ارزان ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت

وقتی صحبت از جاروبرقی های آلمانی میشه همه فکرشون میره سمت بوش، در حالی که برند های زیادی وجود دارند که آلمانین و کیفیت خیلی خوبی هم دارند، یکی از این برند های با کیفیت المانی که واقعا جاروبرقی های عالی و درجه یکی را برند فکر یا FAKIR  است که متنوع ترین جاروبرقی های بازار را تولید می کند.

ارزان ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت

از برتری های برند فکر و محصولات تولید شده توسط این برند، باید به تنوع قیمتی بالا نیز اشاره نمود، به صورتی که جاروبرقی های این برند از کمترین قیمت ممکن شروع شده و به قیمت های بالا صعود می کند. همین تنوع قیمت سبب شده تا هر سلیقه و نیازی را پوشش دهد. ما در این مقاله که به کمک فروشگاه اینترنتی راسته آماده شده است قصد داریم تا یکی از جاروبرقی های ارزان قیمت بازار از این برند یعنی جاروبرقی فکر مدل Garcia  را به شما عزیزان معرفی نماییم.

جاروبرقی فکر مدل Garcia

ارزان ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت

این مدل به گونه ای طراحی شده که در لیست هر خریداری قرار می گیرد. بدنه این جاروبرقی از پلاستیک فشرده ساخته شده که در برابر ضربه های احتمالی از استحکام کافی برخوردار است. همچنین دارای توان مصرفی 2400  وات می باشد که با توان مکشی 400  وات، هر گونه ذرات گرد و خاک را به داخل کیسه مکش می کند. افزون بر این، جاروبرقی  Garcia  در دسته مدل جارو های فیلتر دار قرار داشته و با جذب ذرات گرد و غبار به درون فیلتر قابل شستشو HEPA سلامتی و نظافت ( با حذف 99.99% ذرات گرد و غبار و البته بیماری زا ) را برای شما به ارمغان می آورد.

لوله های تلسکوپی و خرطومی همراه این محصول کاملا ارگونومی طراحی شده اند. لوله تلسکوپی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است ( که توضیحات آن را در ادامه می توانید مطالعه نمایید ) همچنین لوله خرطومی نیز از جنس پلاستیکی است که از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. به لطف طول کابل 6 متری تعبیه شده برای این دستگاه، می توانید شعاع گسترده ای را پوشش داده و نظافت کنید. به کمک نازل های مختلفی که به همراه محصول ارائه می شوند می توانید تمامی گوشه و کنار خانه تان را تمیز کنید.

ارزان ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت

جاروبرقی فکر مدل Garcia  به یک مخزن کیسه ای با ظرفیت 3.5  لیتر مجهز می باشد که به کمک چراغ نشانگری که روی بدنه قرار دارد، به محض پر شدن کیسه به شما اطلاع داده می شود. از دیگر نکات قابل توجه که ممکن است در کنار ویژگی های نام برده شده شما را به خرید جاروبرقی فکر مدل Garcia  ترغیب نماید صدای آن است که با توجه به قدرت مکش عالی و قیمت پایینی که دارد حدودا برابر با 76 دسییبل بوده و می توان گفت مقدار نسبتا مناسبی است.

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟