طراح ویلا، بهترین پیمانکار برای ویلا

در این مطلب می خواهیم به موضوع طراح ویلا ، بهترین پیمانکار برای ویلا و همچنین بهترین طراح ویلا در ایران بپردازیم . اگر هدف شما داشتن یک ویلای ایده آل و رویایی است و فردی کمال گرا هستید این مطلب برای شماست . اگر هم قصد ساخت ویلای خودتان را دارید ولی هنوز برنامه ریزی برای آن نکرده اید خواندن این مطلب می تواند برای شما بسیار مفید باشد .

طراح ویلا، بهترین پیمانکار برای ویلا

طراح ویلا :

برای داشتن یک ویلای شیک و لوکس یا یک ویلای مدرن و کاربردی همانطور که تاکنون تحقیق کرده اید و متوجه شده اید در ابتدای امر به یک طراح خلاق و با تجربه احتیاج دارید . در کل داشتن یک طراح ویلای با جربه و خلاق برای هر کس که می خواهد صاحب یک ویلا باشد ضروری است . طراح ویلا باید در زمینه های اجرایی ساختمان بخصوص پروژه های ساختمان بزرگ دارای سابقه و تجربه باشد . این تجربه و سابقه باعث می شود دید کاملی از پروسه طراحی داشته باشد و در آینده و در زمان ساخت طرح ارائه شده ، دچار مشکلات عدیده اجرایی نباشد و شما را درگیر هزینه های مازاد نکند . یک طراح ویلا کسی است که هسته اصلیه ویلای شما را خلق می کند و نقشه های اجرایی آن را تهیه می نماید . هرآنچه بعد از او رخ می دهد براساس طرح تهیه شده است . لذا در ابتدای امر تمام جوانب باید توسط طراح ویلا سنجیده شود و نقشه های اجرایی ان تهیه گردد . اینجاست که تجربه و سابقه کاری یک طراح بخوبی تاثیر خود را مشخص می کند .

طراح ویلا به شما نقشه های سازه ، تاسیسات ، فاز یک و دو معماری را به همراه نقشه های نما تحویل می دهد . برای شما این امکان باید توسط طراح وجود داشته باشد که درزمان طراحی فاز یک معماری تغییرات مد نظرتان را نسبت به طرح در نقشه ها اعمال نمایید . تا روند کار براساس نیاز شما پیش برود .

طراح ویلا، بهترین پیمانکار برای ویلا

طراح ویلای شما از زمان تصمیم گیری شما برای داشتن یک ویلای رویایی و ایده آل تا زمان ساخت و تحویل ویلا باید در کنار شما باشد . طراحی برای کار شما مناسب است که با اخلاق حرفه ای از زمان تحویل طرح ها تا پایان کار شما در کنارتان باشد و تجربه و سایقه اجرایی داشته باشد تا بتواند با نظارت عالیه به بهترین نحو طرح شما را پیش ببرد. پیشنهاد این است که هزینه مشاوره اجرایی را با طراح خودتان ببندید و ایشان را به عنوان ناظر جهت اجرای دقیق طرح تهیه شده تا پایان کار در کنار خود داشته باشید . این می تواند به میزان زیادی مشکلات اجرای شما را کاهش دهد .

طراح ویلا، بهترین پیمانکار برای ویلا

بهترین طراح ویلا در ایران:

در این بخش به معرفی بهترین و موفق ترین معماران و شرکت های معاری می پردازیم که برای طراحی ویلا در ایران فعال هستند .

گروه مهندسی معماری بنا افرا یک مجموعه مهندسی و طراحی می باشد که شما می توانید از زمان شروع تصمیم برای داشتن ویلا تا زمان دریافت کلید در کنارشان باشید . بنا افرا بیش از یکصد پروژه طراحی و اجرایی در رزومه خود دارد . تجربه کاری بنا افرا صرفا طراحی و ساخت ویلا نبوده و از ساخت آپارتمان ، کارخانجات صنعتی تا پروژه های اداری و دولتی و حتی بازسازی و ساخت ویلا را در رزومه خود دارد. بنا افرا با مدیریت مهندس زروان یکی از بهترین طراحان و پیمانکار در ایران می باشد .

مهندس کیافر

مهندس کیافر یکی از معماران بنام ، خلاق و جسور در میان جامعه معماری کشور می باشد . ایشان در رزومه کاری خود بیش از یکصد پروژه طراحی و اجرایی در زمینه طراحی و ساخت آپارتمان ، کارخانه ، ویلا و همچنین بازسازی پروژ های اداری و تجاری را دارد .

مهندس مهدیان

مهندس مهدیان یکی از بنام ترین نام ها در جامعه معماری کشور می باشد . رزومه کاری ایشان بیشتر طراحی و ساخت ساختمان های اداری و مسکونی می باشد . طراحی های خلاقانه با تم سنتی امضای کار ایشان به حساب می آید . ایشان نیز پروژه های فاخر زیادی را تا کنون طراح و اجرا نموده اند .

مهندس بلورچی

مهندس بلورچی تحصیل کرده رشته معماری از کشور ایتالیا می باشد . رزومه کاری مهندس بلورچی در زمینه طراحی ساختمان های اداری و مسکونی با تم مدرن می باشد .

شرکت مهندسین مشاور آرتیمان دیس

شرکت مهندسین مشاور آرتیمان دیس یکی از قدیمی ترین و قوی ترین شرکت های مشاوره در زمینه طراحی و ساخت آپارتمان و ویلا می باشد . تجربه کاری این شرکت در زمینه طراحی و ساخت آپارتمان های لوکس و ویلاهای مدرن می باشد .

طراح ویلا، بهترین پیمانکار برای ویلا

مهندسان و طراحان قوی و توانمند زیادی در ایران فعال هستند که ما سعی کردیم برخی از بهترین های این حوزه را به شما معرفی کنیم که سابقه و رزومه خوبی را دارا هستند.

طراح ویلا، بهترین پیمانکار برای ویلا

بهترین پیمانکار برای ویلا:

بهترین پیمانکار برایی ویلا باید دارای دانش کامل مهندسی باشد . در عین حال دارای سابقه و تجربه در زمینه اجرای پروژه های بزرگتر از ساخت یک ویلا نیز باشد . در این صورت توانایی بالاتری را نسبت به دیگر پیمانکاران در زمینه اجرایی داراست . نهایت تجربه و ظرفیت اجرای صرفا در حد ساخت یک ویلا نبوده و با چالش ها و مشکلات پیش بینی نشده بیشتر آشنایی دارد . در زمان بحران در حین اجرا می توانید با خیال راحت کار را به ایشان بسپارید و مطمئن باشید که چالش ها به بهترین نحو توسط ایشان مرتفع خواهند شد .

یک پیمانکار خوب برای ویلا که کسی اطلاق می شود که نیروی اجرایی ماهر و حرفه ای در کادر فنی خود داشته باشد . این یکی از با اهمیت ترین مسایلی است که ممکن است با آن روبرو شوید . ضعف نیروی اجرایی می تواند خسارات جبران ناپذیری به ساختمان نوساز شما وارد آورد . مشکلاتی از قبیل ورود آب از نما به داخل ، لق شدگی سرامیک و سنگ اجرا شده . عدم عایق بندی صحیح ، عدم شیب بندی مناسب ، پرت مصالخ و بسیاری موارد دیگر ، از جمله خساراتی هستند که تصحیح آنها هزینه گزافی برای شما به همراه خواهد داشت .

در انتخاب پیمانکار خود با دقت عمل نمایید . و صرفا به مبحث هزینه و دستمزد نپردازید . به عنوان یک دوست به شما می گویم که هیچ فرد ماهر و با تجربه ای با دستمزد یک تازه کار با کسی قرارداد نمی بندد . شما می خواهید یکبار هزینه کنید . میخ واهید خیالتان از این بابت راحت باشد و دچار هزینه های مازاد نباشید . پس همانطور که می دانید به پیش بروید .

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟