جابرینا محلی برای انجام امور ساختمان و دکوراسیون

جابرینا ، با راه اندازی پورتال اینترنتی از سوی جمعی از متخصصان در حوزه معماری داخلی و امور خدماتی در قالب یک مجموعه شبکه اجتماعی تخصصی فراهم شد .
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییر کوچکی خانه یا محل کار خود ایجاد کنید و یا برای بازسازی ، ساخت ویلا و خانه رویایی خود به دنبال شرکتی معتبر و مجموعه ای با تجربه همچنین حرفه ای باشید که بتوانید به آن اعتماد کنید .
جابرینا محلی برای ارتباط جهت امور خدمات منزل ، ساختمان و دکوراسیون است همچنین می توانید تصاویر پروژه ها به همراه نمونه کار آن ها را در سایت مشاهده کنید .
لیست خدمات جابرینا اعم از : نصب و اجرای کلیه امور ساختمان و دکوراسیون مانند بازسازی ساختمان ، لوله و اتصالات و شیر آلات ، کلیه امور مرتبط با چوب مانند پارتیشن و کمد دیواری ، اجرای سقف و دیوار کاذب .. همچنین می توانید برای دیدن تمامی اطلاعات مجموعه به سایت مراجعه کنید .
این پورتال که تلفیقی از یک شبکه ارتباطی تخصصی و محلی برای عرضه محصولات در حوزه معماری و دکوراسیون است، راهی برای ایده گرفتن در پروژه ها و استفاده از خدمات تخصصی متخصصان و مشاوران این حوزه و دسترسی به محصولات مناسب است . مکانی برای پیدا کردن طراحی های مورد علاقه تان و انتخاب مناسب ترین افراد برای پروژه شما با بهترین قیمت و کیفیتی فوق العاده!
وبسایت جابرینا با هدف ایجاد دسترسی آنلاین به کالا و خدمات درحوزه معماری و دکوراسیون ایجاد و راه اندازی شده است ، از جمله بخش‌های این مجموعه بخش طراحان است که ساختاری همانند یک شبکه اجتماعی تخصصی و کاربردی در این حوزه را عرضه می کند

جابرینا محلی برای انجام امور ساختمان و دکوراسیون

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟