چه کتابی بخواینم؟ – 5 کتابی که باید بخوانید

چه کتابی بخواینم؟ - 5 کتابی که باید بخوانید

خرید کتاب اگر به درستی انجام شود میتواند یکی از لذت بخش ترین کارها برای هر فردی باشد،  کتاب ها یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در زندگی و آینده هر فرد در هر جامعه ای می باشد، امروز ما در این مطلب به معرفی ده کتاب که خواندن آن ها بسیار لذت بخش است می پردازیم.
توصیه میکنم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از این لیست نهایت استفاده را ببرید.

5 کتاب توصیه شده برای مطالعه

کتاب 1984 : این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که تقریبا در اکثر توصیه های مطالعه و معرفی کتاب ممکن است با آن مواجه شوید، این کتاب توسط جورج اورول نوشته شده است.

کتاب دراکولا: این کتاب توسط برام استوکر نوشته شده و در سبک درام کلاسیک می باشد، موضوع کتاب در ارتباط با مسافرت قهرمان داستان با قطار برای معامله می باشد.

همه چیز از هم می پاشد: چینوا آچه‌به نویسنده این کتاب رمان مدرن آفریقایی است، این کتاب بیشتر به داستان زندگی قبیله ای و رو به رو شدن با مبلغان مذهبی تازه کار میپردازد.

رمان فرانکنشتاین: این رمان دلهره آور نوشته شده توسط مری شلی است که میتوان آن را در یک سبک خاص رمانتیک ترسناک علمی دانست.
کتاب میدل مارچ: در بین تمامی کتاب هایی که مطالعه می کنید این کتاب را باید حتما به لیست خود اضافه کرده و آن را بخوانید، در این رمان داستان زندگی مردمانی در انگلیس روایت می شود.

بهترین سایت برای خرید کتاب با تخفیف

خرید کتاب با تخفیف هیجان انگیز: حالا که به معرفی برخی کتاب های خاص و با ارزش پرداختیم نوبت آن است تا مرجعی برای خرید انواع کتاب در مزینه های مختلف به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت خریدی با کیفیت همراه با تخفیف های هیجان انگیز داشته باشید.
فروشگاه هاوش بوک havoshbook.com با ارائه انواع کتاب های درسی، کمک درسی، دانشگاهی، روانشناسی، رمان، هنر، زبان و… آماده خدمات رسانی و دریافت سفارش انواع کتاب می باشد.
در هاوش بوک از کتاب های تخصصی مثل: کتاب اصول مقررات و رشته های بیمه گرفته تا کتاب های رمان قابل سفارش می باشند، همچنین در صورت نیافتن کتاب مدنظر در سایت یا بازار می توانید کتاب خود را از هاوش بوک به صورت تلفنی سفارش دهید: 02155428212 – 09195639033

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟