چند روش برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب کسل کننده

شاید شما اکثراً از اتاق خواب خود راضی باشید، اما وقتی به اطراف نگاه می کنید، اتاق هنوز کوچک به نظر می رسد. مبلمان  اتاق خواب خود را دوست دارید و رنگ آن چشم نواز است ، اما بازگو کننده شخصیت شما نیست.

حتی اگر یک اتاق خواب با دکوراسیون مناسب باشد می تواند بعد از مدتی کسل کننده شود. اگر چیزی در دکور به سبک شخصی شما اشاره نکند. خوشبختانه، شما می توانید اتاق ها یا اتاق خواب خود را فقط با یک یا دو وسیله که با دقت انتخاب می کنید که بیانگر واقعیت درون شماست زیبا و خاص کنید.

سبک هنری مورد علاقه شما چیست؟

دیوارهای شما خالی هستند؟ افراد معمولا آویزان کردن آثار هنری در اتاق نشیمن را فراموش نمی کنند  اما وقتی که به اتاق خواب می آیند از استفاده از اثر تزئینی اعجاب انگیز در آن غافل می شود. جلو بروید و نقاشی دلخواه، چاپ، پوستر مورد علاقه خود را بخرید یا با خرید روتختی با قیمت مناسب رنگ خاصی به اتاق بیاورید یا مجموعه عکس های خانوادگی مورد علاقه خود را روی دیوار بالای تخت خود آویزان کنید؛ روی هر دیوار اتاق خواب که فضای باز داشته باشد.

چند روش برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب کسل کننده

عناصر فلزی و زرق و برق دار را اضافه کنید

اندکی درخشش هیجان را به خانه مورد علاقه شما می بخشد و تفاوتی زیبا رادر  اتاق خواب ایجاد می کند. چند لمس درخشش، خواه از شیشه، سطوح فلزی، یا تزئینات منعکس کننده، مانند روکش های روی بالش گیاهی و طبی تفاوت چشمگیری را در اتاق خواب ایجاد می کند. در حال حاضر فلزات گرم، به ویژه طلا در نمودارهای سبک سوار می شوند، اما اگر ترجیح می دهید رنگ های نقره ای یا کرومی را انتخاب کنید، درست پیش بروید. با این حال مراقب باشید، زیرا کمی درخشش چیز خوبی است اما بیش از حد استفاده از  فلزات و پارچه های  پر زرق و برق  می تواند بسیار زننده باشد.

کوسن و تشک جذاب انتخاب کنید

رنگ خنثی همیشه آرامش بخش  است، اما یک اتاق خواب بدون کنتراست خسته کننده است. ترس را کنار بگذارید و  فقط با اضافه کردن چند بالش رنگی و حتی استفاده از تشک خواب رنگی یا با لحاف مدرن به تختخواب خود رنگ و روح ببخشد.

نور پردازی را به روز کنید

آیا سقف اتاق خواب شما با یک لامپ کم نور که در یک کاسه شیشه ای یخ زده قرار دارد تزئین شده است؟ حوصله سر بر است؟ برای رسیدن به یک اتاق جذاب و جالب، گزینه های سقفی کسل کننده خود را عوض کنید. حتی اگر هیچ چیز دیگری را در اتاق خواب خود تغییر ندهید، یک لامپ سقف جسورانه به فضا سبک می بخشد و تقریباً سبکهای بی پایان برای انتخاب وجود دارد، یا حتی می توانید آویز خود را سبک کنید، بنابراین مطمئناً چیزی را که دوست دارید پیدا می کنید.

چند روش برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب کسل کننده

گل و گیاه را به اتاق خواب اضافه کنید

گیاهان نه تنها رنگ، کنتراست و جذابیت طبیعی را اضافه می کنند، بلکه به تصفیه هوای اتاق خواب شما نیز کمک می کنند. حتی اگر نگهداری از گیاهان را نمی دانید نگران نباشد، می توانید گیاهانی آسان مانند پورپوس، یا دراکنا رشد دهید.

یک دیوار شاخص ایجاد کنید

یک دیوارشاخص در راس تختخواب شما یک درمان مطمئن برای اتاق خواب است. روش های زیادی برای ایجاد دیوار لهجه وجود دارد. هنگام نقاشی، روشن شوید، تاریک شوید، قوی شوید – فقط رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید و ظاهر را با یک کوسن یا دو در همان رنگ گره بزنید. برای تأثیر بیشتر،  از یک پوستر دیواری  یا کاغذ دیواری اضافه کنید.

ملافه های خود را به روز کنید

ملافه شما یکی از مهمترین فاکتورها برای تنظیم روحیه و سبک اتاق خواب شما است، بنابراین اگر کاری به جز یک پتوی خسته کننده انجام نداده اید، زمان آن رسیده است که اوضاع را تغییر دهید، رختخواب را به هر سبکی که دوست دارید، انتخاب کنید، چه سبک روستایی باشد، معاصر براق یا چیز دیگری بین آن. اگر بخواهید اتاق خواب خود را به زندگی بیاندازید، به یاد داشته باشید که به دنبال یک الگوی رنگی قوی باشید.

یک آباژور بسیار زیبا پیدا کنید

هر تختخواب به یک  آباژور کنار تخت خواب نیاز دارد، پس چرا موردی را انتخاب نمی کنید که چیزی خاص باشد؟ می توانید آباژور نسبتاً ارزان پیدا کنید که راهی عالی برای اضافه کردن سریع لمس علاقه به اتاق خواب شما بدون اینکه هزینه ی زیادی را برای شما ایجاد کند ارائه می دهد.

چند روش برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب کسل کننده

فرش خود را عوض کنید

هنگام تزئین، کفها غالباً فراموش می شوند. کف اتاق خواب شما با موکت یا چوب خنثی پوشیده شده است، صرفاً سودمند نیست، یک روش تزئینی نیست. اما یک فرش به شدت طرح دار یا رنگی اضافه کنید و ناگهان کف اتاق خواب شما می گوید: “این اتاق چیزی خسته کننده است؟!”

اگر از این نکات لذت بردید و در جستجوی نکات جذاب و حرفه ای تر هستند، توصیه می کنیم از وبسایت مورن هوم دیدن نمایید: www.morenhome.com

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟