مشاوره کسب و کار اینترنتی | شرکت تبلیغاتی کوکی

دنیای سنتی مثل یک طنابه که مدام جلو دوندگی شما رو برای پیشرفت کاری می‌گیره! به نظرتون وقتش نرسیده که از شر این طناب خلاص بشید؟ این روزها دیگه کم‌تر کسی رو می‌بینید که هنوز به دنیای سنتی پایبند باشه و همه کسب و کارها می‌خوان بیزنس خودشون رو به دنیای دیجتال معرفی کنن. مشاوره کسب و کار اینترنتی چیزیه که بهتون کمک می‌کنه تا حال دل کسب و کارتون خوب باشه! شما تنهایی نمی‌تونید از پس دیجیتال کردن کسب و کارتون بر بیاید. پس دیگه وقتشه که دستتون رو بذارید تو دست آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی!

آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی

کوکی، شیرینی دنیای کسب و کار شماست. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ که از صفر تا صد کار همراهتونه و بهتون کمک می‌کنه تا کسب و کار سنتی خودتون رو دیجیتال کنید. یکی دیگه از مزایای مهم کوکی اینه که مشاوره کسب و کار در مشهد هم داره براتون و می‌تونه مسیر راه رو به خوبی براتون روشن کنه. گرفتن مشاوره کسب و کار از کوکی نسبت به سایر آژانس‌های دیجیتال، مزایای بیشتری داره، چون محدودیتی برای مدت زمان مشاوره وجود نداره یعنی شما می‌تونید هرچقدر دلتون می‌خواد صحبت کنید و اطلاعات بگیرید. دومین مزیت مشاوره کسب و کار اینترنتی از کوکی اینه که کاملا رایگانه و شما حتی یک ریال هم برای دریافت اون همه اطلاعات کاربردی پرداخت نمی‌کنید! کوکی بهتون یک مشاوره کامل و جامع رو هدیه می‌ده. یعنی بعد از گرفتن این مشاوره دیگه هیچ سوالی در ذهن شما برای کسب و کار اینترنتی نمی‌مونه. دیگه چی بهتر از این؟ اگه به دنبال روشن شدن مسیر کاریتون هستید، به هیچ وجه مشاوره کوکی رو از دست ندید.

مشاوره کسب و کار اینترنتی | شرکت تبلیغاتی کوکی

چرا به مشاوره کسب و کار احتیاج داریم؟

  • گرفتن مشاوره ریسک های غیرمنطقی کسب و کار شما رو به شدت کاهش می‌ده و کاری می‌کنه تا از خطرات احتمالی که ممکنه سر راهتون سبز بشه جلوگیری کنید.
  • گرفتن مشاوره در زمان شما صرفه‌جویی می‌کنه چون با اطلاعاتی که دارید دیگه نیازی به آزمون و خطا وجود نداره. و می‌تونید یک راه مستقیم‌ رو ادامه بدید تا سریع‌تر به نتیجه برسید. صرفه‌جویی در زمان، چیزیه که همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ بهش احتیاج دارن!
  • همه ما می‌دونیم که پیشرفت بدون برنامه‌ریزی ممکن نیست. گرفتن مشاوره کسب و کار اینترنتی بهتون کمک می‌کنه تا یک برنامه‌ریزی درست و دقیق برای پیشرفت در کسب و کار خودتون داشته باشید.
  • وقتی شما با مشاور صحبت می‌کنید و از اتفاقات درون مجموعه می‌گید، اون متوجه اشکالات داخل مجموعه شما می‌شه و می‌تونه برای برطرف کردن نقاط ضعفتون بهتون مشاوره رایگان بده. با برطرف کردن همین مشکلات ریز می‌تونید به موفقیت‌های بزرگ برسید.
  • اطلاعات یک مشاوره خوب به شما کمک می‌کنه تا از استراتژی‌ها و روش های فروش اطلاع بیشتری پیدا کنید وقتی شما بدونید که چطور باید خدمات و محصولاتتون رو به فروش برسونید، نصف راه از موفقیت یک کسب و کار رو پیش رفتید. مشاوره به شما کمک می‌کنه تا مخاطب خودتون رو بشناسید و با توجه به پرسونا مخاطب استراتژی‌های خاصی برای فروش ارائه بدید.‌
  • مشاوره کسب و کار اینترنتی بهتون این امکان رو می‌ده تا رقابت بهتری با رقبا داشته باشید. وقتی از ترفندهای رقابتی آگاه باشید، شانس شما برای رقابت بهتر، افزایش پیدا می‌کنه و احتمال موفقیتتون بیشتره.
  • مشاوره کسب و کار باعث می‌شه تا دایره ارتباطی شما گسترده‌تر بشه. وقتی افراد بیشتری رو در کسب و کار خودتون بشناسید، لینک‌های ارتباطی شما بیشتر می‌شه و این موضوع بهتون کمک می‌کنه تا اگه جایی به مشکل خوردید بتونید از آدم‌های مختلف و کاربلد کمک بگیرید و از تجربه‌های افراد دیگه در زمینه کاری خودتون استفاده کنید.

انواع مشاوره کسب و کار اینترنتی

کوکی با توجه به نوع کسب و کار شما باهاتون صحبت می‌کنه طبیعتا روند دیجیتال شدن یک کسب و کار خانگی با یک کسب و کار بزرگ و شرکتی متفاوته. کوکی بعد از شناخت کافی از کسب و کار شما مشاوره کسب و کار اینترنتی رو با توجه به کاری که انجام می‌دید ارائه می‌ده‌. استراتژی‌هایی که یک کسب و کار بزرگ برای آنلاین شدن بهش احتیاج داره، زمین تا آسمون با کسب و کارهای خانگی متفاوته و این تفاوت رازیه که فقط کوکی می‌دونه چطور باید از پسش بر بیاید!

مشاور کسب و کار خوب کیست؟

همونقدر که مشاوره گرفتن از افراد توانمند و کاربلد می‌تونه به دردتون بخوره و مفید واقع بشه، مشاوره گرفتن از یک فرد ناآگاه در این زمینه می‌تونه دقیقا نتیجه برعکس داشته باشه. ویژگی‌های یک مشاور کسب و کار اینترنتی خوب عبارتند از:

۱- دانش کافی

۲- خلاقیت بالا

۳- انعطاف پذیر بودن

۴- اجتماعی بودن

۵- قدرت بیان بالا

۶- صداقت

یادتون باشه که داشتن ویژگی‌های بالا از یک آدم، یک مشاور کسب و کار عالی می‌سازه. اگه مشاور شما هر کدوم از ویژگی‌های بالا رو نداشت، به دنبال فردی باشید که هر ۶ مورد رو داشته باشه.

مشاوره راه‌اندازی کسب و کار آنلاین

اگه کسب و کار شما فقط در حد یک ایده است و هنوز به دنیای واقعی متصل نشده، باید  مشاوره راه‌اندازی کسب و کار استفاده کنید. مشاوره کسب و کار اینترنتی، به شما کمک می‌کنه تا با فلسفه وجودی کار آشنا بشید. از نحوه انجام کار گرفته تا اینکه اصلا هدف از راه‌اندازی این کسب و کار چیه؟ مشاوره کسب و کار زیرساخت کار رو برای شما می‌سازه و بعد از اون می‌تونید کم کم کسب و کار خودتون رو جدی بگیرید و راه بندازید. اگه بدون مشاوره گرفتن کسب و کارتون رو شروع کنید. درست مثل اینه که بدون بلد بودن شنا، شیرجه بزنید تو دریا! اگه دلتون نمی‌خواد تو دنیای کسب و کار غرق بشید، مشاوره کسب و کار اینترنتی درست مثل کشتی نجات می‌مونه. آژانس دیجیتال کوکی، شیرینی کسب و کار شما است و با مشاوره درباره سایت، استراتژی محتوا، سئو و خیلی چیزهای دیگه، می‌تونه کسب و کارتون رو نجات بده.

خدمات مشاوره آژانس کوکی برای کسب و کار شما

کوکی مشاوره‌های مختلفی بهتون ارائه می‌ده. از اینستاگرام گرفته تا طراحی سایت و طراحی استراتژی.

مشاوره کسب و کار تولید محتوا

محتوا پادشاه است. با تولید محتوا در مشهد بصورت درست و اصولی بهتون کمک می‌کنه تا نتیجه بهتری از کسب و کارتون دریافت کنید. این مشاوره کسب و کار اینترنتی کوکی است که به شما می‌گه چطور باید با محتوا کسب و کارتون رو به موفقیت برسونید. تولید محتوا اصولی و جذاب در بازاریابی آنلاین می‌تونه به شما کمک کنه تا جذب مخاطبین بیشتری بشید و اعتماد اون ها رو جذب کنید.

مشاوره پرسونا مخاطب

بهتره قبل از جدی شدن کسب و کارتون، مخاطب خودتون رو به خوبی بشناسید. شناخت مخاطب باعث میشه که شما هم محتوا خوبی تولید کنید و هم با توجه به نیاز مخاطب خدمات جدید ارائه بدید.‌ اما چطوری باید مخاطب رو شناخت؟ در مشاوره کسب و کار اینترنتی، کوکی بهتون می‌گه که راه شناخت مخاطب چیه و چطور می‌شه بهترین آگاهی رو از سلیقه مخاطب داشت؟

سخن آخر

آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی با ارائه مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی، درست مثل یک چراغ قوه در تاریکی عمل می‌کنه. تصور کنید نابینا هستید و هیچ ایده‌ای از دنیای واقعی ندارید.‌ کوکی همون داروییه که بینایی شما رو دوباره برمی گردونه و کاری می‌کنه تا کلی ایده برای به‌ وجود آوردن یک کسب و کار به دهنتون بیاد. با چند تا کلیک ساده می‌تونید از مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی کوکی، کلی ایده جذاب دریافت کنید! تیم کوکی منتظرتونه!

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)