تابلو لاین آرت: تابلوهایی مدرن از جنس سادگی

استفاده از یک تابلو دکوراتیو خاص با طراحی منحصربه‌فرد، همان چیزی است که دکوراسیون داخلی منزل شما را به‌سادگی متحول می‌کند. تابلوهای دکوراتیو نیز، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند؛ از جمله انواع تابلو دکوراتیو در آریکان آرت عبارت است از: تابلو دکوراتیو وینتیج، تابلو دکوراتیو لاین آرت، تابلو دکوراتیو تایپوگرافی، تابلو دکوراتیو کلاسیک و…

بدیهی است خانه‌ای با زیباترین دکوراسیون ولی با دیوارهایی فاقد تابلو؛ خانه‌ای بی‌روح و خالی خواهد بود. انتخاب و استفاده از یک تابلو دکوراتیو جذاب می‌تواند جلوه‌ای خاص به دیوار و محیط بخشیده و روحی تازه به آن بدمد! سبک دکوراسیون مینیمال و تابلوهای دکوراتیو مینیمال نیز، یکی از جذاب‌ترین و پرطرف‌دارترین، دکوراسیون داخلی است که در کنار سادگی، جذابیت بسیار زیادی دارد. در ادامه این مطلب به معرفی سبک دکوراسیون مینیمال و تابلو لاین آرت خواهیم پرداخت.

تابلو لاین آرت: تابلوهایی مدرن از جنس سادگی

 با سبک دکوراسیون داخلی مینیمال آشنا شوید!

سبک مینیمال، یک سبک جدید از دکوراسیون داخلی است که حاصل تلفیق هنر و خلاقیت است. در طراحی مینیمال، هیچ خبری از بی‌نظمی و عدم آرامش نبوده و تقریباً تمام اجزا دکوراسیون باید خنثی و آرامش‌دهنده باشند. در این سبک استفاده از تابلوهای دکوراتیو ساده، عضوی جدانشدنی دکوراسیون است.

تابلوهای دکوراتیو مینیمال نیز، در عین سادگی، جذابیت بسیار زیادی داشته و به‌خوبی دکوراسیون مینیمال را تکمیل می‌کنند. تابلوهای دکوراتیو مینیمال دارای انواع مختلفی هستند که تابلو دکوراتیو لاین آرت، یکی از پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین آن‌هاست.

 سبک تابلو دکوراتیو لاین آرت، چیست؟

تابلو لاین آرت، سبکی از تابلو دکوراتیو است که به هنر خطی یا سبک لاین پینینگ معروف است. تابلو لاین آرت، سبکی از نقاشی است که با خطوط ساده نمایان می‌شود و فاقد قوانین خاصی است. تنها نکته‌ای که در تمام تابلوهای دکوراتیو لاین آرت مشاهده می‌شود؛ یکپارچه کشیده‌شدن خطی است که شکل نقاشی را ترسیم می‌کند؛ همین امر، باعث افزایش جذابیت تابلو لاین آرت می‌شود.

تابلو لاین آرت: تابلوهایی مدرن از جنس سادگی

 تابلو لاین آرت چه مفهومی را به بیننده منتقل می‌کند؟

هر اثر هنری، مفاهیمی را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بیننده خود القا می‌کند؛ برای مثال تابلو کوبیسم به نظم را در ظاهر بی‌نظم خود، به نمایش می‌گذارد. تابلو لاین آرت نیز، به علت سبک منحصربه‌فردی که دارد؛ ظرافت، زیبایی، موزون‌بودن و امنیت را به بیننده خود منتقل می‌کند. در واقع تابلو دکوراتیو لاین آرت، حاصل تلفیق ذوق هنری یک هنرمند، نقاشی و خلاقیت است که به شکل خطوطی موزون، به اوج تکامل خود رسیده است.

 کاربرد تابلو لاین آرت چیست؟

تابلوهای دکوراتیو لاین آرت، یکی از جدیدترین سبک‌های تابلو نقاشی است که در سال‌های اخیر، طرف‌داران بسیاری را مجذوب خودکرده است. این تابلو مدرن، در عین سادگی، هنری نو در عرصه هنر نقاشی نیز محسوب می‌شود. نقاشی لاین آرت با ظاهر خاص خود توجه هر بیننده‌ای را در سریع‌ترین زمان به خود جلب می‌کند؛ به همین علت از این سبک برای طراحی انواع لوگو، تابلو هنری، تابلو داستانی، موشن‌گرافیکی، کاریکاتور و… استفاده می‌شود.

در واقع به زبان ساده‌تر باید بگوییم که نقاشی لاین آرت، یک سبک بسیار کارآمد است که پیچیدگی‌ها را در عین سادگی به تصویر می‌کشد!

 تابلو دکوراتیو لاین آرت، چگونه خلق می‌شود؟

برای طراحی تابلو نقاشی لاین آرت، برخلاف سایر سبک‌های تابلو نقاشی؛ نیاز به ابزار پیچیده‌ای نیست! در این سبک، هنرمند تنها با یک قلم و یک صفحه می‌تواند تابلو دکوراتیو لاین آرت خود را طراحی کند. هنرمند در زمان طراحی تابلو لاین آرت، تنها زمانی دست خود را از روی صفحه برمی‌دارد که کار طراحی تابلو، کاملاً تمام شده باشد؛ البته پس از انجام طراحی می‌تواند به کمک یک قلم مو، خطوطی را اندکی واضح‌تر یا ضخیم‌تر ترسیم کرد.

تابلو لاین آرت: تابلوهایی مدرن از جنس سادگی

 تابلو دکوراتیو لاین آرت دارای چه ویژگی‌هایی است؟

تابلو لاین آرت، یکی از تابلوهای مینیمال بوده که برای طراحی دکوراسیون منزل، اماکن تجاری یا اداری استفاده می‌شود. این تابلوهای دکوراتیو دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت:

  1. تابلو لاین آرت، ظاهر بسیار ساده‌ای دارند و برای طراحی آن‌ها از خطوط و نقوش پیچیده استفاده نمی‌شود.
  2. تابلو لاین آرت به علت سادگی و ظرافت، بسیار چشم‌نواز است.
  3. تابلو دکوراتیو لاین آرت، به علت برخورداری از ساختارهای مینیمالیستی، دارای فرم‌های کلیدی است که ذهن را سرگردان می‌کند؛ استفاده از تابلوهای لاین آرت در محل‌های مختلف باید ایجاد یک دکوراسیون مدرن و آرامش‌بخش خواهد شد.
  4. قیمت تابلو لاین آرت بسیار مناسب بوده و برای افرادی که بودجه محدودی برای خرید تابلو دکوراتیو دارند؛ کاملاً مناسب می‌باشد.

 ابعاد تابلو دکوراتیو لاین آرت، چگونه است؟

تابلوهای لاین آرت دارای ابعاد قابل‌تغییر هستند و شما می‌توانید باتوجه‌به تعداد و اندازه‌های مورد نیازتان، آن‌های را سفارشی‌سازی کنید. نکته مهم در زمان انتخاب ابعاد مناسب برای تابلو لاین آرت، این است که تابلو باید در یک دیوار کاملاً خالی نصب شده و دو سوم فضای خالی دیوار شما را پوشش دهد. برای مثال:

اگر سقف منزل شما 3 متر باشد؛ ارتفاع تابلو دکوراتیو لاین آرت شما باید 2 متر باشد؛ همچنین اگر دیوار شما به شکل مربع می‌باشد؛ تابلو لاین آرت شما نیز باید به شکل یک مربع باشد.

 تابلو دکوراتیو لاین آرت را از کجا خریداری کنیم؟

در این مطلب به معرفی سبک مینیمال و تابلو لاین آرت پرداختیم. تابلو لاین آرت، به‌عنوان یک سبک از تابلوهای مینیمالیستی، در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه عموم قرار گرفته است. این سبک از تابلو دکوراتیو، فاقد رنگ و طرح‌های پیچیده بوده و در عین سادگی، بیانگر ظرافت‌ها و پیچیدگی‌هایی در طراحی اثر است.

شما می‌توانید انواع تابلو دکوراتیو لاین آرت را در سایت آریکان آرت مشاهده و خریداری کنید. تابلوهای دکوراتیو آریکان آرت، به علت چاپ‌شدن با پیشرفته‌ترین تجهیزات صنعت چاپ عکس، تا بیشتر از ۱۰۰ سال ماندگاری و وضوح تصویر خود را حفظ خواهند کرد. شما می‌توانید تابلو لاین آرت خود را پس از چاپ درب منزل دریافت کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟