصدی خریداری نمایید. این تخفیف شامل محصولات جدید نیز خواهد شد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، به یکی از شعب و نمایندگی های رسمی نیلپر در سراسر کشور مراجعه نمایید. اگر نیازمند کسب اطلاعات دقیق پیش از حضور در فروشگاه دارید، می توانید با دفتر مرکزی نیلپر با شماره 02182750 تماس حاصل نموده و با یکی از کارشناسان فروش مبلمان خانگی نیلپر در ارتباط باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟