برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟

برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟

این روزها شاهد این هستیم که بسیاری از مردم به خصوص جوان ها به دنبال راهی هستند که کسب و کار خود را داشته باشند. از آن جایی که تعداد فارغ التحصیلان در رشته های عمران و معماری افزایش داشته است، شاهد افزایش تقاضا برای تاسیس شرکت دکوراسیون داخلی هم بوده ایم.

برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟

چگونه شرکت دکوراسیون داخلی بزنیم؟

وب سایت ثبتینو در خصوص ثبت شرکت دکوراسیون داخلی اینگونه توضیح داده است که: شما برای بدانید که چگونه دفتر دکوراسیون داخلی بزنید دو راه دارید. اولین راه این است که خودتان تمامی مراحل اداری را برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی انجام دهید. همان طور که می دانید انجام امور اداری در کشور ما همواره فراز و نشیب های زیادی دارد. علاوه بر آن دانش کم و عدم اگاهی از قوانین متاسفانه برای اشخاص زیادی باعث طولانی شدن پروسه ثبت و گاهی پرداخت هزینه های اضافی می شود.

راه دوم این است که کارتان را به کارشناسان ما در ثبتینو بسپارید و وقت خود را در جهت پیش برد اهداف تخصصی تان صرف کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پرونده شما را به نتیجه می رسانند و شرکت طراحی دکوراسیون داخلی را برای شما به ثبت می رسانند.

دکوراسیون داخلی به چه معنی است؟

شاید در ابتدا برای شما سوال باشد که دکوراسیون داخلی به چه معنی است؟ این روزها به دلایلی مختلفی شاهد این هستیم که خانه ها کوچک تر شده اند، همین فضای کم باعث می شود که مهارت بالایی برای چیدمان وسیله ها نیاز باشد، یعنی بهتر بتوانید از فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی به این معنی است که شما بتوانید از فضایی که در اختیار دارید (مهم نیست فضای شما کوچک باشد، یا بزرگ) بهترین استفاده را داشته باشید و کاملا طبیعی است که این کار به مهارت بالایی نیاز دارد و هر کسی به تنهایی قادر به انجام آن نیست.

مراحل ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

برای ثبت یک شرکت دکوراسیون داخلی شما مهم ترین کار، یعنی انتخاب موضوع فعالیت شرکت را انجام داده اید، اما هنوز هم انتخاب های مهمی را سر راه خود دارید. در ابتدا باید نوع شرکت خود را مشخص کنید. نوع شرکت به معنی قالب کلی شرکت شما است که اهمیت بسیار بالایی دارد.

حال این سوال پیش می آید که چطور و بر چه اساسی باید نوع شرکت خود را مشخص کنید؟ باید بگوییم که بر اساس اهداف، شرایط و سرمایه ای که در اختیار دارید باید این کار را انجام دهید. البته نگران نباشید، برای انتخابی بهتر می توانید با مشاوره های متخصصی مشورت کنید، تا از تصمیم نهایی خود مطمئن شوید.

در مرحله بعدی باید مدارکی که برای ثبت یک شرکت لازم دارید را جمع آوری کنید. در ادامه این مدارک را به طور کامل شرح خواهیم داد. توجه داشته باشید که اطلاع از این مدارک به شما کمک می کند که زمان کمتری را صرف مراحل ثبت شرکت کنید.

انتخاب نام مناسب یکی از مهم ترین کارهایی است که نباید از آن غافل شوید. شما باید یک نام مناسب و البته منحصر به فرد را برای شرکت خود انتخاب کنید. استعلام نام را فراموش نکنید تا در ادامه با مشکل تکراری بودن نام رو به رو نشوید.

در مرحله بعدی باید به طور اینترنتی ثبت نام کرده و اظهارنامه مربوط را تکمیل کنید. سپس کارشناس های اداره ثبت مدارک شما را بررسی می کنند، در صورتی که نام انتخابی شما مشکلی نداشته باشد و همچنین نقصی در مدارک شما نباشد، تائیدیه نهایی صادر می شود و همراه این تائیدیه شماره ثبت شرکت شما هم وجود دارد.

در مرحله بعدی باید یک آگهی در روزنامه منتشر کنید، این آگهی اهمیت بالایی دارد، اگر شرکتی به انتخاب نام شما یا موضوع فعالیت شما اعتراض داشته باشد، در این هنگام می تواند اعتراض خود را بیان کند، اما نگران نباشید، معمولا هیچ اعتراضی انجام نمی شود.

در مرحله بعدی باید حساب بانکی به اسم شرکت خود افتتاح کنید و سپس باز هم یک آگهی در روزنامه منتشر کنید، این آگهی صرفا برای اطلاع رسانی است و در این مرحله ثبت شرکت دکوراسیون داخلی شما به طور کامل انجام شده است.

برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟

شرایط ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

شرکت هایی با این موضوع فعالیت معمولا به دو نوع سهامی خاص و مسئولیت محدود به ثبت می رسند. لازم به ذکر است که شرایط برای ثبت هر یک از این شرکت ها با دیگری تفاوت هایی دارد و به همین دلیل شرایط هر یک را به طور جداگانه ای شرح می دهیم، تا به طور کامل با این موضوع آشنا شوید.

شرایط ثبت شرکت دکوراسیون داخلی سهامی خاص

  • حداقل سه نفر در هیئت مدیره حضور داشته باشند.
  • حضور دو بازرس در هیئت مدیره الزامی است (این بازرس ها نباید با اعضای هیئت مدیره نسبت فامیلی داشته باشند)
  • حداقل سرمایه لازم برای این کار 100 هزار تومان است و طبیعتا هر چه این سرمایه بیشتر باشد، اعتبار شرکت شما هم افزایش پیدا می کند.
  • حداقل 35% از سرمایه اولیه را در حساب بانکی به نام شرکت قرار دهید.

شرایط ثبت شرکت دکوراسیون داخلی مسئولیت محدود

  • حداقل دو نفر به عنوان شریک در کنار هم باشند.
  • سرمایه اولیه مورد نیاز برای این کار هم حداقل 100 هزار تومان است.

توجه داشته باشید که در شرکت مسئولیت محدود دیگر به بازرس نیازی ندارید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

برای ثبت یک شرکت دکوراسیون داخلی هم مانند دیگر شرکت ها به یک سری مدارک نیاز خواهید داشت. از جمله مهم ترین آن می توان به

  • اساسنامه شرکت
  • اظهارنامه
  • شرکت نامه
  • مدارک شناسایی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مجوزهای لازم
  • و…

اشاره کرد. همانطور که در مطالب بالا گفتیم این مدارک را باید در ابتدا جمع آوری کرده باشید تا زمان کمتری از شما گرفته شود و دیگر مراحل ثبت شرکت خود را در زمان کمتری پیگیری کنید.

برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟

هزینه ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

هزینه از آن مواردی است که در هر موضوعی اهمیت بالایی دارد و باید به ان توجه داشته باشید. برای ثبت یک شرکت با موضوع دکوراسیون داخلی هم باید هزینه هایی را بپردازید، هزینه های ثبت شرکت چند دسته مختلف هستند که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

  • هزینه آماده سازی محل

برای خرید یا اجاره دفتر کار و همچنین تجهیزات و امکاناتی که در آن وجود دارد به سرمایه ای نیاز دارید.

  • هزینه های اداره ثبت

متناسب با میزان سرمایه خود باید هزینه را بابت حق الثبت به اداره ثبت بپردازید. البته این تنها هزینه ای نیست که به اداره ثبت باید بپردازید، هزینه های دیگری هم برای این کار باید پرداخت کنید که البته جزئی است.

  • سرمایه اولیه

سرمایه اولیه در واقع اعتبار شرکت شما است. البته باید توجه داشته باشید که در آینده می توانید این سرمایه را تغییر دهید.

  • هزینه روزنامه

برای ثبت شرکت به دو نوبت آگهی روزنامه نیاز دارید، این هزینه با توجه به

  • اندازه کادر آگهی
  • اندازه قلم آگهی
  • نوع روزنامه
  • و…

بستگی دارد.

در نهایت باید بگوییم که اگر قصد ثبت شرکت دکوراسیون داخلی را دارید، همین الآن با کارشناس های ثبتینو تماس بگیرید تا در زمان کوتاهی با کمترین هزینه ممکن بتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید، زمان را از دست ندهید و همین الآن برای داشتن کسب و کار خود اقدام کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟