موارد مهم در خرید سوله

اگر میخواهید سوله احداث کید توصیه میکنم که مپارد مهم در خرید سوله را در نظر بگیرید زیرا با کوچکترین احمالی از طرف شما و مکبود اطلاعات در این زمینه میتوانید باعث و متحمل خسارت های جانی و مالی شوید. پس لزفا چند دقیقه با ما همراه باشید تا شمارا با برخی از موضوعات مهم آشنا کنیم.

مهمترین بخش و مهمترین کاری که در مراحل نخست باید انجام دهید این است که شما ابعاد سوله خود را مشخص کنید. ابعاد سوله شما باید خیلی دقیق متناسب با ابعاد زمین شما و همچنین نوع کاربری و مساحتی که خط تولید شما قرار است در آن فعالیت کند مهم است، و عملا انتخاب اشتباه میتواند در بهترین حالت موجب سود آوری کمتر شما شود.

این موضوع و موارد مهم برای تعیین ابعاد مناسب در مقاله ای برای شما آماده کردیم که شما میتوانید به کلیک بر روی کلمه ساخت سوله به آن مقاله هدایت شوید.

در مقاله ساخت سوله که لینک آن در خط بالا گداشته شده است به صورت کاملا صریح و با زبان عامیانه بررسی شده که:

  • چه ابعادی برای کاربری شما مناسب
  • با توجه به ابعاد مد نظر چه نوع نحوه ساختی برای شما مناسب است
  • قیمت در چه ابعادی مناسب تر است
  • تغییرات هزینه دیوار ها با توجه به ابعاد سوله
  • تغییرات هزینه ساخت فنداسیون در خرید سوله

موارد مهم در خرید سوله

نکات مهم در خرید سوله

برای آنکه به بهترین شکل عمل کنید باید نکات مهم در خرید سوله را بدانید.

ما در اینجا توضیحاتی را در ابن باره به شما میدهیم اما این توضیحات کامل و جامع نیست و برگرفته از سایت شرکت نوین سوله است و برای آنکه به مقاله اصلی در باره خرید سوله و نکاتی درباره کلاهبرداری ها در این رابطه ، هدایت بشید میباست بر روی کلمه ‘’ خرید سوله ‘’  کلیک کنید.

برای خرید سوله بعد از به دست اوردن ابعاد مناسب نوبت به انتخاب نوع ساخت میرسد که در کل سه نوع ساخت سوله وجود دارد که یکی از آن ها را باید انتخاب کنید

نوع اول سوله تیر ورقی میباشد که قدیمیترین نوع سوله محصوب میشود و برای کاربری هایی که نیاز به دهانه بزرگ ندارد ( زیر ۱۸ متر ) و همچنین مساحت کمی دارند میتواند گزینه مناسبی باشد زیرا در هر شهری هم که باشید حداقل یک شرکت وجود دارد که این نوع سوله را تولید کند و از آنجایی که در زمانی که مساحت کل سوله کوچک باشد ، بهتر است شهر نزدیک سفارش دهید که هزینه حمل زیادی ندهید

اما نوع دیگیری از سازه ها هم وجود دارند به اسم سوله های سبک یا سوله خرپایی که عکس آن را در زیر مشاهده میکنید

موارد مهم در خرید سوله

در سوله های خرپایی وزن سازه بسیار سبک تر و در نتیجه ارزانتر تمام میشود و در خرید سوله مناسب تر هستند این در صورتی است که استحکام و مقاومت آن نیز در برابر عوامل محیطی بسیار بالاتر از هر نوع دیگری میباشد. البته این نکته حائز اهمیت میباشد که زمانی قیمت سوله به صرفه و ارزان میشود که دهانه سوله بزرگتر از ۱۸ متر و مساحت آن هم بیش از ۱۰۰۰ متر باشد شما میتوانید بر روی لینکی قیمت سوله که در خط قبلی میباشد کلیک کنید و جدول قیمتهای سوله سبک را برای خرید سوله سبک ملاحظه فرمایید.

این نوع سوله ها کاملا به صورت پیچ مهره ای اسنبل میضشوند و به راحتی قابلیت جا به جایی دارند و میتوانید به دفعات مکرر آن را جابجا کنید.

مشکلی که در این سازه به آن بر میخورید فقط تعداد سازنده های کم برای این محصول هست که چند شرکت در بین این شرکتها به ترتیب بهترینهای این شاخه هستند

  • شرکت نوین سوله
  • شرکت مرکز سوله
  • شرکت سوله سبز
  • شرکت سوله کو

تمامی این شرکتها جزو سرآمد ترین شرکت های ایرانی در این حوضه هستند که برای خرید سوله مناسبترین قیمتها و بهترین مهندسی را بین سایرین دارند.

آهن آلات مصرفی در سوله

مورد دیگری که در سوله اهمیت دارد بحث مصالح و آهن آلات آن میباشد که میباسیت دقت بسیار ویژه ای داشته باشید چرا که اینها در قیمت بسیار باهم تفاوت دارند و عملا یک سوله ساز بر همین اساس میتواند بسیار زیاد با قیمتها بازی کند.

به عنوان مثال ورق  st37 فولاد مبارکه اضفهان با بهترین کیفیت به ازای هر کیلو مبلغ ۲۴.۰۰۰ تومان میباشد در صورتی که ورق st37 گیلان قطعات ۲۰.۰۰۰ تومان و ورق نوردی st37 فولاد مبارکه هر کیلو مبلغ ۱۴.۰۰۰ تومان میباشد. حال اینها فقط بخشی از متریال های مورد استفاده در سوله هست و شما باید موارد دیگر را هم بررسی و در باره آنها اطلاعات کسب کنید که ما سایت شرکت نوین سوله را به عنوان بهترین منبع برای اطلاعات به دست آوردن به شما معرفی میکنیم.

موارد مهم در خرید سوله

این شرکت مجموعه ای هست که تمامی انواع سوله را تولید می کنند ، به همین خاطر خیلی درست و به جا و بدون تبلیغات تمامی مدل های سوله را همراه با معایب و مزایای آن برای شما شرح میدهد، قیمتهای خرید سوله را در انواع مختلف به شما میگوید  و همچنین انواع کلاهبرداری هایی که یک سوله ساز میتواند انجام دهد را برای شما شرح میدهد و در نهایت راه مقابله با آن را برای رسیدن به یک قرارداد درست را برای شما بازگو میکند.

منبع: www.novinsoole.com

نویسنده: مهندس هومن عسکریان

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟