مدل های متنوع در اجرای چمن مصنوعی رستوران، کافه و روف گاردن

مدل های متنوع در اجرای چمن مصنوعی رستوران، کافه و روف گاردن

چه کفپوشی برای رستوران، کافه و روف گاردن سراغ دارید که در عین زیبایی و طراوت ماندگار و ارزان باشد و بتوان طرح های متنوعی را با آن اجرا کرد؟ بی شک پاسخ این سوال چمن مصنوعی است. اگر به دنبال یک کفپوش مناسب برای رستوران، کافه و روف گاردن هستید چمن مصنوعی بهترین انتخاب می باشد.

استفاده از چمن مصنوعی در رستوران، کافه و روف گاردن

امروزه استفاده از چمن مصنوعی در رستوران و کافه و روف گاردن ها بسیار مورد استقبال رستوران داران، کافه داردن و افراد زیادی قرار گرفته است. آن هم به دلیل مزایای به نظیری است که چمن مصنوعی دارد می باشد.

چمن مصنوعی در رستوران و کافه

یکی از بهترین مکان ها برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی، برگزاری جشن های تولد، گذراندن اوقات و … رستوران ها و کافه ها می باشد. در رستوران ها و کافه ها پس از کیفیت خدمات ارائه شده، دکور و دنج و با صفا بودن فضا می باشد. اکثر افراد و مشتریان کافه ها و رستوران ها ترجیح می دهند رستوران یا کافه ای انتخاب کنند تا از لحاظ زیبایی بصری چشم نواز باشد تا بتوان از بودن در آن محیط لذت کافی را برد و هم عکس های جذاب و دلنشینی را ثبت کرد. یکی از متریالی که می توان با کمترین هزینه رستوران و کافه را دیزاین کرد و دکور متفاوتی در آن ایجاد کرد چمن مصنوعی رستوران و کافه می باشد. چمن مصنوعی رستوران و کافه به دلیل مزیای فوق العاده ای که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به دلیل تنوع بالای اجرای آن بسیار محبوب می باشد.

چمن مصنوعی در روف گاردن

روف گاردن همان طور که از نامش پیداست به بام هایی سبز و باغی شکل گفته می شود که با چمن کاری و استفاده از گیاهان طبیعی و مصنوعی و چیدمان میز و صندلی به محلی برای گذراندن اوقات و بازیابی انرژی تبدیل می شود. ایجاد فضای سبز در پشت بام و تبدیل آن به یک محیط دنج و با صفا آن هم در مرکز شهر از ایده های نوآورانه طراحی محسوب می شود. فرض کنید در پشت بام منزل خود باغی طبق سلیقه خود داشته باشید از هوای آزاد آن لذت ببرید و شادابی و سرسبزی فضا چشمانتان را نوازش کند. برای داشتن یه روف گاردن زیبا با کمترین هزینه بهتر است به جای استفاده از چمن طبیعی و رو به رو شدن چالش های کاشت و نگهداری آن از چمن مصنوعی روف گاردن استفاده نمایید. چمن مصنوعی روف گاردن یکی از بهترین و ارزان ترین متریال به عنوان کفپوش برای روف گاردن محسوب می شود.

مدل های متنوع در اجرای چمن مصنوعی رستوران، کافه و روف گاردن

مزایای چمن مصنوعی کافه، رستوران و روف گاردن

همان طور که در بالا اشاره کردیم چمن مصنوعی رستوران و کافه و همچنین چمن مصنوعی روف گاردن به دلیل مزایای فوق العاده و بی نظیری که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و این روز ها بسیار محبوب شده است. در ادامه مزایای چمن مصنوعی را بررسی می کنیم:

همیشه سبز و شاداب

چمن مصنوعی بر خلاف چمن طبیعی که خزان داشته و زرد رنگ می شود این گونه نبوده و همیشه سبز و شاداب باقی می ماند.

بدون نیاز به نگهداری

چمن مصنوعی بر خلاف چمن طبیعی نیاز به نگهداری هایی از قبیل کود دهی، سم پاشی، چمن زنی ، آبیاری و … ندارد. در محل های پر تردد می توان با فرچه زدن حالت ایستایی را به چمن بازگرداند.

سازگار با محیط زیست

چمن مصنوعی به دلیل این که در آن از سموم، آفت کش و کود استفاده نمی شود و عدم نیاز به آبیاری و صرف جویی در مصرف آب سازگار با محیط زیست است.

مقرون به صرفه

چمن مصنوعی از هر نوع کفپوش دیگری ارزان تر بوده و به دلیل این که نیاز به نگهداری و کاشت مجدد بذر ندارد بسیار مقرون به صرفه بوده و با یک بار هزینه به مدت 10 تا 12 سال از مزایای آن بهره خواهید برد.

قابل شستشو

چمن مصنوعی به آسانی نظافت می شود و قابل شستشو می باشد. شما می توانید با استفاده از جریان آب چمن مصنوعی را شستشو دهید. در لایه زیرین چمن مصنوعی منافذی جهت زهکشی و خروج آب تعبیه شده تا از انباشت آب جلوگیری شود. قبل از اجرای چمن مصنوعی بهتر است شیب بندی سطح جهت هدایت آب رعایت شود.

دوام بالا در سرما

چمن مصنوعی در برف و سرما دوام بالا داشته و دچار یخ زدگی و شکستگی الیاف نمی شود و همچنان سبز و شاداب به نظر خواهد آمد.

ضد UV

در ساختار الیاف چمن مصنوعی مواد ضد UV به کار رفته به همین علت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت شده و دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد.

نصب سریع

چمن مصنوعی از نصب سریع و آسان برخوردار می باشد، کافیست چمن مصنوعی مورد نظر را خریداری و به محل مورد نظر منتقل نمایید و چمن مورد نظر را در محل مورد نظر نصب نمایید. بدون این که نیاز به صرف وقت و انتظار برای سبز شدن و رشد داشته باشید.

وزن کم

چمن مصنوعی به دلیل این که بدون نیاز به خاک و آبیاری می باشد وزن کمی دارد از همین رو مناسب استفاده در روف گاردن می باشد.

محافظت از ایزوگام

چمن مصنوعی به عنوان یک لایه محافظ از ایزوگام محافظت کرده و سبب می شود ایزوگام در اثر تابش نور خورشید و بارش برف و باران دچار آسیب نشود.

مدل های متنوع در اجرای چمن مصنوعی رستوران، کافه و روف گاردن

انواع طرح ها و مدل های اجرای چمن مصنوعی در رستوران، کافه و روف گاردن

مفروش کردن رستوران، کافه و روف گاردن با چمن مصنوعی

ساده ترین و پر کاربرد ترین مدل استفاده از چمن مصنوعی در رستوران، کافه و یا روف گاردن به صروت مفروش کردن سطح است. شما می توانید از چمن مصنوعی به عنوان تنها کفپوش برای پوشاندن تمام کف رستوران، کافه و یا روف گاردن استفاده نمایید.

مدل های متنوع در اجرای چمن مصنوعی رستوران، کافه و روف گاردن

چمن مصنوعی دیواری

یکی از متنوع ترین طرح های اجرای چمن مصنوعی در رستوران، کافه و یا روف گاردن استفاده از آن به عنوان چمن مصنوعی دیواری می باشد. شما می توانید قسمتی از دیوار رستوران، کافه و یا روف گاردن را با استفاده از چمن مصنوعی دیواری دیزاین کرده و با اضافه کردن گیاهان طبیعی و یا مصنوعی به آن گرین وال مورد نظر خود را اجرا کنید.

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

ارزانترین و کم هزینه ترین مدل اجرای چمن مصنوعی در رستوران، کافه و یا روف گاردن استفاده از آن به عنوان چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک و ترموود می باشد. در این طرح اگرچه از میزان چمن مصنوعی کمتری استفاده خواهد شد اما استفاده از چمن مصنوعی نواری شکل مابین سنگ و موزاییک زیبایی خاصی به فضا خواهد بخشید.

مدل های متنوع در اجرای چمن مصنوعی رستوران، کافه و روف گاردن

فنس چمن مصنوعی

فنس چمنی همان فنس معمولی است که به دور مفتول های آن الیاف چمن مصنوعی تابیده شده است. فنس چمن مصنوعی در عین زیبایی و استحکام فضای دو طرف را به خوبی از هم تفکیک و محفوظ می کند. همین ویژگی این محصول را مناسب استفاده در رستوران، کافه و روف گاردن کرده است. از فنس چمن مصنوعی می توان برای جداسازی قسمتهای مختلف رستوران و کافه استفاده کرد. کاربرد فنس چمن مصنوعی در روف گاردن در جداسازی قسمت کولرهای پشت بام از فضای روف گاردن و یا به عنوان حفاظ دیوار مشترک همسایه استفاده نمود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت اطلس چمن گستر مراجعه نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟