قیمت و خرید میز تلویزیون، میز ال سی دی، مدرن و جدید

از آن جایی که در هر منزلی حداقل یک تلویزیون وجود دارد، وجود میز تلویزیون که تلویزیون و لوازم صوتی تصویری روی آن قرار بگیرد لازم است.

هر شخصی میز تلویزیون را بر اساس بودجه و سلیقه خود انتخاب می کند منتها ما قصد داریم در این مطلب شما را برای خرید آگاهانه تر راهنمایی کنیم و نکاتی را به شما بگوییم که شاید در حالت عادی زیاد به آن توجه نکنید.

قیمت و خرید میز تلویزیون، میز ال سی دی، مدرن و جدید

راهنما خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون را باید با توجه به نوع و اندازه تلویزیون خود خریداری کنید به صورتی که همیشه میز بزرگ تر از تلویزیون باشد. همچنین توجه داشته باشید که ارتفاع این میز باید با نشیمن مبلمان منزلتان تناسب داشته باشد تا برای تماشا تلویزیون دچار مشکل نشوید.

اگر تلویزیون شما 55 اینچ یا کمتر است باید میزی با طول 140 سانتی متر، اگر تلویزیون شما بیش از 55 اینچ تا 60 اینچ است باید میزی با طول 160 سانتی متر و اگر تلویزیون شما بیش از 60 اینچ است باید میزی با طول بیش از 180 سانتی متر خریداری کنید.

قیمت و خرید میز تلویزیون، میز ال سی دی، مدرن و جدید

میز تلویزیون مدرن و جدید

در سبک مدرن از رنگ های خنثی و خطوط موازی استفاده می شود. میزهای تلویزیون مدرن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به صورت ساده طراحی و تولید می شوند.

در مدل های میز تلویزیون جدید مدل دیواری هم بسیار مورد توجه است که قابل نصب بر روی دیوار بوده و فضای منزل شما را باز تر نشان می دهند.

میز ال سی دی سفید

میز ال سی دی سفید در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. علت این موضوع می تواند رواج پیدا کردن سبک مدرن و استفاده از رنگ های خنثی باشد. استفاده از وسایلی با رنگ سفید باعث بزرگ بنظر رسیدن منزل می شود و همچنین شما می توانید اطراف آن را با وسایل رنگی و متنوع تزیین کنید.

قیمت و خرید میز تلویزیون، میز ال سی دی، مدرن و جدید

 

میز ال سی دی دیواری

برخی از میزهای تلویزیونی دیواری بوده و بر روی دیوار نصب می شوند. این میزها دو نوع هستند نوع اول حالت شلف بوده و به دیوار نصب می شوند و تلویزیون بر روی آنها قرار می گیرد. نوع دوم با فاصله از تلویزیون بر روی دیوار نصب شده و سایر لوازم صوتی و تصویری را نگه می دارند.

قیمت و خرید میز تلویزیون، میز ال سی دی، مدرن و جدید

میز تلویزیون ام دی اف

قطعا متریال استفاده شده برای ساخت هر محصول نشاندهنده کیفیت آن محصول است و هرچه متریال محصولی بهتر و کیفیت آن بالاتر باشد، قیمت آن نیز به طبع بیشتر می شود.

ام دی اف یکی از متریال بسیار با کیفیت محسوب شده و به نسبت کیفیت قیمت مناسبی دارد.

قیمت و خرید میز تلویزیون، میز ال سی دی، مدرن و جدید

میز تلویزیون ارزان

میز تلویزیون هایی که  از جنس ملامینه و امثال آن تولید می شوند از نظر قیمتی مناسب تر هستند اما کیفیت کمتری دارند. توصیه می کنیم با کمی هزینه بیشتر میزی خریداری کنید که دوام بالایی داشته و سال ها برای شما عمر کند.

قیمت و خرید میز تلویزیون، میز ال سی دی، مدرن و جدید

آف دکور، از کارخانه به خانه با تخفیف ویژه

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید میز تلویزیون با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com)  که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته ‌بندی‌های مختلف میز تلویزیون، میز ال ای دی، میز ال سی دی و انواع مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی، سرویس خواب، تخت خواب، سرویس خواب نوزاد و تخت خواب نوزاد و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

 

5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
40 مدل میز تلویزیون مدرن ، جدیدترین مدلهای میز تلویزیون ، میز ال سی دی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)