بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020

اگر احساس می کنید بازاریابی  اینستاگرام را نمیفهمید تنها نیستید.

در نگاه اول ، ممکن است کمی بیشتر از مکانی برای عکس های و فیلم به نظر برسد.

اما واقعیت؟ اینستاگرام یک معدن طلای برای شرکت ها در هر شکل و اندازه است. از فروش اجتماعی گرفته تا جامعه سازی و فراتر از آن ، دلیلی وجود دارد که اینستاگرام در حال حاضر هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان رونق دارد.

بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020

با این حال، سادگی   پیج اینستاگرام  می تواند فریب دهنده باشد. بسیاری از مارک ها در تلاشند تا اینستاگرام را به عنوان بخشی از استراتژی اجتماعی خود رشد دهند و یا از آن استفاده کنند و دلیل آن را کاملاً متوجه هستیم.

اگر می خواهید حضور خود را افزایش داده و مشتری جذب کنید ، به یک استراتژی مناسب و قابل اجرا در اینستاگرام نیاز دارید.

و به همین دلیل ما این پست را ایجاد کردیم..در زیر ، راهنمای استراتژی بازاریابی اینستاگرام را برای کمک به شما در شروع کار در سیستم عامل و درک بهترین روشهای رشد قرار داده ایم.

تصویر کاملی از حضور اینستاگرام خود دریافت کنید ،چه  بخواهید رشد و تعهد برند خود را در اینستاگرام مشاهده کنید و یا محتوای آینده خود را به طور موثرتری مدیریت کنید ،ترفندهای ما در وبسایت پارس اینستاگرام  به شما امکان می دهد همه کارها را به بهترین شکل انجام دهید.

داشبوردهای زیبا  و گزارش های آماده ، به تیم شما کمک می کند تا جایی که استراتژی اجتماعی شما قرار دارد و جایی که به آن هدایت می شوید رشد کنید.

یک آزمایش رایگان را شروع کنید تا خودتان آن را امتحان کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های اینستاگرام ما یک نسخه آزمایشی را برنامه ریزی کنید.

  1. اهداف بازاریابی خود دراینستاگرام را مشخص کنید

این ممکن است برای شما دردسر ساز باشد ، شما باید بتوانید دقیقاً پاسخ دهید که چرا می خواهید در اینستاگرام باشید.

آیا شما علاقه مند به تولید سرنخ هستید؟ ایجاد جامعه؟ محبوبیت برند؟

تعیین اهداف در شبکه های اجتماعی آسان نیست. این اهداف تعیین کننده همه چیز از استراتژی محتوای شما گرفته تا مدت زمانی که شما در اینستاگرام  می گذرانید.

بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020

نحوه بازاریابی در اینستاگرام در 5 مرحله

  1. حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید.

بهترین حساب های مارک دار اینستاگرام یک رزومه جذاب ، یک عکس پروفایل به یادماندنی و یک وب سایت پیوندی دارند که به صفحه اصلی آنها منتهی می شود. این یکی از اولین مواردی است که باید برای حساب خود تنظیم کنید ، اما همچنین یکی از اولین مواردی است که مردم قبل از تصمیم به دنبال کردن یا عدم دنبال کردن شما ، به آن نگاه می کنند. بیوگرافی خود را توصیفی ، قانع کننده قرار دهید و از استفاده از شکلک ها نترسید.

  1. حساب های مربوط به صنعت را دنبال کنید.

به انواع مارک ها ، شرکت های رسانه ای یا افرادی در صنعت خود که قبلاً از اینستاگرام استفاده می کنند ، فکر کنید و به جستجوی آنها بپردازید. حسابهای آنها را دنبال کنید و با کلیک کردن روی “پسندیدن” یا ارسال نظر با چند پست آخر ارتباط برقرار کنید. این حساب ها می توانند شما را دنبال کنند و به شما کمک کنند تا با مخاطبان اولیه خود شروع کنید.

  1. هشتگ های محبوب را در صنعت خود پیدا کنید.

جیسون کوئی در پست اخیر خود در بازاریابی اینستاگرام گفت: “بسیاری از افراد در اینستاگرام از هشتگ به عنوان راهی برای یافتن عکس های جدید و افراد جدیدی برای دنبال کردن استفاده می کنند.”

روزانه هزاران هشتگ در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. در نگاه اول ، به نظر جالب می رسد ، اما جیسون نکات بسیار خوبی در این زمینه ارائه می دهد: “به عکس های ارسال شده توسط افراد با نفوذ در جایگاه خود نگاه کنید. از چه هشتگهایی استفاده می کنند؟ آنها را به عنوان هشتگ های بالقوه برای استفاده یادداشت کنید. ”

4- از دیگران بازخورد بگیرید

ناتان چان ، بنیانگذار یک مجله آنلاین برای کارآفرینان به نام Foundr ، پیشنهاد می کند که مارک ها از قدرت تأثیرگذاران برای گسترش حساب خود استفاده می کنند. ناتان موفق شد در عرض 5 ماه حساب خود را از 0 به 110 هزار دنبال کننده افزایش دهد و با حساب های بزرگتری ارتباط برقرار کند و آنها را مجبور به ارتقا page صفحه خود کند.

بازاریابی در اینستاگرام در سال 2020

چان پیشنهاد می کند که “در مورد حساب های معروف متناسب با منطقه خود تحقیق کنید ، با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا آماده هستند برای شما با Instagram تماس بگیرند و هزینه آن چقدر است.” وقتی این محدوده را اجرا می کنید ، صفحه گسترده ای ایجاد کنید که حساب های مختلفی را که به آنها رسیده اید ، تعداد دنبال کنندگان و قیمتی را که می خواهد شارژ کند برجسته کند.

  1. پست های اینستاگرام خود را مرتباً به اشتراک بگذارید.

شما می خواهید آنقدر پست ارسال کنید تا برند خود را به روز نگه دارید ، در حالی که هشدار می دهد ، شما نباید بیش از حد این کار را انجام بدید که مخاطب ها خسته شوند

یکی از سوالات متداول در مورد اینستاگرام این است که یک برند هر چند وقت یکبار باید ارسال کند. در حالی که بسیاری از مارک ها سعی در قرار دادن یک عدد دارند ، واقعیت این است که آنچه برای یک مارک بهترین نتیجه را دارد همیشه برای مارک دیگر جواب نمی دهد. آزمایشات خود را انجام دهید و بهترین فرکانس را برای مخاطبان خود تعیین کنید.

  1. در بخش نظرات از هشتگ استفاده کنید.

یکی از ترفندهای کم ارزش ترین کتاب در مورد بازار اینستاگرام ، استفاده از هشتگ در نظرات به جای پست اصلی است. به جای اینکه عنوان پست های خود را با یک مشت هشتگ پر کنید و ناامیدانه از دامنه را بپذیرید – پس از کلیک بر روی اشتراک ، با هشتگ ها نظر دهید. تأثیر همان است ، با این تفاوت که زیرنویس شما خیلی بد به نظر نمی رسد!

  1. مسابقات اینستاگرام را راه اندازی کنید.

“یک مسابقه خوب می تواند یکی از بهترین راه های تحریک دنبال کنندگان و فعالیت های جدید در حساب اینستاگرام شما باشد. مزیت این است که راه اندازی آن آسان است و مشارکت را از طریق اینستاگرام تشویق می کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟