۳ عطر پرفروش اصل اماراتی در سال ۱۴۰۰

عطرهای اصل امارتی با قیمت مناسب و ماندگاری بالا، جایگزینی مناسب برای عطرهای معروف در ایران شده اند.  سایت مادام موسیو بهترین عطر های اماراتی اصل و با کیفیت را با ماندگاری بالا به شما برای خرید ارزان و به صرفه پیشنهاد می کند.

با توجه به اوضاع اقتصادی و بالا رفتن قیمت ارز، قیمت عطر های اورجینال به شدت بالا رفته است و قدرت خرید مردم کاسته شده است.

۳ عطر پرفروش اصل اماراتی در سال ۱۴۰۰

ما به شما چند راه حل برای خرید عطر پیشنهاد می کنیم. اول اینکه از عطرهای طرح اصل استفاده نمایید که قیمت این عطر ها ارزان می باشد و شیشه این عطر ها مشابه شیشه اصلی و رایحه و بوی آن هم دقیقا مشابه عطر اصلی می باشد ولی ماندگاری پایینی دارند.

راه حل دوم خرید عطرهای اصل اماراتی می باشد که با کیفیت بالاتری تولید شده اند و بعضی آن ها رایحه خاص خودشان را دارند و برخی نیز از عطر های معروف دنیا الگو برداری شده اند و رایحه آن ها را دارند و شما می توانید این عطر ها را با قیمت بسیار مناسب و ماندگاری بالا خرید نمایید.

در این مقاله به معرفی ۳ مورد از عطرهای پرفروش اماراتی اشاره خواهیم کرد.

عطر زنانه اجمل رین دراپس  Ajmal Raindrops،عطری است خوشبو و متعادل زنانه که با رایحه شیرین و شاداب مرکبات و میوه ها آغاز می شود که حس ضعیفی از گل ها در پس زمینه به همراه دارد. با گذر زمان عطر تلخ شده و حالتی چوبی پیدا می کند که با گذر زمان این حالت قوی تر می شود و رایحه ای رسمی و جدی به عطر می دهد اما بدلیل حضور رایحه شاداب میوه ها و گل ها تلخی بالانس و قابل قبولی دارد.

اگر به عطرهای گران قیمتی مثل Coco Mademoiselle از برند شنل علاقه مند هستید، این ادکلن جایگزین بسیار مناسبی برای آن عطر می باشد و دارای ماندگاری بالا می باشد که ارزش این عطر را افزایش می دهد.

  • ادکلن اونیرو برند فراگرنس ورد

ادکلن اونیرو Oniro مردانه برند فراگرنس ورد (Fragrance World) در سال 2014 روانه بازار شد. این ادکلن رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق Paco Rabanne Invictus دارد. رایحه‌ی خنک و تلخ این عطر آن را به گزینه‌ی مناسبی برای فصول گرم سال تبدیل کرده است.

پس از موفقیت چشمگیر اینویکتوس در سال 2013، برند اماراتی Fragrance World اقدام به طراحی Oniro با قیمتی به‌مراتب مناسب‌تر از Invictus کرد. این ادو پرفیوم مردانه، برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است.

به‌محض اسپری کردن این عطر مردانه بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت به‌سرعت در محیط پخش می‌شود. این ترکیب سه‌گانه حس حضور در ساحل اقیانوس را به شما منتقل می‌کند؛ سپس بوی گل یاس و برگ‌بو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. عطر یاس که برای همه‌ی ما آشناست، شما را غرق در شادی می‌کند.

جهت خرید یا مشاهده قیمت ادکلن اونیرو اصل می توانید به سایت مادام موسیو مراجعه نمایید و پس از ثبت سفارش، این محصول را به صورت اصل درب منزل تحویل بگیرید.

  • ادکلن ساکریفایس زنانه برند اجمل

ادکلن ساکریفایس زنانه Ajmal sacrifice for her یکی از خوشبو ترین و جذاب ترین ادکلن هایی است که توسط برند خوشنام اجمل در دبی تولید و روانه بازار شده است. رایحه اصلی این ادکلن در گروه گرم و شیرین قرار می گیرد. عطرهای گرم و شیرین به عنوان رایحه های چهار فصل به شمار می روند که البته بهتر است از آنها در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان بهره برد. عطر سکریفایس بسیار خوشبو در شیشه ای کاملا بنفش رنگ با درپوشی بنفش قرار گرفته است که زیبایی خاصی دارد. طراحی درب به گونه ای است که می توانید بهینه ترین حالت ممکن برای پاشش عطر را در اختیار داشته باشید. این شیشه می تواند ۵۰ میلی لیتر از ادکلن را در بر بگیرد که به راحتی مصرف یک ماه بانوان ایرانی را پاسخگو خواهد بود.

تمامی عطرهایی که در بالا معرفی شده عطرهای اصل (اورجینال) می باشند و ماندگاری بیش از ۵ ساعت را دارند و شما می توانید عطرهای اصل اماراتی و یا طرح اصل را از سایت مادام موسیو خرید نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟