سازنده پله گرد

سازنده پله گرد:

سازنده پله گرد

اگر بخواهم درمورد مناطق اطراف و مشاهداتی که به عمل آورده ام در مورد نحوه ساخت سازنده پله گرد و چگونگی طراحی صحبت کنم باید بگویم که هر سازنده ای در بخش صنعت پله گرد ابتدا باید طراح خوبی باشد شاید برای برخی از شنوندگان عزیز این سوال پیش بیاید که طراحی پله گرد به چه معناست جواب این است. که همین که مشخص شود. که ابتدا ورودی راه پله به صورت دقیق از کدام نقطه و پایان آن به کجا ختم شود. سایر ابعاد همچون عرض و طول کف پله ها و ارتفاع هر یک به گونه ای انتخاب شود که ما را دقیقا به آن هدفی که می خواهیم برساند. بدون اینکه ذره ای به امنیت و استحکام و حتی زیبایی ظاهری محصول فلزی مان خدشه ای وارد شود می توانیم بگوییم که سازنده پله گرد طرح خوبی را ارائه داده است. تا اینجای کار اگر به درستی طی شده باشد. می توان گفت 50درصد از کل مسیر ساخت را درست پیموده ایم. حال مابقی را در ادامه توضیح می دهم.

ساخت پله گرد:

سازنده پله گرد

آن طرح هایی که در لپ تاپ یا بر روی کاغذ ترسیم کردیم را وقتش رسیده که مو به مو در عمل اجرایش کنیم.بهترین سازنده پله گرد در تهران کسی است که علاوه بر مهارت آهنگری و ارائه طرح درست به علم نورد کاری هم از نزدیم آشنا باشد. به این معنی که چم و خم زاویه دادن به آهن و رسیدن به آن فرم دلخواه را بلد باشد پله گرد نوربخش برای اینکار دستگاه نورد را یکی از واجبات و لازمه ساخت راه پله گرد می داند.

شما به اندک سازندگان دیگر توجه نکنید. که به وسیله چاک دادن آهن یا به صورت دستی همراه با عذاب آن فرم و حالت را به صورت تقریبی در می آورند. ولی در اصل راحت ترین کار بهره گرفتن از دستگاه نورد می باشد. که به واسطه آن انواع شاسی های فلزی از جمله ورق های ضخیم آهنی و تیرآهن یا ناودانی را به راحتی هرچه تمام تر دور می دهد. و در ادامه پروفیل های تشکیل دهنده کف پله درست بر طبق نقشه بر دیواره داخلی شاسی جایگذاری می شوند. و کار آهنگر در انتهای نصب محصول به اتمام می رسد. و در مراحل بعدی آهنگر هیچ دخالتی ندارد. که در ادامه با ما همراه باشید. تا بیشتر توضیح دهم.

کاور کردن راه پله گرد با متریال مختلف:

سازنده پله گرد

حال که ساخت شاسی فلزی ما توسط سازنده پله گرد به اتمام رسید نوبت آن رسیده که در مورد مباحث ایمنی بیشتر که همان اجرای نرده راه پله فلزی می باشد تصمیماتی بگیریم. آیا مدل های آهنی یا فرفورژه را می پسندیم. که اگر اینگونه باشد همان سازنده اصلی با کمال میل با هزینه ای جداگانه این کار را به انجام می دهد.ولی برخی از عزیزان نرده های چوبی را بیشتر می پسندند. پس باید در هنگامی که نوبت به کاور چوب کف پله ها می رسد.

توسط نجار نرده چوبی هم ساخته شود. مدل های ترکیبی از پله دوبلکس بنا به سلیقه برخی از عزیزان می تواند ظاهری مدرن تر و جذاب تر داشته باشد. به این شکل که شاسی اصلی آهنی کف پله های چوبی و نرده دور از شیشه ساخته شود. ولی قبل از این تصمیم یعنی ساخت نرده شیشه ای باید به سازنده پله گرد اطلاع داده شود. تا شاسی مطابق با نرده و به صورت شیار دارد بسازد.

سازنده پله گرد چگونه محصول خود را نصب می کند؟

بستگی به محیط نصب دارد. که آیا واحد آپارتمانی کوچک است یا یک ویلای دوبلکس بزرگ اعیانی یا اینکه مراحل دیوار چینی داخلی صورت نگرفته است. یا به اتمام رسیده است. که پله گرد نوربخش بنا به هر شرایطی برای هر محیط به صورت جداگانه تصمیم گیری می کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟