مشکل خاموشی گوشی های شیائومی + راه حل تست شده توسط نمایندگی مجاز

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در بین کاربران گوشی شیائومی وجود دارد خاموشی گوشی است همان طور که میدانید شیائومی یکی از بهترین برند ها برای کاربران است که در حالی که دارای مزایای زیادی است معایبی هم دارند که یکی از مهم ترین معایب آن خاموشی ناگهانی است که ما در این مقاله شما را با این مشکل آشنا میکنیم و همچنین راحل های کارآمدی را برای حل مشکل خاموش شدن شیائومی بیان میکنیم بنابراین اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید با ما همراه باشید گوشی.

مشکل خاموشی گوشی های شیائومی + راه حل تست شده توسط نمایندگی مجاز

دلایل به وجود آمدن مشکل خاموشی گوشی شیائومی

دلایلی مختلفی میتواند باعث خاموشی گوشی شیائومی شود. هم مشکلات نرم افزاری و هم مشکلات سخت افزاری میتواند باعث بروز چنین مشکلی شود برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

عدم تنظیمات درست گوشی شیائومی

یکی از ساده ترین دلایلی که میتواند مشکل خاموشی گوشی شیائومی را برای شما به وجود بیاورد روشن بودن قابلیت تنظیم زمان خاموش و روشن شدن دستگاه که در قسمت تنظیمات گوشی است بنابراین با روشن بودن این قابلیت گوشی شما خاموش میشود برای حل و جلوگیری از این مشکل میتوانید به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کنید و با توجه به مراحل زیر مشکل را حل کنید Settings>Battery Performance>Shedule Power on/off

پر شدن حافظه گوشی شیائومی

در بعضی مواقع پر بودن حافطه گوشی و وجود فایل و اطلاعات شخصی زیاد در گوشی و یا پر بودن حافطه پنهان میتواند شما را با مشکل خاموشی شیائومی مواجه کند زیرا سیستم گوشی برای ازاد سازی و فضا برای اطلاعات جدید خاموش میشود بنابراین قبل از این که با این مشکل مواجه شوید حافطه گوشی خود را خالی کنید.

خرابی باتری گوشی شیائومی

خراب بودن باتری هم میتواند یکی از رایج ترین دلایل به وجود آمدن مشکل خاموشی باتری باشد در این حالت باتری به سرعت خالی میشور و در نتیجه گوشی خاموش میشود بنابراین تنها راهکار تعویض باتری است برای انجام این کار به یک تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید و از باتری اصلی و با کیفیت استفاده کنید.

اتصال کانکتور باتری به برد در گوشی شیائومی

در بعضی مواقع اتصال کانکتور باتری به برد میتواند شما را با مشکل خاموشی گوشی شیائومی مواجه کند زیرا با هر ضربه و یا فشار گوشی خاموش میشود در این وضعیت هر چه سریع تر به تعمیرات موبایل مراجعه کنید برای رفع مشکل و جلوگیری از مشکلات دیگر.

وجود بازی های پر حجم در گوشی شیائومی

نصب بازی های پرحجم با گرافیک بالا بر روی سیستم هم میتواند یکی از دلایل خاموشی گوشی شما باشد

همان طور که میدانید در این حالت مصرف باتری سریعا افزایش میابد و داغ شدن بیش از حد گوشی را به دنبال دارد و درنتیجه باعث خاموشی گوشی میشود.

نصب نرم افزار های نامعتبر بر روی گوشی شیائومی

یکی دیگر از ساده ترین دلایلی که میتواند شما را با مشکل خاموشی گوشی شیائومی مواجه کند نصب و دانلود نرم افزار های نامعتبر از فروشگاه های غیر رسمی است که میتواند شما را با مشکلات زیادی مواجه کند.

مشکل خاموشی گوشی های شیائومی + راه حل تست شده توسط نمایندگی مجاز

وجود مشکل در مدار باتری گوشی شیائومی

در بعضی از مواقع که گوشی در حالت هایی مثل بازی کردن با گوشی  و یا در حین شارژ کردن گوشی ،بیش از حد داغ میشود زیرا مدار پاور گوشی شیائومی شما دچار مشکل شده و این مشکل در خازن های اس ام دی به وجود آمده که با تعویض این قطعه مشکل حل میشود باید توجه داشته باشید که انجام این کار به افراد متخصص بسپارید لازم به ذکر است که اگر گوشی شیائومی ببش از حد داغ شد و خاموش شد و دیگر روشن نشد آی سی شارژ آن مشکل پیدا کرده و نیاز به تعویض دارد که باید توجه داشته باشید که این هم یکی دیگر از قطعات مهم گوشی است که برای تعویض آن نیاز به تعمیرکار متخصص یا در نمایندگی شیائومی در اصفهان است.

عدم اپدیت سیستم عامل گوشی شیائومی

ممکن است سیستن عامل را اپدیت نکرده باشید و همین باعث به وجود آمدن مشکل خاموشی گوشی شیائومی شده برای رفع این مشکل سیستم عامل را با جدید ترین نسخه موجود ان را اپدیت کنید.

مشکلات سخت افزاری و خاموشی گوشی شیائومی

اگر با روش هایی که بیان شد مشکل خاموشی گوشی حل نشد ممکن است گوشی شما دچار مشکلات سخت افزاری شده باشد مثل سوختن ال سی دی، خرابی سوکت شارژ و یا خرابی باتری و… باید توجه داشته باشید که عیب یابی و همچنین حل مشکل را به تعمیرکاران حرفه ای متخصص بسپارید..

توجه داشته باشید که دلایل سخت افزاری هم میتواند باعث به وجود آمدن خاموش شدن گوشی شیائومی بعد از اپدیت باشد به دلیل نزدیکی زیاد سی پی یو گوشی به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری گوشی زیرا داغ شدن باتری و همچنین نزدیکی CPU گوشی به باتری میتواند منجر به آسیب به پردازنده گوشی باشد.

در گوشی شیائومی پوکو x3 رایج ترین مشکل خاموشی داغ شدن بیش از حد گوشی و به دنبال آن آسیب به پردازنده گوشی به وجود می اید لازم به ذکر است که ما در مقاله حل مشکل خاموشی پوکو ایکس تری راحل کارآمد و تست شده توسط تعمیر کاران حرفه ای نمایندگی شیائومی ارائه کرده ایم.

ساده ترین روش ها برای رفع مشکل خاموشی گوشی شیائومی

یکی از ساده ترین راحل ها برای رفع مشکل خاموشی گوشی آزاد سازی حافظه گوشی و همچنین خالی کردن حافظه پنهان است یکی دیگر از ساده ترین راحل ها بروزرسانی سیستم عامل و ریسیت فکتوری کردن گوشی که در این حالت فعالیت های گوشی از اول شروع میشود

راهکارهای رفع خاموشی شدن گوشی شیائومی بعد از بروزرسانی

مشکل خاموشی گوشی های شیائومی + راه حل تست شده توسط نمایندگی مجاز

همان طور که میدانید دلایل زیادی برای به وجود آمدن مشکل خاموشی گوشی شیائومی وجود دارد باید بدانید که در سه مدل از گوشی های شیائومی یعنی پوکو ام 3، شیائومی ردمی9t و شیائومی پوکوx اصلی ترین مشکل خاموشی عدم هماهنگی بین نرم افزار اپدیت ارسال شده از طرف شرکت با سخت افزار گوشی پوکو m3 و گوشی شیائومی redmi 9t است به این معنی که عدم هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار باعث شده که این سه مدل گوشی بعد از بروزرسانی خاموش شوند بنابراین حتما برای حل این مشکل به یک تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید.

 

لازم به ذکر است که باگ سخت افزاری در ساختار برد خاموشی شیائومی poco m3 و خاموش شدن ردمی 9t وجود دارد توجه داشته باشید که ما در مقاله خاموشی گوشی شیائومی پوکو ام تری را به طور کامل توضیح داده ایم و شما عزیزان میتوانید در صفحه حل مشکل خاموشی poco m3 همین طور راحل هایی کاملا کارآمد و تست شده توسط تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی شیائومی برای شما کاربران عزیز بیان کرده ایم .

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟