بورس فروش باربیکیو در تهران کجاست

زمانی‌که شما تصمیم می‌گیرید که دوستان و یا اقوام خود را برای صرف شام و یا نهار به ویلا، باغ یا منزل خود دعوت کنید، انتخاب نوع غذا و روش پخت آن برای شما گاهی چالش برانگیز خواهد بود. به خصوص اگر سلامتی خودتان و مهمانانتان برایتان مهم باشد. چرا که سرو غذاهای سرخ کردنی و چرب مخصوصا در شب توصیه نمی‌شود. تصمیم‌گیری شما در این زمان بسیار مهم است زیرا هم باید غذایی خوشمزه و لذیذ بپزید و هم این‌که ارزش غذایی آن حفظ شود.

استفاده از باربیکیو و کباب‌پز برای کباب کردن غذا راه‌حل مناسب برای حل چالش شما خواهد بود. شما با استفاده از باربیکیو و بدون برخورد مستقیم مواد خوراکی با شعله‌های آتش و پخت غذا فقط با حرارت می‌توانید غذایی با طعم بی‌نظیر و بسیار خوشمزه و با حفظ ارزش‌ غذایی آن آماده کنید.

اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌اید و یا با نحوه کار با باربیکیو آشنا نیستید به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب درج شده در این مقاله را مطالعه کنید و با مزایا و معایب استفاده از باربیکیو برای پخت غذا آشنا شوید.

باربیکیو، روش پخت یا وسیله پخت؟

هرگاه نام باربیکیو به گوش شما برسد دو منظور متفاوت برای شما تداعی خواهد شد. روش پخت و وسیله پخت.

روش پخت غذا با باربیکیو بدین گونه است که شما غذاهای خود را بدون برخورد مستقیم با شعله‌های آتش و صرفا با برخورد حرارت به آن پخته می‌شود. در این روش غذای شما طعم دودی گرفته و روش پخت موردعلاقه بسیاری از افراد است. از طرف دیگر دستگاه باربیکیو، وسیله‌ای برای پخت غذا است که شما می‌توانید آن را در انواع مختلف با طراحی و ساختار متنوع و دلخواه خود خریداری کنید.

بورس فروش باربیکیو در تهران کجاست

انواع باربیکیو

باربیکیو در انواع مختلفی وجود دارد. که بر اساس نوع سوخت آن، متریال به‌کار رفته شده در ساخت باربیکیو و نوع تجهیزاتی که برای دستگاه طراحی شده است تقسیم بندی می‌شوند.

باربیکیو گازی، باربیکیو برقی و باربیکیو ذغالی و چوبی انواعی از باربیکیو هستند که نوع سوختی که برای روشن کردن و استفاده از آن به کار برده می‌شود تعیین کننده نوع دستگاه است.

باربیکیوهای سیمانی، باربیکیو سنگی، باربیکیو آجری، باربیکیو فلزی و یا ترکیبی از دسته‌بندی باربیکیو بر اساس متریال به‌کار رفته در تولید آن هستند.

باربیکیوهای ایستاده، دیواری، رومیزی و پایه‌دار و بدون پایه از انواع باربیکیو بر اساس قرارگیری آن هستند.

همچنین باربیکیوهای کابینت‌دار و بدون کابینت یا ساده از جمله انواع باربیکیو بر اساس تجهیزات آن‌ها به شمار می‌آیند.

برای تسهیل کار شما جهت انتخاب مناسب‌ترین نوع باربیکیو در ادامه به توضیح مختصری از ویژگی‌های هرکدام از انواع باربیکیو خواهیم پرداخت.

– باربیکیو ذغالی یا چوبی

ذغال و کنده چوب منبع حرارت کباب‌پزهای ذغالی و چوبی هستند که می‌توانید با آن موادغذایی کاملا پخته‌ای را سرو کنید. حرارت منتشر شده از آن زیاد است اگرچه ممکن است تنظیم و تقسیم حرارت باربیکیو ذغالی مهمترین چالش شما باشد. با این وجود طعم خوب غذا سبب علاقه بسیاری از مردم به باربیکیو ذغالی شده است.

– باربیکیو گازی

گاز شهری و کپسول گاز امکان استفاده از باربیکیو گازی را برای شما به ارمغان می‌آورند. خرید این وسیله امکان پخت غذای بدون دردسر و بسیار راحت را برای شما فراهم خواهد ساخت. روشن کردن آسان و پخت یکدست مواد غذایی از مهمترین مزیت آن به‌شمار می‌رود اگرچه حرارت آن به نسبت باربیکیو ذغالی کمتر است.

– باربیکیو برقی

باربیکیوهای برقی را می‌توانید در هر جایی که به برقرسانی شده است استفاده کنید. استفاده از این وسیله نیز مانند باربیکیو گازی بسیار آسان است و می‌توانید در مدت زمان کمی مقدار زیادی غذا را آماده کنید.

– باربیکیو سیمانی

باربیکیوهای سیمانی را با استفاده از سیمان و شن می‌سازند. اگر شما دستی در کارهای فنی داشته باشید می‌توانید با تهیه مواد اولیه آن، یک باربیکیو سیمانی زیبا و کاربردی در محوطه ویلا یا باغ خود درست کنید. این نوع از باربیکیو را می‌توانید در طرح‌های زیبا اجرا کرده و در آخر آن را رنگ کنید.

– باربیکیو آجری

باربیکیوهای آجری را با آجرهای نسوز و باکیفیت می‌سازند. این وسیله جلوه خاصی به ویلا یا حیاط شما داده و بسیار شیک و کاربردی است. تنها کافیست از متخصصان فعال در این زمینه کمک بخواهید.

– باربیکیو سنگی

باربیکیوهای سنگی میز مانند باربیکیو آجری جلوه زیبا و شیکی دارند. شما می‌توانید آن را در تراس یا روف گاردن اجرا کنید و با قرار دادن صندلی و نشیمن زیبا، فضای در دسترس خود را بسیار کاربردی کنید.

– باربیکیو فلزی

این باربیکیوها با استفاده از آهن و فولاد تولید می‌شوند. شما می‌توانید انواع باربیکیوهای فلزی را در طرح‌های مختلف به‌‌صورت پیش ساخته از فروشگاه آذرافروز خریداری کنید یا آن را در طرح، اندازه و کیفیت دلخواه سفارش دهید.

– باربیکیو رومیزی

باربیکیو رومیزی را معمولا در منازل مسکونی و آپارتمان‌ها یا مکان‌هایی که فضای کوچکی دارند مورد استفاده قرار می‌دهند. این باربیکیوها نیز در اندازه و کیفیت‌های متفاوتی وجود دارند.

– باربیکیو ایستاده

باربیکیوهای ایستاده دارای چند جای سیخ گردان هستند که به صورت عمودی

در مکان مشخص قرار می‌گیرند. اگر صاحب رستوران، کترینگ، کبابی و تالار و رستوران هستید این باربیکیوها بهترین انتخاب برای شما به‌شمار می‌روند. پخت حجم و مقدار زیادی غذا در زمان کوتاه و به‌صورت مغزپخت و خوشمزه از مهمترین مزیت‌های استفاده از باربیکیو ایستاده به‌شمار می‌رود.

– باربیکیو کابینت‌دار

اگر شما از جمله افرادی هستید که فضای کافی برای قرار دادن ابزارهای کاربردی برای کباب کردن غذا را ندارید و یا ممکن است این ابزارها را گم کنید و پراکنده شوند، بهتر است از یک باربیکیو کابینت‌دار استفاده کنید تا از گم شدن ابزارهای خود جلوگیری کنید و هم این‌که در حین پخت غذا رفت و آمد کمتری بابت آوردن وسایل مختلف مانند چنگال و ظروف و دستگیره داشته باشید زیرا می‌توانید تمامی این وسایل را در کابینت جای دهید.

بورس فروش باربیکیو در تهران کجاست

بورس فروش باربیکیو در تهران کجاست

اگر به‌دنبال خرید باربیکیو از جایی معتبر و مطمئن هستید ما فروشگاه آذرافروز را به شما معرفی می‌کنیم. فروشگاه آذرافروز با عرضه انواع باربیکیوهای پیش ساخته و آماده در طرح و رنگ متنوع با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در تلاش برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود بوده است. برای خرید غیر حضوری باربیکیو و کباب‌پز می‌توانید به سایت اینترنتی فروشگاه مراجعه کنید. یا برای دریافت مشاوره قبل و بعد از خرید و بهره‌مندی از پشتیبانی و خدمات پس از فروش از طریق شماره تلفن‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟