خرید سرویس خواب شیک و ارزان

اگر قصد خرید سرويس خواب با کیفیت، شیک و ارزان را دارید که در عین حال که از ارزش خرید بالایی برخوردار است تنوع، راحتی، گارانتی و خدمات پس از فروش را به بهترین نحو برای شما فراهم کند با این مطلب از نبض بازار سایت اتاق همراه باشید تا شما را با محصولات تولیدکننده‌ای آشنا کنیم که چند وقتی است با توسعه فروشگاه اینترنتی در در کنار فروش فیزیکی توجه‌ها را به خود بیش از پیش جلب نموده.

تولیدی بلج از تولیدکنندگان قدیمی محصولات و مصنوعات چوبی است که تمرکز خود را برای سالها روی مبلمان و کالاهای خواب از سرويس خواب شامل تختخواب ملحقاتش گرفته تا تشک و بالشت و هر آنچه که در اتاق خواب به آن نیاز پیدا میشود گذاشته. این تولید کننده اما مدتی است علاوه بر فروش فیزیکی و با هدف حذف واسطه‌های فروش و منطقی ساختن قیمتها دست به توسعه فروشگاه مجازی خود زده که با استقبال زیادی از سوی مخاطبین مواجه شده.

در این مطلب از نبض بازار سایت اتاق به بررسی این فروشگاه اینترنتی این تولید کننده پرداختیم و به ویژگیهای جالبی برخوردیم که آن را برای افرادی که دنبال خریدی مطمئن، شیک و ارزان هستند تبدیل به گزینه‌ای منحصر به فرد نموده. در ادامه این ویژگیها را با شما به اشتراک میگذاریم.

خرید سرویس خواب شیک و ارزان

1- دنیایی از تنوع: فروشگاه بلج با طیف وسیع محصولات خود ما را متقاعد ساخت با چیزی فراتر از یک کارگاه یا حتی کارخانه کوچک طرف هستیم. پیشینه تاریخی و حجم تولیدات عرضه شده در فروشگاه این تولیدکننده حاصل خطوط تولید صنعتی هستند که نمونه آنها را کمتر در بازار دیده‌ایم.

خرید سرویس خواب شیک و ارزان

2- حفظ کیفیت: در فروشگاه بلج با محصولات متعددی از طبقه‌بندیهای لوکس تا اقتصادی طرف هستیم که به خوبی دسته‌بندی شده‌اند اما نکته جالب آنکه حتی در محصولات اقتصادی و با قیمت ارزان نیز هیچگاه با محصولی برخورد نکردیم که در تولید آن از مواد اولیه غیر استاندارد مانند نئوپان، ملامینه و یا امثالهم استفاده شده باشد. در خصوص یراق آلات نیز به همین ترتیب حتی گارانتی‌هایی به صورت اضافه که جدا از گارانتی محصول 3 سال پمپهای تخت خواب های تاشو را ضمانت مینماید را در بازار توسط تولید کننده دیگری سراغ نداریم.

3- قیمتهای استثنائی: صرف تولیدکننده بودن بلج پیش از بررسی این نوید را به ما میداد که با قیمتهایی مناسب مواجه خواهیم بود. اما در بررسی دقیقتر متوجه شدیم فروشگاه بلج پا را از این نیز فراتر گذاشته و با تکیه به حذف واسطه‎های فروش و واردات، تولید انبوه و اتخاذ سود کم در برابر فروش بیشتر قیمتهایی را ارائه نموده که در کنار کیفیت محصولات باورنکردنی به نظر میرسند. به طور کلی میتوان گفت ارزش خرید محصولات بلج در برابر قیمت مخصوصا در بخش سرویس خواب ارزان ما را شگفت زده کرد. نکته جالب تر آنکه با وجود همین قیمتها به صورت دوره‌ای شاهد جشنواره‌های فروش و تخفیفات ویژه توسط این فروشگاه هستیم.

خرید سرویس خواب شیک و ارزان

4وجود فروشگاه و نمایشگاه فیزیکی: مشکلی که بسیاری از خریداران فروشگاه‌های مجازی با آن کم و بیش دست و پنجه نرم میکنند عدم امکان بازدید حضوری محصولات است. تولیدی بلج اما با در دست داشتن نمایشگاهی دایمی از محصولات این امکان را برای خریداران خود ایجاد نموده بود تا حداقل در محدوده تهران با بازدید از نمایشگاه از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نمایند. در عین حال برای مشتریان تهرانی این امکان فراهم شده بود تا بدون پیش‌پرداخت و به صورت پرداخت در محل سرویس خواب مورد نظر خود را سفارش دهند. این میزان از اعتماد به کیفیت محصولات چیزی است که متاسفانه تا به امروز در تولید کنندگان ایرانی کمتر سراغ داشته‌ایم.

5-ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر: با گشت و گذار در فضای مجازی و خواند کامنتهای خریداران محصولات این فروشگاه متوجه شدیم کمتر موردی از نارضایتی پیش آمده و در همان تعداد هم خریداران موفق شده بودند در چهارچوب خدمات گارانتی و یا خدمات پس از فروش بدون هیچ دردسری مشکلات خود را مرتفع سازند. در چند مورد هم مصرف کنندگان قانع شده بودند که مشکل از استفاده ناصحیح آنها از محصولات بوده و در همین موارد هم اما با صرف هزینه‌ای منطقی با استفاده از خدمات پس از فروش مشکل خود را حل نموده بودند. همچنین باید مد نظر داشته باشیم تمام فروشگاه بلج تمام مجوزهای مورد نیاز و در راس آنها نماد اعتماد الکترونيکی از  وزارت صنعت، معدن، تجارت دارا بود که همین میتواند مایه دلگرمی بیشتری برای خریدار باشد.خرید سرویس خواب شیک و ارزان

6- نقد و بررسی و توضیحات تکمیلی: در فروشگاه بلج همچنین با تقسیم‌بندی کاربردی و حساب شده محصولات مواجه هستیم اما آنچه که گشت و گذار در بین محصولات این فروشگاه را برای ما جذابتر نمود توضیحات تکمیلی و نقد و بررسی مفصلی بود که در صفحه بسیاری از محصولات موجود بود. بر خلاف بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی که صرفا به فروش میپردازند بلج به واسطه تولید کننده بودن توضیحاتی بسیار کاربردی در خصوص محصولاتش داشت و بدون تعارف توضیح میداد که این محصول مناسب چه نوع مصرف کننده‌ای است و در طول مطالعه این بررسیها ما هیچگاه احساس نکردیم قصد دارد به زور چیزی را به ما بفروشد.

7- مجموعه‌ای کامل از کالاهای مورد نیاز: بلج هر چند بیشتر به عنوان تولید کننده شناخته میشود اما در فروشگاه اینترنتی خود ظاهرا برای راحت نمودن خیال مشتریان از تهیه همه محصولات زیر یک سقف معتبر دست به ارائه برخی محصولات که خود تولید‌کننده آنها نیست مانند تشک، بالشت و امثالهم نیز زده است. که در بازاری که انواع و اقسام جنسهای متفرقه و تقلبی هر روز در آن بیشتر میشوند ضمانت قیمت و اصالت این اجناس در فروشگاه بلج چیزی است که نمونه آن را پیشتر سراغ نداشتیم.

خرید سرویس خواب شیک و ارزان

در مجموع به نظر میرسد تولیده کننده‌ای به بزرگی بلج با توسعه بخش فروش خود در فضای اینترنت نه تنها موفق شده محصولات با کیفیت را با قیمتی استثنایی در اختیار مخاطب بگذارد بلکه با این توسعه باید منتظر ورود ادبیاتی جدید به رویکرد فروش اینترنتی محصولات و سرویس های خواب باشیم که در انتها به نفع مصرف کننده نهایی خواهد بود.

 

4.5/5 - (11 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
32 مدل سرویس خواب ام دی اف بسیار شیک ، اتاق خواب با دکوراسیون خاص ، اتاق خواب بنفش ، اتاق خواب دخترانه شیک و مدرن ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.5/5 - (11 امتیاز)