پارتیشن شیشه ای، ایجاد امنیت بیشتر همراه با ظاهری شکیل و مدرن

پارتیشن های شیشه ای بدون ایجاد خدشه در زیبایی ظاهری محل مورد استفاده، طراحی ایمن و مقاومی را برای محیط به وجود می آورند. حتی نوع فریملس آن نیز با توجه به اینکه قاب ندارد، بسیار ایمن است زیرا در ساخت آن ها از شیشه هایی استفاده می شود که سلامت اشخاص را به خطر نمی اندازد. اکثر پارتیشن های شیشه ای از شیشه های سکوریت ساخت می شوند که حتی اگر بر اثر ضربات خیلی خیلی شدید دچار شکستگی شوند، تکه های آن به گونه ای باشد که امنیت افراد به خطر نیفتد.

زیبایی پارتیشن های شیشه ای وصف نشدنی است به خصوص اگر از نوع شیشه های رنگی برای این کار استفاده کنید. حال اگر محیطی که برای آن از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنید محل بازی یا رفت و آمد کودکان است، به شما استفاده از پارتیشن های قاب دار توصیه می شود.

پارتیشن شیشه ای، ایجاد امنیت بیشتر همراه با ظاهری شکیل و مدرن

کاربرد پارتیشن شیشه ای برای دفاتر و فضاهای داخلی

پارتیشن های شیشه ای برای دفاتر و فضاهای داخلی آن را می توان با انواع شیشه مانند شیشه های عایق صوتی، شیشه های ضد حرارت، مات، طرح دار، شفاف و مقاوم تولید کرد. همچنین می توانید با سفارش طرح های گرافیکی، هر گونه طرح یا مارک تجاری را بر روی آن ها طراحی کنید. این نوع شیشه های چاپی فرصتی برای نمایش مارک تجاری شما با استفاده از آرم و تصاویر هستند.

دیوارهای شیشه ای تک و دو جداره شیشه ای یک روش خارق العاده برای تغییر فضای مکان و کار در بسیاری از فضاهای داخلی در دفاتر، هتل ها، سالن های ورزشی، اتاق های اجتماعات و .. هستند. شما می توانید با جا به جایی پارتیشن های شیشه ای، یک اتاق کاملاً جدید را طراحی کنید و با این کار جلوه مدرن تری به فضای کاری خود ببخشید.

پارتیشن های شیشه ای پتانسیل عظیمی را برای اهداف تزئینی فراهم می کنند: به عنوان مثال، می توان از آن ها برای ایجاد نور طبیعی بیشتر در فضا استفاده كرد و فضای داخلی را روشن تر و جا دارتر نشان داد در نتیجه این روشنایی باعث می شود شما با نشاط و انرژی بیشتری فعالیت داشته باشید. این یکی از پر کاربردترین روش ها برای افزایش روحیه کارکنان در ادارات است.

با یک برنامه ریزی دقیق، با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توانید یک فضای بزرگ را به مکان های بیشتر و کوچکتر به نحوی تغییر دهید که بتوان چندین کار به طور همزمان در یک محل انجام داد. این راحت ترین و کم هزینه ترین روش برای ایجاد حریم خصوصی و محل کار مستقل برای تک تک کارکنان است.

پارتیشن شیشه ای، ایجاد امنیت بیشتر همراه با ظاهری شکیل و مدرن

بازسازی کم هزینه، مزیت مهم پارتیشن های شیشه ای

شما از هر نوع پارتیشنی برای محل کار خود استفاده کنید بعد از گذشت مدت زمانی نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کند. اما پارتیشن شیشه ای با توجه به مقاوم بودن جنس شیشه به کار رفته در آن تا مدت زمان زیادی ماندگاری دارد و نیاز به بازسازی آن نخواهید داشت. از طرفی حتی اگر بعد از گذشت سال ها احساس کنید که لازم است تعمیراتی روی آن انجام دهید، جابه جایی و تغییر آن کم هزینه تر از سایر پارتیشن ها است و هیچگونه آلودگی برای محیط ایجاد نخواهد کرد. به عبارتی برای بازسازی نیازی نیست یک هفته محل کار خود را تعطیل کنید. حتی طی یک روز کاری نیز می توان این بازسازی را انجام داد.

استفاده از پارتیشن ثابت و تاشونده شیشه ای برای اتاق کودکان

پارتیشن شیشه ای اتاق کودکان را می توانید با توجه به شرایط مکانی اتاق و بنابر نیاز خود، به صورت پارتیشن شیشه ای ثابت و متحرک (جمع شونده) نصب کنید. حال هر کدام از این پارتیشن های ثابت و متحرک می توانند به صورت قاب دار و یا فریملس (بدون قاب ) طراحی شوند. اگر از آن دسته افراد هستید که نمی توانید یکنواخت بودن طراحی اتاق را برای مدت زیادی تحمل کنید و هر از گاهی علاقه به تغییر دکوراسیون دارید و می خواهید بعد از مدتی دیزاین اتاق را تغییر دهید بهتر است از پارتیشن شیشه ای تاشو استفاده کنید. این نوع پارتیشن قابلیت جابه جایی دارد و می توان با استفاده از آن هر زمان که مایل بودید دکوراسیون اتاق را تغییر دهید. هر چند استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریملس از طرفداران زیادی برخوردار است و زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن های قاب دار دارد، اما توصیه می شود به دلیل اینکه این پارتیشن برای اتاق کودک به کار می رود بهتر است از مدل قاب دار این پارتیشن استفاده کرد تا تا استحکام بیشتری داشته باشد و با ضرباتی که کودک شما به آن وارد می کند هیچ گونه آسیبی نبیند.

پارتیشن شیشه ای، ایجاد امنیت بیشتر همراه با ظاهری شکیل و مدرن

کف پوش شیشه ای راهکاری برای افزایش نور ساختمان

با توجه به اینکه امروزه اکثر ساختمان ها به صورت آپارتمان هایی با طبقات زیاد ساخته می شوند برخی از آن ها از نور کافی برای روشنایی منزل بهره مند نیستند. یکی از راهکارهایی که می تواند به افزایش نور داخلی چنین ساختمان هایی کمک کند برای طبقه آخر استفاده از سقف شیشه ای برای طبقات میانی استفاده از کف پوش های شیشه ای است. در این صورت نور به تمام طبقات ساختمان نفوذ می کند و آن بخش از منزل که کف پوش شیشه ای نصب شده است همواره از روشنایی برخوردار است. حال برخی از این موضوع شکایت دارند که با نصب این کف پوش ها ممکن است حریم خصوصی آن ها دچار اختلال شود. راهکار مناسب برای این مورد استفاده از شیشه های مات، طرح دار و رنگی است که نسبت به شیشه های شفاف جلوه ی زیباتری نیز به وجود می آورند.

کف پوش از آنجا که دارای جنس شیشه صاف و صیقلی است و شفافیت بسیار بالایی دارد زمانی که برای کف پوش هر ساختمان مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد که هرکس علاقه مند است حتی یک بار هم که شده از روی آن عبور کند. این کف پوش ها به دلیل اینکه نور از آن ها عبور می کند و منعکس کننده نور هستند فضای یک مکان کوچک را نیز بسیار بزرگ تر از حد معمول آن نشان می دهد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟