همه چیز درباره پارکت لمینت ارزان قیمت

همه چیز درباره پارکت لمینت ارزان قیمت

چوب یکی از زیباترین و محبوب ترین متریالی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی و تجهیز فضاهای مختلف به کار میرود. اما به علت گران قیمت بودن و آسیب رسیدن به محیط زیست امکان استفاده ی گسترده از آن وجود ندارد.

پارکت لمینت متریال مرغوب و لاکچری هست که نزدیکترین ظاهر به چوب را دارد و به علت تنوع و قیمت مناسبش بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. قیمت پارکت لمینت به عنوان یک پوشش تخصصی برای کف متنوع است و بستگی به یک سری عوامل دارد که دکوماوود در ادامه توضیحات کاملی در این باره ارائه داده است.

برای خرید بهترین پارکت لمینت ارزان تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

ویژگی پارکت های ارزان قیمت

همه چیز درباره پارکت لمینت ارزان قیمت

برای دانستن ویژگی های پارکت های ارزان قیمت ابتدا بهتره با نحوه ی ساخت و تولید پارکت لمینت آشنا بشوید تا مشخصات انواع پارکت را به خوبی شناخته و بتوانید در مورد خرید بهترین پارکت لمینت ارزان تصمیم گیری کنید.

پارکت لمینت متریالی ساخته شده از چند لایه فیبر چوبی است که برای ایجاد نزدیک ترین نما به چوب طراحی و تولید می شود. معمولا پارکت لمینت ها از چهار یا بیش از 4 لایه فیبر تولید می شوند که این لایه ها تحت فشار و دمای بسیار بالا به هم متصل شده و ترکیبی یکدست ارائه می دهند.

هرکدام از این لایه ها با هدف و قاعده ی خاصی قرار گرفته و تایل های پارکت لمینت را تشکیل می دهند، لایه ی زیرین با مشخصاتی نظیر ضد آب بودن در برابر رطوبت مقاوم است و لایه ی رویی یا اصطلاحا اورلی خاصیت ضدخش و ضد ساییدگی دارد. تخته های میانی از بین تخته هایی با چگالی بالا انتخاب می شوند تا استحکام و مقاومت پارکت بالا باشد و در برابر وزن زیاد و ضربه به اندازه ی کافی بتونه دوام بیارد.

عوامل موثر بر قیمت پارکت لمینت

همه چیز درباره پارکت لمینت ارزان قیمت

هنگام خرید پارکت لمینت برای خانه یا محل کار قطعا با تنوع وسیعی از پارکت لمینت روبرو می شوید که در رنگ، طرح، اندازه، وزن و قیمت با هم متفاوت هستند. در ادامه مهم ترین عوامل موثر در قیمت پارکت لمینت را بررسی می کنیم و شما را در خرید پارکت لمینت ارزان راهنمایی می کنیم.

مقاومت سایشی یا AC

همونطور که اشاره شد پارکت لمینت ها رویه ای مقاوم در برابر خط و خش دارند که برای محافظت از پارکت در برابر عوامل سایشی و فرسایشی روزمره مقاوم سازی شده، اما میزان مقاومت سایشی پارکت لمینت ها که اصلاحا با علامت AC نشون داده می شود، با هم متفاوت است و دوام و طول عمر آن ها یکسان نیست. این موضوع یکی از فاکتورهای اصلی در تفاوت قیمت پارکت لمینت های گوناگون به حساب می آید و ممکنه شما را برای خرید پارکت لمینت ارزان و با کیفیت گمراه کند.

برند تولیدکننده پارکت لمینت

شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید انواع پارکت لمینت فعالیت می کنند که هرکدام با فناوری متفاوت و استفاده از متریال مختلف اقدام به تولید پارکت می کنند. اگرچه ارزان بودن قیمت پارکت همیشه دلیل بی کیفیتی پارکت نیست، اما سعی کنید از خرید پارکت لمینت ارزان که فاقد کیفیت هست خودداری کنید چون به زودی آسیب می بیند و خساراتی برای شما به دنبال دارد.

کیفیت ساخت پارکت لمینت

کیفیت ساخت تمام پارکت ها یکسان نیست و بعضی از انواع پارکت لمینت از خاصیت ها و ویژگی هایی برخوردارند که باعث می شود قیمت آن ها با توجه به کیفیت بالای آن ها افزایش پیدا کند. استفاده از لایه های بالانس، ایجاد عایق صدا با کیسه های هوا، سطح استاندارد AC و وجود لایه HDF می تواند تمایزهای برجسته ای بین پارکت های مختلف ایجاد کند و طبعا در قیمت آن ها موثر باشد.

تامین کنندگان پارکت لمینت

فروشگاهی که برای خرید پارکت لمینت انتخاب می کنید عامل مهم دیگری است که در قیمت پارکت لمینت اثرگذار است. بسیاری از تامین کنندگان انواع پارکت لمینت را با قیمت بسیار بیشتر از آنچه که باید به مشتری عرضه می کنند یا هزینه های جانبی متعددی هنگام فروش پارکت لمینت برای شما در فاکتور درج می کنند. دکوماوود نمایندگی معتبر فروش انواع پارکت لمینت هست که با آماده ی ارائه ی خدمات برتر به مشتریان در زمینه ی فروش پارکت لمینت بوده است و می تواند فرایند خرید بهترین پارکت لمینت با برندهای پارکت آرتا، پارکت لمینت زنیت، پارکت AGT را از لحظه ی مشاوره تا ارسال با کمترین قیمت برای شما مدیریت کند.

پارکت ارزان از کجا بخرم؟

با توجه به تمام مواردی که ذکر شد، ممکنه این سوال در ذهن شما به وجود می آید که با این تفاسیر پارکت ارزان از کجا بخرم؟

فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی پارکت لمینت و انواع کفپوش که سابقه ی فعالیت حرفه ای در این حوزه دارند بهترین گزینه برای مشاوره و خرید پارکت لمینت هستند که می توانند شما را با توجه به شرایط راهنمایی کرده و بهترین پارکت لمینت ارزان و با کیفیت را به شما پیشنهاد بدهند.

به خاطر داشته باشید برای خرید پارکت لمینت علاوه بر قیمت که البته عامل مهمی در خرید پارکت به شمار می آید، کیفیت را فدای کمیت نکرده و به سایر معیارهای مهم در خرید پارکت لمینت توجه داشته باشید.

در ادامه بعضی از این معیارها را با شما مطرح می کنیم.

معیارهای مهم در خرید پارکت لمینت

دوام و ماندگاری پارکت لمینت

قبل از خرید پارکت لمینت به مکانی که پارکت را برای پوشش کف آن در نظر دارید توجه کنید. میزان رفت و آمد، ریسک سایش و ضربه در این مکان چقدراست؟ هرچه تردد و احتمال بروز خط و خش و لکه در این فضا بیشتر باشد به پارکتی با مقاومت سایشی یا AC بالاتر نیاز خواهید داشت.

عایق گرما

بسیاری از پارکت ها برای مناطق سردسیر طراحی شدند و تا حد زیادی عایق حرارت و گرما هستند. اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید به این موضوع توجه کنید که بهتره پوشش کف در محل زندگی یا کار شما عایق گرما باشد.

عایق صدا

برای افرادی که ساکن آپارتمان هستند و ملاحظه ی همسایگان ساکن در طبقات پایین تر از خود را می کنند، پارکت لمینت های عایق صدا و آکوستیک بهترین گزینه هستند تا با تکنولوژی به کار رفته است در آن ها امکان انتقال سر و صدا به حداقل برسد.

قیمت

قیمت پارکت لمینت با تخفیف یکی از دغدغه های اصلی افراد برای خرید این محصول است. مخصوصا اگر فضای مورد نظر شما متراژ نسبتا بالایی دارد، بهتره پارکت لمینتی تهیه کنید که با بودجه ی شما هماهنگ باشد و قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.

برای اینکه بتوانید پارکت لمینت ارزان را با کیفیت مناسب تهیه کنید می توانید با مشاوران دکوما تماس بگیرید و از تجربیات آن ها درباره ی انواع پارکت لمینت های موجود در بازار بهره مند بشوید.

دکوماوود ارائه دهنده برتر پارکت لمینت

در این مقاله به مهم ترین نکاتی که هنگام خرید پارکت ارزان باید به آن ها توجه داشته باشید اشاره شد. پارکت لمینت پوششی جذاب و مشابه چوب طبیعی برای کف مکان های مختلف است که افراد می توانند با توجه به بودجه ی خود و متناسب با سلیقه ی شخصی برای خرید آن اقدام کنند.

متخصصین دکوماوود آماده ی ارائه ی مشاوره و سایر خدمات معتبر در زمینه ی فروش پارکت لمینت هستند. دکوماوود مرجع تخصصی و تضمینی فروش پارکت لمینت است که انواع پارکت و کفپوش را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)