راهنمای خرید شیرآلات اهرمی ساختمانی

راهنمای خرید شیرآلات اهرمی ساختمانی

همه ما هر روز از شیرآلات ساختمانی استفاده می کنیم و میتوان گفنت از پرکاربردترین لوازم ساختمانی محسوب می شوند. لازم است بدانیم هنگام خرید شیرآلات باید به چه مواردی دقت کنیم، تا یک خرید خوب داشته باشیم. از نظر منطقی طبیعی است که بهترین محصول را انتخاب کنیم تا به خیال راحت بتوانیم هر روز به مدت طولانی از آنها بهره ببریم.

اگر قصد خرید شیرآلات ساختمانی ایرانی دارید این مطلب را بخوانید

در ابتدا شاید لازم است بدانید که شیرآلات بهداشتی چند نوع هستند:

  1.  شیرالات ساده: که صرفا برای کنترل جریان آب هستند و آب سرد و گرم را نمی توانند مخلوط کنند.
  2. شیرآلات پدالی: بیشتر در اماکن عمومی مثل بیمارستان، مدارس و هتل ها مورد استفاده قرار میگیرند و مزایای شان در میزان مصرف کم آب است و همچنین عدم تماس دست که باعث انتقال بیماری نمی شود.
  3. شیرآلات اهرمی: دارای ظاهری زیبا هستند فشار آب را کنترل می کنند و از مدل های قدیمی راحت تر باز و بسته می شوند و در صورت خراب شدن به راحتی تعمیر می شوند و قطعات آنان در بازار به راحتی یافت می شود.
  4. شیرآلات الکترونیک: صرفه جویی مصرف آب در این نوع به حداکثر میرسد به دلیل قطع و وصل سریع آب و همچنین باعث رعایت بهداشت به دلیل عدم تماس دست با اهرم ها می باشد.
  5. شیرآلات لمسی: با لمس کردن هر نقطه از شیر، آب قطع و وصل میشود و بیشتر هم ‌برای شیرهای ظرفشویی و روشویی کاربرد دارد.

تنوع رنگ شیرآلات ساختمانی

  • شیرآلات کروم: شیرآلات با روکش کروم که فروش بیشتری دارند بدلیل ست کردن با وسایل دیگر و قیمت پایین و در تمیز نگه داشتن آسان است. در برابر جریان آب هم مقاومت خوبی دارند و در بازار به آسانی یافت می شوند.
  • شیرآلات سفید: باعث تمیزی و درخشان‌ شدن سرویس بهداشتی می شود ، با رنگ های سفید و متضاد دکوراسیون خانه هم ست میشوند و روکش سفیدشان از جنس پلاستیک مقاوم یا چینی است به آسانی تمیز می شوند.
  • شیرآلات طلایی: همان طور که می دانید رنگ طلایی به دکوراسیون داخلی حالتی شیک و لوکس را القا می کند. اکثر تولید کننده های شیرآلات لوکس رنگ طلایی را با متریال با کیفیت می سازند و از این رو به راحتی می توان این شیرها را تمیز کرد. مسلما از همه رنگ های دیگر شیرآلات ساختمانی گران قیمت تر هستند.
  • شیرآلات برنزی: ظاهری سنتی به سرویس بهداشتی می دهند اما مدرن به نظر می رسند، در برابر فرسودگی ناشی از جریان آب مقاومند تمیز کردنشان راحت می باشد و در بازار در مدل های جدید و قدیم موجود هستند.

راهنمای خرید شیرآلات اهرمی ساختمانی

مهمترین نکته ضمانت و خدمات پس از فروش شیرآلات است که به هنگام خرید باید به آن توجه داشت حتی شیرآلات ارزان قیمت هم باید هنگام خرید گارانتی امضا شده با تاریخ معتبر داشته باشند.

بهترین و پرفروش ترین برند شیرآلات بهداشتی ساختمانی کدامند؟

شیرآلات کسری را به بهترین قیمت از نمایندگی رسمی تهران (فروشگاه محمودی رئوف) بخرید؛ انواع شیرآلات کلاسیک، شیرهای توکار، یونیورست، شیرهای آشپزخانه شاوری و روشویی های پایه بلند همراه گارانتی اصل به صورت عمده و تک به فروش می رسد.

سایر محصولات کسری:

  • انواع فلاش تانک
  • شیرآلات بهداشتی توکار و روکار
  • قطعات شیرآلات بهداشتی ساختمان

شیرآلات کسری: با آسودگی خاطر شیرآلات کسری Kasra  را خریداری کنید؛ بدلیل داشتن کیفیت بالا و تنوع رنگ در محصولاتشان و همچنین دارای  90 طرح و مدل هستند محصولاتشان به کشورهایی چون عراق، افغانستان،  ترکمنستان، سوریه، روسیه، شمال آفریقا عرضه میگردد، قیمت مناسبی دارند و از دیگر فعالیت های گروه کسری وارد کردن انواع لوازم بهداشتی از کشورهای اروپایی و آسیایی به ویژه ایتالیا و چین با برند ملودی است، همچنین دارای ضمانت نامه  5 ساله و خدمات پس از فروش می باشند. پس با خیالی راحت محصولات شیرآلات کسری (/https://raufshop.com/product-category/kasra) را خریداری کنید.

شیرآلات قهرمان: از جمله برندهای مشهور تولید کننده شیرآلات بهداشتی برند قهرمان است که در انواع مدل مثل مدل های آبشار، رویال، آلمانی، صدف، و ایتالیایی… به بازار عرضه میشود و در ساخت شان استانداردهای جهانی رعایت شده است و با مدرنترین دستگاه ها تولید شده اند .

شیرآلات راسان: بدلیل سابقه طولانی در تولید شیرآلات بهداشتی و مدل های صنعتی و کلاسیک که به بازار عرضه کرده است، مواد بکارگرفته شده درساخت شان از بهترین مواد اولیه است و از جدیدترین تکنولوژی روز استفاده کرده اند، در انواع مختلف و کارایی متفاوت و استانداردهای لازم ساخته شده اند، همچنین دارای ضمانت نامه 5 ساله و 15 سال خدمات پس ازفروش هستند.

شیرآلات kwc: مدرن ترین شیرآلات، شیرآلات کی دبلیو سی هستند که کی از بزرگترین تولیدکننده شیرآلات ظرفشویی،  دستشویی، حمام در جهان به حساب می آید و دارای تکنولوژی پایدار و طراحی هوشمندانه و مهمترین هدف شان صرفه جویی در مصرف آب است و مقاومت بالای محصولاتشان در برابر آب و رطوبت که به مرور زمان زود فرسوده نمی شوند.

اگر قصد خرید شیرآلات به صورت عمد دارید لطفا جهت هماهنگی برای تخفیفات درصدی با فروشگاه محمودی رئوف تماس بگیرید. قیمت شیرآلات KWC به دلیل کیفیت در ساخت و نوع متریال به کار رفته در شیرآلات به مراتب از بسیاری از شرکت های تولیدکننده شیرآلات بالاتر است. محبوبیت شیرآلات کی دبلیو سی در بازار باعث شده تا شما این شیرآلات را در اکثر مجتمع های تجاری و مسکونی سراسر ایران ببینید.

محصولات شیرآلات KWC عبارتند از:

  • شیرآلات بهداشتی ساختمانی کی دبلیو سی
  • شیرآلات KWC با حسگر چشمی
  • شیرآلات توکار Modern
  • شیرآلات جدید رنگی
  • شیرآلات ترموستاتیک
  • شیرآلات الکترونیکی

شیرآلات شودر: شیرآلات ساختمانی شودر که از نظر زیبایی و کیفیت فوق العاده هستند و براساس طرح آلمانی ساخته شده اند نکته حائز اهمیت در این شیرآلات بهینه سازی مصرف آب و قرار دادن کارتریج های دو مرحله ای در ساخت شان است. دارای تنوع رنگ زیادی هستند (طلایی، شیری طلایی، سفیدکروم، طلایی مات ، مسی، مشکی). با توجه به کیفیت متریال جزء شیرآلات لوکس و گران قیمت محسوب می شوند.

تمامی برندهای شیرآلات ساختمانی که معرفی شد در فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف (raufshop.com) موجود است. لازم به ذکر است که، امکان خرید عمده شیرآلات وجود دارد و می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری خرید خود را انجام دهید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟