آشنایی با بهترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو

با ورود غیرقانونی برخی از لوازم آرایشی بهداشتی به ایران نمی توان در مورد کیفیت و اصالت آنها با اطمینان سخن گفت. لذا استفاده از برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی مطمئن تر بوده و نشان از اصالت کالا دارند. از طرفی دیگر مقرون به صرفه تر نیز هستند. در ادامه، شما را با برخی از بهترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو آشنا می کنیم.

تنها برخی از محصولات خارجی در ایران نمایندگی دارند. سایر محصولات خارجی به دلیل مشخص نبودن اصل بودن شان قابل اطمینان و اعتماد نیستند. در عین حال دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه ایرانی هستند. بنابراین بهترین پیشنهاد استفاده از محصولات ایرانی قابل اطمینان است. با این کار هم از محصولات داخلی حمایت کرده و هم مراقب جیب خودتان هستید.

مای (MY)

به جرات می توان گفت به قدری کیفیت محصولات برند مای بالاست که اغلب افراد بر این باورند که یکی از برند های آرایشی و بهداشتی خارجی است. کیفیت محصولات این شرکت در سطح بین المللی بوده؛ به طوری که موفق به اخذ استاندارد ISO22726 که یکی از بااعتبارترین استانداردهای بین المللی لوازم آرایشی بهداشتی جهان (بررسی کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی گران) محسوب می شود؛ شده است.

از ویژگی های این کمپانی می توان به تنوع و گستردگی محصولات آن در زمینه های مختلف مراقبت از پوست و مو اشاره کرد. همچنین این محصولات با ساختار ژنتیکی پوست و موی ایرانی بسیار سازگار هستند ؛ به طوری طرفداران بی شماری در بین ایرانی ها دارند. از محصولات مای می توان به انواع مرطب کننده، رژ لب، شامپو، کرم پودر و … اشاره کرد.

آشنایی با بهترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو

هیدرودرم

یکی دیگر از برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی لابراتور پارس حیان بوده که هیدرودرم از شاخص ترین محصولات مراقبت از پوست و موی این کمپانی است. این لابراتور تا کنون موفق شده برندهای نام آشنا و معتبری مانند هیدرودرم، فولیکا، آردن و هرباسنس را به بازار معرفی کند. محصولات مراقبت از پوست و مو برند هیدرودرم بسیار متنوع است. انواع ضدآفتاب، لوسیون، تونر، شامپو، آرایش پاک کن، محرک رشد ناخن و … از محصولات شاخص آن محسوب می شوند. برای خرید محصولات از فروشگاه لوازم آرایشی سلین بازدید نمایید.

کالیستا (callista)

از دیگر برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی می توان به کالیستا اشاره کرد. اولین نکته ای که در مورد محصولات کالیستا به چشم می خورد کیفیت و طراحی رنگ های جذاب در بسته بندی آنهاست. درست است که تنوع کالاهای این برند زیاد نیست؛ اما از کیفیت ایده آل محصولات آن نمی شود گذشت. این کمپانی ایرانی مواد اولیه محصولات خود را از اروپا و آمریکا وارد می کند؛ اما فرمولاسیون آنها در آزمایشگاه این شرکت تولید و تست می شود. از دسته محصولات آرایشی کالیستا می توان به چشم، صورت، لب و ناخن اشاره کرد. محصولات این برند نیز فاقد هرگونه سرب و پارابن است.

فولیکا

از دیگر برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی باید به فولیکا اشاره کرد. محصولات این شرکت از سال 86 وارد بازار شده و در این مدت توانسته مشتریان بسیاری را به دست آورد. بیشترین شهرت فولیکا، مدت اثرگذاری محصولات آن به خصوص انواع شامپو است. در تولید محصولات مراقبت از پوست و موی فولیکا از عصاره های گیاهی و ویتامین های مغذی استفاده شده ؛ به طوری که انواع شامپوهای تقویت‌کننده، اسپری‌های محافظت از مو و … از کیفیتی استاندارد برخوردار هستند.

سینره (Cinere) و این‌لی (INLAY)

نام سینره برای طرفداران مراقبت از پوست و مو بسیار آشناست. این برند به همراه این لی از گروه های لابراتور داروهای گیاهی طبیعت زنده بوده از سال 76 تاکنون فعالیت دارد. محصولات این کمپانی موفق ایرانی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. از محصولات مطرح سینره می توان به انواع ضدآفتاب، لوسیون، شامپو و … اشاره کرد. همچنین انواع رژ لب، لاک، کرم پودر، پنکک و … برند این لی از محصولات باکیفیت با استانداردهای جهانی برخوردار است ؛ تا این حد که از سرب و پارابن در ساخت آنها استفاده نمی شود. بنابراین یا خیالی آسوده می توان از این محصولات که تولید یکی از برند های آرایشی و بهداشتی صاحب نام ایرانی است استفاده کرد.

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سلین بیوتی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است که با ارائه بهترین محصولات ایرانی و خارجی در خدمت شما عزیزان می باشد. همچنین شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی کامان نیز از محصولات ما بازدید نمایید.

آشنایی با بهترین برند های آرایشی و بهداشتی ایرانی برای مراقبت از پوست و مو

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟