موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

یکی از جذاب­ترین و راحت­ ترین انواع کفپوش ­ها برای محیط ­های مختلف، موکت است که این روزها به دلیل محبوبیت بسیاری که داشته در انواع مختلف تولید و عرضه می­شود. یکی از پرطرفدارترین انواع موکت، موکت تایل است. حتماً شما نیز تا حدودی در مورد این موکت جذاب چیزهایی شنیده ­اید و می­دانید که موکت تایل چیست؟

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

برندهای ایرانی مختلفی این روزها در زمینه تولید موکت تایل ایرانی مشغول به تولید محصولاتی با کیفیتی عالی هستند که از بین آن­ها می­توان برند The best را نام برد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید که یکی از بزرگترین فروشگاه­ های عرضه کننده انواع موکت است آشنا شویم:

موکت تایل ایرانی چیست؟

موکت­ ها به طور کلی به دو دسته رولی و تایل تقسیم خواهند شد. در گذشته تنها از موکت رولی استفاده می­شد که هنوز هم در عرض­ های متنوع و به صورت متری عرضه می­شود. موکت تایل یا مدولار اما یکی از جدیدترین انواع موکت است که در واقع از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی مجزا، تشکیل خواهد شد.

به نوعی این نوع چینش قطعات در موکت تایل است که باعث تفاوت آن با دیگر موکت­ ها می­شود. موکت تایل در واقع از حالت سنتی فاصله گرفته و به فضا سبکی مدرن خواهد بخشید. این نوع موکت به صورت قطعاتی مربع یا چهارگوش با اندازه یکسان طراحی و تولید می­شود.

امروزه تولید موکت تایل توسط تولیدکنندگان داخلی نیز انجام شده و استفاده از دستگاه­ های بسیار پیشرفته و نیز بهره ­گیری از فناوری­ های روز دنیا در تولید این موکت­ ها، سبب شده است که با محصولات برندهای خارجی رقابت تنگاتنگی داشته باشند. حتی در برخی موارد می­ توان موکت ­های ایرانی بسیار باکیفیتی را با قیمتی بسیار مناسب­تر از نمونه­ های خارجی تهیه نمود.

موکت تایل ایرانی چه مزیتی دارد؟

همانطور که گفتیم موکت­ تایل ایرانی در صورتی که از برندی باکیفیت تهیه شده باشد می­تواند یک گزینه بسیار عالی برای پوشش محیط ­های مختلف محسوب شود. از مزایای موکت تایل ایرانی خوب می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دارای نصب آسانی هستند.
  2. در کاهش مصرف انرژی بسیار موثر می­باشند.
  3. از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند.
  4. به سادگی با دکوراسیون هر فضایی هماهنگ خواهند شد.
  5. مانع از ایجاد آلودگی صوتی می­شوند.
  6. از نظر طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند.
  7. به راحتی قابل نظافت و شستشو هستند.
  8. دارای قابلیت ضد حریق و آتش ­سوزی می­باشند.
  9. تعویض و جابجایی موکت تایل با توجه به ابعاد کوچکی که داشته به راحتی امکان پذیر است.
  10. از موکت تایل در هر مکانی می­توان استفاده نمود.

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

موکت تایل ایرانی چه کاربردی دارد؟

تنوع موکت­ های تایل ایرانی بسیار زیاد است و به راحتی می­توان برای هر مکانی، یک موکت تایل با طرح و رنگی زیبا و متناسب با فضا انتخاب نمود. برای همین در استفاده از این موکت هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. در ادامه بیشتر با کاربردهای مهم موکت تایل ایرانی آشنا خواهیم شد:

1. موکت تایل ایرانی هتلی

یکی از پرکاربردترین انواع کفپوش برای بخش­های مختلف یک هتل، موکت تایل ایرانی است. این موکت ­ها دارای نمونه ­های هتلی می­باشند و کاملاً مخصوص محیط­ های پررفت و آمد طراحی شده ­اند. موکت­ های تایل به دلیل برخورداری از طرح و رنگ متنوع، به راحتی قابل انتخاب براساس دکوراسیون داخلی فضای هتل خواهند بود. از این موکت­ ها همچنین برای مکان­ هایی چون باشگاه ورزشی، کافی­ شاپ، رستوران و… نیز استفاده می­شود.

2. موکت تایل ایرانی اداری

با استفاده از یک موکت تایل ایرانی باکیفیت می­توان فضایی شیک و مدرن را برای یک محیط اداری به ارمغان آورد. از آن جایی که موکت­ های تایل عایق صدا، متنوع و دارای قابلیت شستشو هستند برای محیط­ هایی چون ادارات، شرکت­ها و… یک انتخاب بسیار عالی محسوب می­شوند. همچنین موکت تایل یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای پوشش کف بخش­ های مختلف یک اداره خواهد بود.

3. موکت تایل ایرانی منزل

در انتخاب پوشش کف بخش های مختلف منزل، راحتی یکی از فاکتورهای بسیار مهم محسوب می­شود. نرمی و لطافتی که موکت­ های تایل دارا هستند محیطی گرم و صمیمی را برای یک خانه ایجاد خواهد نمود. این موکت­­ ها فوق ­العاده زیبا می­باشند و به راحتی حتی می­توانند جایگزین فرش شوند. موکت­ های تایل در برابر گرما و صدا نیز عایق هستند و با استفاده از آن­ها می­توان فضایی دنج و مطمئن را برای خود و خانواده ساخت.

4. موکت تایل ایرانی سالن آمفی تئاتر

برای پوشش کف سالن­ های آمفی تئاتر نیز می­توان از موکت تایل استفاده نمود. به دلیل رفت و آمد بسیار بالا در این سالن­ ها بسیار مهم است که موکت انتخابی برای این مکان­ ها، مقاوم، راحت و عایق صدا باشد. موکت تایل می­تواند به خوبی با برخورداری از تمامی این ویژگی ­ها، یک انتخاب مناسب برای این سالن­ ها به شمار آید.

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

ویژگی ­های موکت تایل ایرانی

در بین موکت­ های مختلف، موکت­ های تایل ایرانی یک گزینه خاص و مقاوم هستند که توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کنند. این موکت­ ها دارای انواع مختلفی از قبیل اداری و هتلی هستند و به همین دلیل به راحتی می­توان براساس مکان موردنظر از یک موکت تایل ایرانی مناسب استفاده نمود. در ساخت این دسته از موکت­ ها از الیاف مختلفی چون پلی استر، پشم، پلی پروپیلن بهره گرفته می­شود.

این موکت­ ها به دلیل وزن سبکی که داشته به آسانی قابل جابجایی هستند و به همین دلیل امکان استفاده از آن­ها در مکان­ های مختلف وجود خواهد داشت. این موکت­ ها همچنین دارای قیمتی بسیار مناسب می­باشند و برای هر مکانی می­توان با هر بودجه­ ای از آن­ها استفاده نمود.

بهترین موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

همانطور که در این مطلب به آن اشاره شد موکت تایل ایرانی این روزها یکی از باکیفیت ­ترین انواع موکت می­باشد و توانسته به دلیل برخورداری از ویژگی­ هایی که داشته در بسیاری از مکان­ها بهترین کفپوش شناخته شود. یکی از بهترین برندهای ایرانی که در زمینه تولید موکت تایل بسیار موفق ظاهر شده است برند The best است. این برند ارائه دهنده باکیفیت ­ترین موکت­ های تایل در انواع طرح و رنگ مختلف است. برند دبست توانسته با استفاده از بهترین متریال و نیز به­ روزترین متد روز دنیا باکیفیت­ ترین موکت­ های تایل ایرانی را تولید کند.

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

برند The best برند انحصاری شرکت گامان تزیین جاوید است و شما می­توانید بهترین موکت ­ها را از این برند با قیمتی بسیار عالی در فروشگاه گامان تزیین جاوید انتخاب و خریداری نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟