فقط با یک پنل پیامکی، کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید!

فقط با یک پنل پیامکی، کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید!

آیا تا به حال به فکر گسترش کسب و کار خود و معرفی بیشتر آن به مخاطبان بوده‌اید؟! به نظر شما آیا می‌توان بازاریابی و تبلیغات را با هزینه‌ای بسیار کم و بازدهی مناسب انجام داد؟ امروزه روش‌های زیادی برای معرفی کسب و کارها به مشتریان وجود دارد اما اغلب آن‌ها هزینه‌ی فراوانی داشته و از نظر اقتصادی به صرفه نیست؛ در چنین شرایطی باید به فکر استفاده از پنل پیامکی باشید!

حال شاید از خود بپرسید که پنل پیامکی چیست؟ این پنل‌ها به کسب و کار ما چه کمکی می‌کنند؟ بهترین پنل اس ام اس ایرانسل کدام است؟ ما در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ داده‌ایم! پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی در حقیقت یک سامانه اینترنتی است که با کمک آن می‌توان ارسال گروهی پیامک را به راحتی هرچه تمام‌تر انجام داد! این پنل‌ها انواع مختلفی داشته و هر کدام از آن‌ها نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال، قابلیت ارسال هدفمند پیامک در برخی از پنل‌ها وجود دارد. این ارسال هدفمند به ما کمک می‌کند تا پیام‌ کوتاه را تنها برای اشخاص خاصی ارسال کنیم. در این صورت، امکان تبلیغات و بازاریابی محصول نیز وجود دارد و بازدهی بسیار خوبی نیز خواهد داشت.

در ضمن باید گفت که استفاده از این پنل‌ها بسیار راحت است و به دانش خاصی نیاز ندارد. بنابراین، برای توسعه کسب و کارها و معرفی آن به دیگران بهتر است از پنل‌ اس ام اس استفاده کرد.

استفاده از پنل پیامک چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم، پنل پیامک برای ارسال انبوه اس ام اس به کار می‌رود؛ حال شاید از خود بپرسید که ارسال پیام‌های انبوه و گروهی چه سودی برای کسب و کار ما دارد؟! برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه اکثریت افراد جامعه به گوشی موبایل دسترسی داشته و اوقات زیادی از روز را سرگرم آن هستند. بنابراین، بهترین مکان برای تبلیغات و معرفی محصول، همان گوشی‌های موبایل است! شما با استفاده از پیام کوتاه می‌توانید محصول یا سرویس خود را معرفی کرده و مخاطبان را با کسب و کار خود آشنا کنید. از جمله مزایای استفاده از پنل ارسال پیامک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- بالا بودن بازدهی تبلیغات

تجربه نشان داده است که ارسال گروهی پیامک بازدهی بسیار خوبی دارد و اثرگذاری آن روی مخاطب بالا است؛ زیرا یک اس ام اس می‌تواند به صورت مویرگی در جامعه گسترش پیدا کرده و ویترینی برای معرفی کسب و کارها باشد. البته این نکته هم باید اضافه کرد که متن پیامک و نوع پنل پیامکی نیز نقش ویژه‌ای در بهتر دیده شدن خواهد داشت. بنابراین بهتر است از پنل‌هایی استفاده کنید که امکانات و قابلیت‌های منحصربفردی داشته باشد.

2- امکان فیلتر کردن مخاطبان هدف

امروزه روش‌های بسیار متنوعی برای تبلیغات وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تبلیغات فیزیکی، آگهی تلویزیونی، بیلبوردهای سطح شهر و پخش تراکت اشاره کرد. اما همه‌ی این روش‌ها یک مشکل بزرگ دارند و آن عدم هدف‌گیری دقیق مخاطب است! این یعنی تبلیغات برای همه افراد ارسال می‌شود؛ حتی کسانی که احتمال مشتری ‌شدنشان کم است!

اما جالب است که برخی از پنل‌های ارسال اس ام اس (از طریق اینترنت) طوری طراحی شده‌اند که می‌توان پیامک‌ها را به صورت هوشمند ارسال کرد. در این روش، پیامک‌ها بر اساس منطقه جغرافیایی، سن، جنسیت و نوع شغل فرستاده می‌شود و بازدهی تبلیغات به شدت افزایش پیدا می‌کند.

3- راحتی استفاده از پنل و در دسترس بودن

همان‌طور که گفتیم، استفاده از پنل اس ام اس همراه اول کار چندان سختی نیست و هر کسی با هر دانشی می‌تواند از آن استفاده کند. این در حالی است که سایر روش‌های تبلیغات نیاز به یک دانش فنی و مهارت‌های گرافیکی دارد. بنابراین در کمترین زمان ممکن می‌تواند پنل ارسال انبوه پیامک را از شرکت‌های معتبر خریداری کرده و بازاریابی پیامکی را شروع کنید! علاوه بر آن، برای تعامل با مشتری نیز می‌توانید از پنل پیامکی استفاده کرده و پیامک‌های مناسبتی را در حجم بالا ارسال کنید.

فقط با یک پنل پیامکی، کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید!

4- هزینه بسیار مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های پنل ارسال پیامک، هزینه بسیار کم آن نسبت به سایر روش‌های تبلیغات است. شما با استفاده از این سامانه‌ها می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را با هزینه‌ای اندک راه‌اندازی کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید.

نکات ضروری برای خرید بهترین پنل اس ام اس

حال که با ویژگی‌ها و مزایای خرید پنل پیامک آشنا شدید، بهتر است به فکر خرید یکی از این پنل‌ها باشید! تجربه نشان داده است رعایت چند نکته ساده می‌تواند خرید بهتری برای شما رقم بزند؛ از جمله این نکات می‌توان به امکانات و قابلیت‌های پنل اشاره کرد. به‌عنوان مثال قابلیت ارسال پیام صوتی، ارسال زمان‌بندی شده پیامک و قابلیت وب سرویس می‌تواند کمک بزرگی برای تبلیغات پربازده باشد. علاوه بر آن، داشتن بانک شماره جامع و کامل باعث هدف‌گیری بهتر مخاطب می‌شود که برای خرید پنل پیامکی باید به آن توجه داشته باشید.

به‌طور کلی پیشنهاد ما این است که برای ارسال انبوه پیامک از پنل‌های معتبر و باسابقه استفاده کنید. زیرا این پنل‌ها امتحان خود را پس داده و برای معرفی بهتر کسب و کارها طراحی شده‌اند.

اگر بخواهیم یکی از پنل‌های پیامکی مطمئن و بی‌نظیر را به شما معرفی کنیم، قطعاً انتخابمان، پنل پیامکی ملی پیامک است. این سامانه آنقدر ویژگی مثبت دارد که می‌تواند بهترین انتخاب برای بازاریابی پیامکی و ارسال انبوه اس ام اس باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بانک شماره جامع و کامل، داشتن 6 خط رند علاوه بر خطوط اختصاصی، قابلیت اتصال اپلیکیشن و سایت به پنل و همچنین امکان ارسال پیامک صوتی اشاره کرد.

ملی پیامک با هدف جلب رضایت مشتریان و خدمات‌رسانی بهتر به مخاطبان، از پنل‌های اقتصادی خود با تعرفه‌های پایین رونمایی کرده است. حال اگر می‌خواهید با سایر جزئیات این پنل‌ها آشنا شده و سوالات خود را از کارشناسان بپرسید، بهتر است همین الان وارد سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com شوید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟