فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز شروع کنید

فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز شروع کنید

اگر صاحب مغازه یا کسب و کار فیزیکی هستید، احتمالا با مشکلاتی مثل هزینه بالای کرایه مغازه و کم شدن مشتری مواجه شدید.

حتما دل‌تان می‌خواهد همیشه افراد زیادی از شما خرید کنند و با مشکلاتی مثل این موارد سر و کار نداشته باشید. اول از همه بگویم که داشتن مشتری زیاد اصلا کار سختی نیست و به سادگی می‌توانید برای کسب و کارتان مشتری پیدا کنید.

در ادامه این مطلب قرار است راهی موثر برای افزایش مشتری و بیشتر شدن درآمدتان معرفی کنیم. در این روش به وسیله اینترنت برای کسب و کارتان مشتری جذب می‌کنید و به سادگی به جامعه بزرگی از خریداران متصل می‌شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کسب و کار یا فروشگاه‌تان را وارد فضای مجازی کنید.

چطور فروش اینترنتی را شروع کنیم؟

شاید فکر کنید پول درآوردن از اینترنت و راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خیلی سخت است و به مهارت زیادی احتیاج دارد. در حالت کلی، ایجاد یک کسب و کار آنلاین برای فروش اینترنتی دشواری‌هایی دارد، اما راه‌های ساده‌ای هم برای این کار هست.

حتی اگر زیاد هم از اینترنت استفاده نکرده‌اید، باز هم می‌توانید با ساخت فروشگاه در اینترنت، درآمد زیادی داشته باشید.

فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز شروع کنید

حالا به این موضوع می‌پردازیم که چطور به ساده‌ترین روش فروش اینترنتی را شروع کنیم. قدم اول این است که با سرویس‌های آنلاین فروشگاه ساز آشنا شوید. فروشگاه ساز یک سرویس است که به وسیله آن می‌توانید بدون دانش فنی و برنامه نویسی، یک سایت فروشگاهی کامل برای خودتان بسازید.

در واقع فروشگاه ساز کارهای فنی طراحی سایت را برای شما از قبل انجام داده و لازم نیست با موارد پیچیده ساخت سایت سر و کار داشته باشید. شما فقط کافیست در سرویس‌های فروشگاه ساز ثبت نام کنید و بعد از آن یک سایت فروشگاهی به شما داده می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظاهر سایت‌تان را با سلیقه خودتان تغییر دهید. مثلا متن‌ها و عکس‌های پیش فرض را با توضیحاتی در مورد کسب و کارتان جایگزین کنید.

در مرحله بعدی، محصولات و خدمات‌تان را برای فروش در سایت قرار می‌دهید. به همین راحتی مشتریان زیادی که در اینترنت هستند کسب و کارتان را می‌بینند و خریدشان را از سایت شما انجام می‌دهند. فروشگاه ساز پرتال یکی از سرویس‌های ایرانی برای طراحی فروشگاه اینترنتی است. با استفاده از پرتال می‌توانید خیلی ساده و بدون نیاز به هیچ دانش خاصی سایت فروشگاهی بسازید.

ابتدا به سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کرده و در سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت کردن مشخصات‌تان، به پنل فروشگاه ساز وارد می‌شوید. در ابتدا چند ویدیو آموزشی کوتاه به شما نمایش داده می‌شود. بعد از دیدن این ویدیوها، خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی می‌توانید یک سایت فروشگاهی برای خودتان بسازید و از طریق آن کسب درآمد کنید. در مقاله آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت کامل روند ایجاد سایت فروشگاهی را به شما توضیح دادیم.

چقدر طول می‌کشد تا سایت فروشگاهی آماده شود؟

اگر از فروشگاه سازها استفاده کنید، روند ساخت سایت و قرار دادن محصولات در آن به سرعت انجام می‌شود. اگر همین الان برای ایجاد سایت با فروشگاه ساز اقدام کنید، تا 10 دقیقه دیگر یک سایت اینترنتی برای فروش محصول خواهید داشت.

درست است، فقط 10 دقیقه زمان می‌برد تا یک سایت برای شما ایجاد شود. حالا 3 یا 4 ساعت وقت بگذارید و ویدیوهای آموزشی کار با فروشگاه ساز را ببینید.

فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز شروع کنید

بعد از دیدن ویدیوهای آموزشی، نهایتا 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد تا صفحه اول سایت‌تان را طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می‌شود و بعد از آن به سراغ صفحات دیگر سایت مثل صفحه تماس با ما و درباره ما می‌روید. بعد از تکمیل شدن صفحات اصلی سایت، وقتش رسیده که محصولات‌تان را در سایت قرار دهید.

مدت زمان این کار به تعداد کالاهای فروشگاه شما بستگی دارد. به طور متوسط وارد کردن هر کالا در سایت حدود 30 دقیقه تا 1 ساعت زمان می‌برد. پس در 1 روز می‌توانید 10 محصول را در سایت‌تان قرار دهید. نهایتا 4 تا 6 روز طول می‌کشد که سایت‌تان آماده شود و فروش اینترنتی را شروع کنید.

چطور برای سایتم مشتری پیدا کنم؟

حالا که سایت شما آماده شده است باید به دنبال این باشید که فروشگاه اینترنتی خودتان را به مشتریان معرفی کنید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد.

یک راه خیلی موثر این است که سایت‌تان را به موتورهای جستجوی محصول ترب و ایمالز متصل کنید. با این کار مشتریانی که به دنبال محصولات شما هستند، سایت‌تان را در ترب و ایمالز می‌بینند. اگر قیمت محصول‌تان رقابتی باشد، وارد سایت شما می‌شوند و خریدشان را انجام می‌دهند.

اگر از فروشگاه ساز پرتال استفاده کنید، این امکان برای شما فراهم شده است که سایت‌تان را خیلی راحت و بدون انجام کار خاصی به ترب و ایمالز متصل کنید. این روش باعث می‌شود که به سرعت برای سایت‌تان مشتری پیدا کنید. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی در کمتر از 1 هفته بعد راه‌اندازی، از این طریق توانستند مشتریان زیادی برای خودشان پیدا کنند.

فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز شروع کنید

فروش اینترنتی را جدی بگیرید

فروش اینترنتی نه به سرمایه زیادی نیاز دارد و نه لازم است مثل مغازه همیشه در آن حضور داشته باشید. با ساخت سایت در اینترنت، مشتریان وارد آن می‌شوند و خرید می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش‌ها را بسته‌بندی کنید و برای خریداران بفرستید. فروش اینترنتی به سادگی کسب و کار شما را متحول می‌کند، پس همین الان یک سایت فروشگاهی بسازید و این کار را شروع کنید.

برای طراحی سایت، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟