شیشه یا پلکسی گلاس شفاف ؟ کدام برای دکوراسیون اتاق و خانه شما بهتر است؟

یک اشکال آشکار در استفاده از شیشه این است که شیشه خرد می شود و شکستن آن آسان است. با این حال ، در طول قرن گذشته ، بشر شیشه های اکریلیک را به عنوان شیشه ایمنی اختراع کرده است.

یک ورق آکریلیک دارای ظاهر یکسان حتی بهتر از شیشه است.  بهترین قسمت این است که ، پلکسی گلاس خرد نمی شود. پلکسی گلاس بخصوص در نوع پلکسی شفاف می تواند انتخابی عالی با قیمت مناسب باشد.

در اینجا چند ایده درخشان دکوراسیون داخلی با استفاده از پلکسی گلاس شفاف آورده شده است.

شیشه یا پلکسی گلاس شفاف ؟ کدام برای دکوراسیون اتاق و خانه شما بهتر است؟

عکس در Plexiglass

همه می دانند که تصاویر عالی برای تهیه خانه شما چه کاری انجام می دهند. می توانید عکسی از هنرمندان مورد علاقه خود یا افرادی که به شما انگیزه می دهند ، بگیرید.

اما چرا این تصاویر را با چاپ روی پلاستیک ورق پلکسی شفاف و شیشه های اکریلیک (پلکسی گلاس شفاف) به جای فقط ورق شیشه قدیمی ساده زنده نمی کنید ؟

یک عکس بزرگ خانوادگی در اتاق نشیمن درست بالای تلویزیون  ، عکس های حیوان خانگی شما در امتداد راه پله ، تصاویر شخصی در اتاق خواب شما ، همه در هنگام نمایش در یک ورق اکریلیک خیره کننده به نظر می رسند. حتی تصاویر عزیزان مرحوم شما لحظات زیبایی را که با آنها خاطره دارید را می کنند

محفظه دوش با پلکسی شفاف

شیشه یا پلکسی گلاس شفاف ؟ کدام برای دکوراسیون اتاق و خانه شما بهتر است؟

تا به حال فکر کرده اید چه گزینه ای بهتر از استفاده از یک ورق شیشه مات برای محفظه حمام شماست؟

البته یک محفظه شیشه ای اکریلیک از جنس پلکسی گلاس شفاف!

قرار گرفتن در محفظه دوش با هنرهای انتزاعی یا رنگ های دلپذیر در محفظه می تواند روحیه شما را زنده کند. کل روز شما می تواند بهتر شود. فقط به این دلیل که آن جرقه کوچک خلاقیت را برای دوش صبح خود داشتید.

علاوه بر این ، افزودن یک محفظه دوش که مکمل شما در بافت سرویس بهداشتی شما باشد به زیبایی آن می افزاید. از آنجایی کهاین پلکسی های شفاف، شیشه های اکریلیک و پلاستیک ضد شکست هستند ، لازم نیست که در مورد خرد شدن پلکسی گلاس ها دلهره داشته باشید.

جایگزینی شیشه پنجره با پلکسی گلس شفاف

شیشه یا پلکسی گلاس شفاف ؟ کدام برای دکوراسیون اتاق و خانه شما بهتر است؟

استفاده از شیشه های نشکن بزرگ قابلیتی است که نه تنها فضای داخلی منزل شما را ارتقا می بخشد بلکه نمای بیرونی آن را نیز نشان می دهد.  به همین دلیل در هنگام ساخت خانه جدید خود برای صاحبان خانه ها یافتن یک مکان مناسب برای پنجره همیشه دشوار بوده است.

عامل قابل توجه دیگری که مردم نگران آن هستند این است که از چه نوع شیشه ای برای پنجره های خود استفاده کنند؟

اکثر مردم به یک ورق شیشه ای رنگی بسنده می کنند که به همان اندازه می تواند از تماشای غریبه ها به خانه شما جلوگیری کند.

اما چرا آن را با پلکسی گلاس شفاف شیشه ای چاپی خلاقیت ایجاد نمی کنیم؟

می توانید چاپ مورد نظر خود را روی پلکسی بی رنگ (شیشه ای) داشته باشید و در صورت بروز هرگونه حادثه هم پلکسی شفاف خرد نمی شود.  علاوه بر این ، پلکسی گلاس شفاف باعث عبور نور از آن می شود و باعث نور بهتر در اتاقو روشنایی خوب منزلتان می شود.

جداکننده های اتاق با پلکسی گلاس شفاف

جداکننده های اتاق اکریلیک یکی دیگر از ایده های شگفت انگیز دکوراسیون منزل است. با تشکر از پلکسی گلاس که به صاحبان خانه فرصت می دهد تا از دیوارهای ساده و قدیمی خداحافظی کنند و جداکننده های چاپی Plexi و اکریلیک شفاف را به فضای معاصر خود اضافه کنند.

به جای رنگ آمیزی دیوارهای خود با رنگ های گران قیمت ، ورق های شیشه ای اکریلیک رنگارنگ را انتخاب کنید و از آنها به عنوان پارتیشن دیواری استفاده کنید. این امر همچنین با به حداقل رساندن استفاده از بتن به محیط زیست لطف می کند.

با کمترین دردسر ، آشفتگی و هزینه ، جداکننده های پلکسی گلاس چاپ شده بهترین انتخاب شماست.

پانل های سقفی با طلق شفاف

یکی از بهترین کاربردهای شیشه های پلاستیکی و اکریلیک شفاف ، صفحات سقف است. این پانل ها وسایل روشنایی سقف مانند لامپ ، چراغ های لوله ای و سقف کسل کننده شما را می پوشانند.

شاید این ایده از کارهای میکل آنژ در کلیسای مقدس سیستین گرفته شده باشد. اما پانل های سقفی یکی از بهترین وسایلی است که می توانید به خانه خود اضافه کنید.

مهمترین مزیت اینگونه پانل ها علاوه بر زیبایی ، ارزانتر بودن آنها از سقفهای گچ کاذب است. علاوه بر این ، نصب پانل های شیشه اکریلیک راحت تر ، ایمن تر از شیشه استاندارد و قابل تنظیم است.

دیگر چه میخواهید؟ فقط کافی است از آقای پلکسی ، پلکسی شفاف خریداری کنید.

شیشه کابینت آشپزخانه را با ورق پلاستیکی شفاف عوض کنید

شیشه یا پلکسی گلاس شفاف ؟ کدام برای دکوراسیون اتاق و خانه شما بهتر است؟

آشپزخانه مکانی است که در خانه شما بیشترین کابینت را دارد. کاملاً منطقی است که برای این کابینت ها شیشه های رنگی ساده و قدیمی اضافه کنید و کار را تمام کنید.

اما ، چطور حتی می توانید با آشپزی با کابینت های قدیمی و کسل کننده اطراف خود خلاقیت به خرج دهید؟

یک دلیل وجود دارد که آشپزی یک هنر است. پس چرا با هنرهای تجسمی بیشتر در اطراف خود از آن استقبال نمی کنید؟

به جای ورق های شیشه خسته کننده ساده ، پلکسی شفاف با طرح های برش خورده زیبا را در کابینت های خود اضافه کنید. اگر چیزهایی در اطراف خود داشته باشید که به شما الهام دهند ، می توانید تضمین کنید که آشپزی شما هیجان انگیز خواهد بود.

با این حال ، هیچ مقایسه ای بین سودمندی و عملکرد هر دو کالا وجود ندارد ، زیرا تقریباً مشابه هستند. اما ، کاربرد اکریلیک ممکن است بیشتر باشد.

بنابراین ، امروز ورق های چاپی اکریلیک را به آشپزخانه خود اضافه کنید.

شیشه نشکن و طرح دار میز ناهار خوری

هرچه  در محیط دل پذیرتری غذا بخورید ، از غذا لذت بیشتری می برید.

اما بیشتر افراد تمایل دارند که بخشهای غذایی خود را فراموش کنند و یا زیاد یا خیلی کم و حتی درحال حرکت غذا می خورند.

راهی برای حل این مشکل، و دلپذیرتر کردن محیط هنگام غذا خوردن این است که سطح میز ناهار خوری شما از شیشه های چاپی و اکریلیک شفاف طرحدار ساخته شده باشد.

وقتی هنگام غذا خوردن قسمت هایتان روی میز و جلوی شما چاپ شده با طرح های مختلف می شود ، توجه شما را جلب خواهند کرد.

حرف آخر

پلکسی گلاس فقط یک اختراع درخشان قرن گذشته نیست ، بلکه به شما اجازه می دهد فضای داخلی خانه شما خلاقانه باشد. ویژگی های ایمنی و  شفافیت بهتر آن باعث می شود شیشه Plexi و اکریلیک از شیشه استاندارد پیشی بگیرند.

ممکن است هزینه های پلکسی گلاس شفاف بیش از شیشه های معتدل به نظر برسد ، اما در طولانی مدت و با دوام بیشتر ، شیشه های اکریلیک ارزان تر هستند. به همین دلیل است که می بینید مردم برای دکو راسیون از پلکسی شفاف بسیار استفاده می کنند.  می توانید ورق پلکسی شفاف را از آقای پلکسی تهیه فرمایید. تماس: 02136612145

آدرس سایت: https://mrplexi.ir

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟