کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران جزوی از پر طرفدارترین زیر مجموعه های کابینت ام دی اف می باشد.البته دلیل این موضوع شباهت بسیار بالا این مدل از طراحی به چوب است.این شباهت به اندازه می باشد که اگر متخصص نباشید به هیچ عنوان قابل تشخیص قصد ما در این مقاله از اتاق این می باشد که می خواهیم به تمامی سوال های شما مانند قیمت کابینت ممبران؟بهترین رنگ کابینت ممبران،طرح های جدید،بهترین برند های تولیدی و همچنین راهنمای خرید کابینت ممبران پاسخگو باشیم.در ادامه همراه ما باشید.

کابینت ممبران چیست؟

تفاوت در آشپزخانه های که از ام دی اف استفاده می شود فقط در مدل های درب آن می باشد .ممبران تشکیل از ام دی اف های یک رو خام (منظور از یک رو خام یک سمت دارای روکش ملامینه سفید و سمت دیگر دارای سطحی سیقلی می باشد) و روکش پی وی سی می باشد.که ام دی اف توسط دستگاه سی ان سی ابزار میخورد و بعد از آن با بکار گیری دستگاه وکیوم،روکش پی وی سی با چسب های مخصوص قرار میگیرد و با ایجاد محیط خلا روکش روی ام دی اف قرار میگیرد.پس از اتمام مرحله لولا کاری انجام می شود و پس از لولا کاری درب ها آماده نصب می باشند.

کابینت ممبران چیست؟

هزینه کابینت ممبران

به نظر شما قیمت کابینت ممبران پایین است؟یا قیمت بالایی دارد؟و یا اینکه باید قیمت این محصول را با چه مدلی مقایسه کنیم؟

به نظر خیلی از کارشناسان در این حوضه این است که ممبران را باید با کابینت های چوبی و روکش چوب از نظر قیمتی مقایسه کنیم.چوب بیشترین شباهت و نزدیکی را به به این دو مدل دارد.اما باید بدانید حداقل قیمت در روکش چوب 15 میلیون تومان و چوب 25 میلیون به بالا است اما ممبران در بهترین حالت ممکن تا متری 8 تا 10 میلیون تومان می باشد.

پس با کمی دقت در میابیم که این محصول قیمت بسیار مناسبی نسبت به رقیب های خود دارد با توجه به کیفیت مناسب به شما ارائه می دهد.

اما اگر بخواهیم با دیگر ام دی اف ها مقایسه کنیم بعد از پولیشی ممبران از نظر قیمتی در جایگاه دوم قرار دارد.

کاتالوگ کابینت ممبران

درب ها در این محصول حرف اول و اخر میزد.قبل از هر طراحی باید بدانید که مجموعه یا شرکتی را که انتخاب می کنید توانای اجرا طراحی شما را دارد یا خیر .اینجاست که مشاهده کاتالوگ کمک بسیار فراوانی به ما می کند که در صورت نداشتن طراحی دلخواه شما،شبیه ترین طراحی پیدا کنید.

اما اگر به دنبال کاتالوگ حود آشپزخانه هستید بهتر است به گوگل بزرگترین کاتالوگ دنیا مراجعه کنید.

هزینه کابینت ممبران سفید صدفی

یکی از پر انتخاب ترین رنگ ها در کابینت ممبران رنگ سفید صدفی است.به نظر شما چرا این رنگ طرفداران بسیاری دارد؟ رنگ سفی با توجه به این که سبب بزرگ نشان دادن محیط و همچین تمیزی و زیبایی می باشد جز پر انتخاب ترین رنگ ها می باشد.همین موضوع سبب شده به نسبت قیمت بالا تری نسبت به مابقی رنگ ها داشته باشد.تقاضا در بازار ایران سبب قیمت بالا در یک محصول در یک رنگ خاص است.در صورتی که هیچ تفاوتی در جنس روکش و فرآیند تولید وجود ندارد.قیمت این رنگ در بازار کشوراگر به صورت مات باشد کمتر از متری 7 میلیون تومان و اگر براق باید متری 9 میلیون تومان می باشد.

کابینت ممبران ساده

دیگر مدلی که در این محصول طرفدارات بسیاری دارد طراحی ساده در این محصول می باشد.زمانی که ما به دنبال طراحی ساده  هستید بهتر است سبک نئوکلاسیک را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم در بخش این است که سرچ کردن کابینت ممبران مدرن کلمه کاملا اشتباه می باشد بهتر است در سرچ از کلمه جدید استفاده کنیم.

طرح کابینت ممبران کلاسیک

مهم ترین قسمت قبل از اجرا داشتن یک معمار یا طراحی می باشد که قبل از هر کاری یک طراحی مناسب با توجه به متراژ و نور داشته باشید.

کابینت ممبران جدید

جدیدتری محصولات در این بخش را می توان به داشتن مدل جدید در طراحی درب دانست.استفاده از ابزار ها و منبت جدید می توانید جلوه جدیدی به کابینت ممبران شما بدهد. 

کابینت ممبران چیست؟

مدل کابینت ممبران اروپایی

خیلی جالب است بدانید در این روزا سرچ بسیار بالایی در این کلمه در گوگل فارسی وجود دارد.اما بهتر است قبل از استفاده از طراحی اروپایی به چند نکته توجه کنیم:

در نگاه اول دکوراسیون داخلی اروپایی به صورت کامل با دکوراسیون داخلی ایرانی متفاوت می باشد.

رنگ های که در دکوراسیون اروپایی مورد استفاده قرار میگیرد نمی تواند جایگزین در طراحی ایرانی باشد.

اما می شود در برخی از موارد از طراحی اروپای برای دکوراسیون کمک گرفت .مثل استفاده از سنگ های گرانیت مناسب،قرار گیری کشو ها و دیزاین کلی و …..

مدل کابینت ممبران سلطنتی

میشه گفت مناسب ترین مدل برای آشپزخانه های بزرگ این مدل از طراحی کابینت ممبران است.داشتن منبت و ابزار با رنگ های طلایی و مسی ،بسیاری از موارد دیگر……

آیا کابینت ممبران مناسب برای آشپزخانه های کوچک می باشد.؟

خیر کابینت ممبران را به هیچ عنوان برای آشپزخانه کوچک استفاده نکنید.

کابینت ممبران قهوه ای

کابینت ممبران قهوه ای یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان برای آشپزخانه خود استفاده کرد. این طرح در دو سبک کلاسیک و نئوکلاسیک ساخته و بیشتر در آشپرخانه های متراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ قهوه ای در روانشناسی نشانه امنیت ، سالم بودن و آرامش می باشد. این مدل را می توان با رنگ های دیگری ترکیب نمود به طور مثال قهوه ای یا رنگ سفید ترکیب بسیار چشم نوازی را می سازد.

پنجدری  اجرا کننده انواع کابینت ممبران

پنجدری یک شرکت فعال در حوزه اجرا و نصب انواع کابینت ممبران است. این شرکت با تجربه و تخصصی که در این چند سال به دست آورده است به ارائه خدمات با کیفیت و با دقت در بازار مشغول به کار می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب شرکت پنجدری تعهد استفاده از بهترین متریال های موجود در بازار می باشد. پنجدری با ارائه خدمات در همین حوزه همیشه حرفی برای گفتن داشته و دارد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟